-
FYI - bug s menu byl opraven par hodin po vydani
-
-
bug v menu s textom si si mohol opravit do 10tich sekund po vydani hry, stacilo si zmenit format datumu a rozhrania windowsu zo slovenskeho/ceskeho do americkeho. Potom sa uz text zobrazoval . :D to bolo riesenie pre prvych hracov
-
-
A na túto hru vybrali na Kickstarteri 1 milión dolárov...
-
-
Jakobys snad do financovani a vyroby her videl. Nazory z rychliku patrej pod jeho kola, ne ventilovat je hrde a verejne. Ale jses prece soucasti shodne nastaveny spolecnosti, tak to je asi jakoze ok.
Ja si Armikroga urcite dam — uz jen abych videl vysledek tohohle zatracene nesnadnyho procesu tvorby. -
je to skoda ze to takto skoncilo, fanusici si to rozhodne nezasluzili, zlaty neverhood proste cakame na nejaku podobnu hru neverhoodu pomaly 20 rokov do pr**le a dostaneme len nejaky slaby odvar . A este k tomu zabugovany, keby aspon hra bola v pohodicke tak to prekusnem, ale mam pocit ze cely vyvoj bol len nasilu lebo si to hraci vyziadali, uplne sa na to vys**ali, ziadna snaha, ale to je tak teraz z kazdou druhou hrou, nic nerobit od srdca ,len pre prachy *12* .. hraci si akurat nahovaraju ze je to dobre lebo maju stale silnu nostalgiu z neverhooda, prizmuria preto oci ale keby neverhood nikdy nebol, a vznikol by len armikrog, malo by to este menej bodov. Ver tomu.
A toto je tiez jeden z mala dovodov preco neznasam herny biznis a sto krat si rozmyslim co si kupim a co stiahnem, a uz vobec podporovat kickstarter ked mozem dostat nejaku zlu hru. Radsej si pockam, stiahnem , otestujem, az potom po uvazeni si kupujem, nez vyhodit prachy do vzduchu a nariekat ze ma hra nebavi.
Dnesne hry su niekedy horsie nez nasa politika, .. zbohatnut na blbosti ľudu! *7*
Neverim ze este existuje take studio ako cd projekt ktory vedia spravit z lasky a od srdca pre fanusikov , a ukazat sa ze vedia davat aj dlc zadarmo , a datadisky za prijatelnu cenu. Hold , nenarazil som este na vyvojarov ktory by do krabicovky dali podakovanie za kúpu. A potom ze nemiluj witchera. -
-
Rockstar ?!
-
"Žádná snaha"? A uvědomuješ si, že je to celý udělaný namáhavou stop-motion animací z plastelíny?
-
Ty si cisty fetos z petrzky...Witcher 3 stal 70 mega, predaval sa za 60 eur a z hry vystrihli 16 DLC a okaslali pc komunity lebo warezi ako ty a vyvijali ho primarne na ps4 a xbone. Armikrog je indie vec robena rucne z plasteliny a za 1/100 rozpoctu wicra. Odpalkujte spat na pcsektor i s tym trulom Halom co nehral 95% hernych klasik a pasuje sa za znalca
-
-
Stal 36 mega, zvysok splachli na konzolovu reklamu.
-
witcher za 60 eur ? to u vas v ustave za taku cenu predavali ? v tomto state ludia este aj na dusevne chorych zarabaju, to je sila
-
no menuj klasiky čo som nehral :)
-
-
boze maros tu su este vacsi tupci jak na sectore, serem to tu , vraciam sa na sk komunitu :D
-
-
Hnisavec je rekvizita, podle něj nesmíš soudit komunitu ale *1*
-
-
-
"Armikrog je indie vec robena rucne z plasteliny" - tak to je zrovna věc, která byla pravděpodobně z těch levnějších.
-
-
tak to je velky omyl
-
-
-
-
-
Ještě ted vysypu z fleku z rukávu tolik vtipnejch momentů z Neverhoodu, že převyprávět je by trvalo dýl než dohrát Armikrog... To že sem to dohrál za dopoledne mi nevadí tak, jako to že sem se u toho ani jednou pořádně nezasmál... *13*
-
To co dokázal božský Neverhood už bohužel Armikrog nezopakuje i přes povedený vizuál. Je otázkou jestli tvůrci dokáží Armikrog vzkřísit velkou dávkou patchů a oprav. Ale zde bych již nevěřil na zázrak.
-
Předem bych rád upozornil, že jsem Armikrog hrál až několik týdnů po vydání. Během hry jsem nezpozoroval žádný bug, hra ani jednou nespadla, grafický kurzor fungoval, hudba a zvuky taktéž.
Komunitně financovaný Armikrog patří k těm hrám, které brnkají na nostalgickou strunu předchozích dílů. I já se počítám mezi fanoušky Neverhoodu a tak jsem se na Armikrog hodně těšil. Po prvotních rozpačitých recenzích a reakcích hráčů jsem naopak ke hře přistupoval s tím, že to bude propadák. A výsledek? Podle mě to zase až tak špatná hra není. Po dohrání Armikrogu jsem si pro jistotu ještě zahrál celý původní Neverhood, abych si osvěžil paměť.
Ať chceme nebo ne, nemůžeme se vyhnout srovnání obou her. V podstatě můžeme říct, že Armikrog je takový mladší bratříček Neverhoodu. Opět se použila plastelínová animace, opět na hře pracovali stejní tvůrci včetně autora nejen tehdy hodně ceněného soundtracku. Ve finále tedy můžeme říct, že jak v základních principech, tak i v celém zpracování to defacto je Neverhood. Jen je celkově takový chudší...
V podstatě vše, co je v Armikrogu, je oproti Neverhoodu více či méně horší. Celková délka hry i rozlehlost celého prostředí je určitě menší, celé to umocňují hlavně logické úkoly, které jsou tentokráte hodně jednoduché a prakticky se u nich nedá zaseknout (což je opak některých hodně záludných v Neverhoodu) a bohužel jsou hodně repetitivní. Do hry je navíc implementována nová postavička "psa", kterou je občas potřeba využívat pro řešení puzzlů. Vzájemná kooperace mohla být využita častěji a efektivněji, naopak se mohly úplně vypustit části, kdy je tento "pes" ovládán hráčem ve snovém prostředí, které vůbec nezapadá do "plastelínového" konceptu a hře vyloženě škodí. Co ale považuju za největší chybu, hra ztratila podstatnou dávku humoru. Po efektně vydařeném intru, kde je zpěvem popsán základní příběh a následné humorné animované sekvenci se sranda i různé filmečky vytrácí. Hráč se tak přesunuje mezi mnohdy nudnějšími puzzly a dlouhými přesuny mezi lokacemi (což bývávalo i v Neverhoodu), ale prostě už to není prošpikované humornými scénami, které v Neverhoodu bývaly na každém kroku a byly jedním z hnacích motorů, proč se hráč snažil jít dál. Ani finální vysvětlení celého příběhu (který je v obou dílech defacto nepodstatný) pomocí animace nemá podobný efekt, jako slavné disketové "Me Willie. Me Willie Trombone…"
Celkově vzato, Armikrog je hra určená hlavně pro ty, co si oblíbili původního Neverhooda. Přestože nedosahuje kvalit svého staršího bratra a určitě mohla být v řadě ohledů provedena kvalitněji, věřím tomu, že většinu fanoušků nezklame. -
Já nevim, co máte s krátkou herní dobou. Původní Neverhood se dá taky dohrát za 2 hodiny...
-
-
Přesně, mít do dvanáct hodin tak si to ani nekupuju pač bych na to neměl čas. Něco jiného je třeba RTS, ale příběhová hra - a navíc adventura - maximálně ty čtyři hoďky, víc už je zbytečné natahování s nudným výplňovým obsahem.
-
-
Jak můžeš proboha plácnout něco tak strašně všeobecnýho o_O? The Longest Journey, dle mnohých nejlepší adventura všech dob, byla se svejma pětadvaceti hodinama taky zbytečně natahovaná s nudným výplňovým obsahem?
Je to hru od hry, příteli, a zrovna tady by to potřebovalo být delší, až to bolí.
-
-
-
Já jsem se hrou spokojený. Krásné animace, legrační svět a připomenutí jedné z nejúžasnějších adventur všech dob. Příběh je možná slabší, ale co taky čekat od animáku? Nelogičnosti mi nepřišli na obtíž, je to součástí světa. 6/10 mi připadá málo, hra není jen lehce nadprůměrná, ale je to jen můj názor. Největší slabinou byla její rozbitost v první den, vše už ovšem funguje jak má.
-
Armikrog - Fofr recenze:
Za visuál dám 11 z 10... ale proč do psích pochev jdou některé tlačítka mačkat jen s beek-beekem? proč jsou puzzly naprosto nelogické (vysvětlí mi někdo na jakém principu funguje puzzle kdy mám rozesmát plačící dítě)? proč se spustí jakési video když s beek-beekem kliknu na chobotnici a to pouze ve chvíli, kdy je u beek-beeka zapnuté noční vidění (nebo slepota nebo co to vlastně je)?
Zklamání roku. A ta jinak nádherná plastelína to nezachrání ani omylem. -
-
To plačící dítě myslíš puzzlík s melodií?
-
-
Jo. A jak tam věším ty plyšáky.
-
-
Naprosto náhodně, žádnou nedejbože logiku v tom nehledej. Prostě je tam naházíš, pustíš to, když nespadnou, trefil ses, když ne, musíš je pověsit jinam. Puzzl jak má bejt, ne *7* ?
-
-
No právě. Jsem čekal něco sofistikovaného...
-
-
Jo, to asi každej. A nutnost klikat na chobotnici s čoklem, když předtím to nic nedělalo, nikdo to nijak neokomentuje a hráč k tomu tak absolutně nemá vůbec žádnej důvod, krom "proklikám jak debžot komplet všechno na každý obrazovce", je taky totální demence, to máš též pravdu.
-
-
-
-
-
ještě jsem to nehrál, čekám na patch abych si nezku*vil první dojem, ale ty nelogičnosti o kterých píšeš - nejsou to právě ty nesnesitelné bugy? Četl jsem že se to netýká jen nějakého menu bez textu, ale někteří ani nemohli hru dohrát, animace se nepřehrávaly, chyběly hlasy, mizely objekty atd.
-
-
Bohužel ne.
-
-
-
A Zgamesplaye to vypadalo tak nadějně škoda no.. i když se dalo čekat takže počkat na opravení... dokončení a hra hned bude ok. 8/10.
-
Chci se zeptat - kdy dojde recenzentům že herní doba dnešních her není záměrně 12-20 hodin jako to bylo dříve? Dnes jsou hry relativně levné, jsou dostupnější, lidi mají plné virtuální knihovny a celkově nestíhají hrát. Pro podobnou adventuru s ručně vypiplaným zpracováním jsou čtyři hodiny nádhera. Mrtvá nevěsta od Tima Burtona taky neměla stopáž tři hodiny a v žádné dobové recenzi jsem to jako výtku nečetl. Pochopte konečně jak je dneska hektická doba a kolik moderní člověk denně věnuje zábavě. Ano, jsou tu esporteři, wowkaři, dotaři na jedné straně, ale na druhé straně lidé kteří čtou, koukají na filmy a hrají hry - a alespoň za sebe, rád bych "posbíral" co nejvíce kvalitních a unikátních zážitků. Výtka na zabugovanost je oprávněná, ano ani příběh není tak hluboký souhlasím, ale ta herní doba to je stále dokola a dokolečka, to jsou prostě neprávem stržené body.
-
-
pozri, ja som dal na kickstarteri $50 a sice nelutujem, ale stav hry momentalne je zalostny a bugov kopec a hovor co chces, je to kratucke a velmi repetitivne... na druhu stranu krasne spracovane... ale u mna to bolo na 3.5 hodiny a aj to som musel raz zacat odznova lebo game-breaking bug, ktory mi zabil pol hodiny, kym som zistil online, ze to fakt ma fungovat inak... ale som rad, ze Armikrog vznikol... len mohol ist dalej.
-
Stojí to 25 euro. A pokud by to v těch čtyřech hodinách stihlo vyprávět něco zajímavýho nebo dostatečně pohltit, nebyl by problém. Jenže ona na tom ta hra poněkud troskotá ;).
-
-
a nesdal se nahodou Neverhood dohrat za 2 a pul hodky???? Takze se ma u Armikrofz problém nevidim .... nostalgia googles strikes back :-(
-
-
A za ty dvě a půl hodiny přinesl stokrát lepší zážitek, to je tady ta pointa, ne jenom samoúčelný vzdychání nad herní dobou ;).
-
-
-