Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hmmm když tak koukám na to video, tak jako-bych už to někde viděl ... no jo vlastně tank mají opět HP, zase zde střílí z nebes nesmyslné arty-atomovky ... a hele mizející a objevující se tanky, že by opět spoting systém, při zaměřování indikátor tloštky pancíře no jo tohle je vlastně weak-spot na tanku a když trefíš kopuli na věží, tak ten tank vyřadíš z boje jak promyšlené :-), sakra sakra, vždyť je to world of tanks s obarvenými kulisy v podobě moderních tanků ...

    Jen takový postřeh, tanky se v bitvě pohybují jako hračky, ono vůbec modely vypadají nějak divně, tak trochu podvyživeně :-), celé to na mě působí dojmem béčkové do mrtě obšlehnuté hry, která se nese ve slávě wotka a tak si chtějí vývojáři ukrojit také kus slávy a hlavně peněz pro sebe....
    • Řekl bych že s tím ale přišli až moc pozdě. Kopírovat měli začít už v době kdy WoTko ještě bylo v betě, tak by měli nějakou šanci, jasně pár lidí si to asi užije, ale tako velký čísla jako má WoTko, o tom si můžou nechat zdát...
      • Pokud obslehnou princip tak nemaj sanci vubec zadnou, pokud by udelali to, co sliboval v bete wargaming, tak ho prevalcujou. Wargaming v bete sliboval, ze to bude simulace s arkadovym ovladanim => ze veskere nalezitosti typu presnost, dostrel, penetrace ... budou v maximalni mire odpovidat realu.

        Koho by totiz bavilo hrat dalsi hru, kde ti po 30s prifrci do zakladny light tank, ty ho hitnes 130mm granatem, a on frci dal jako by se nechumelilo, nacez ti na hlavu spadne atomovka ...

        Kdyz se trebas mrknes na wt, tak to je v tomhle ohledu nekde jinde, byt to neni stale ono. Ale pokud hodis trebas na tank letecky pumy, ale nehitnes ho primo, tak ho maximalne poskodis, ale rozhodne neznicis. Dtto delostrelecka podpora kterou muzes privolat, je spis takovy chrestitko ...
        • Co chces simulovat na tancich, o kterych nic nevis. Najdi si parametry modernich tanku jestli to staty zverejnuji. Urcite vsude po internetu koluji vyrobni vykresy M1, T90, cinskych tanku, atd.
          A jak je to ve WoT ? Uplne stejne, pokud netrefis primo taky ho neznicis.
          Ve WT jsou nejrealnejsi ty 2-3 killy na ranu. Vybouchne jeden tank a ti co stoji u nej taky. NEpotrebujes ani leteckou 1000 kg bombu. LOL
          • Vazne? Ty tanky se neucasnily zadnych boju? Vazne? Vubec neni dostupna sila pancire, vypoctena ucinnost aktivnich ochran ... ne, to se fakt neda najit ... lol

            Ve wot ho predevsim neznicis ani kdyz ho trefis, a to presto, ze ten granat by ho anihiloval, pripadne ho netrefis presto, ze stoji 30m pred tebou (pravda, na takovou vzdalenost by se realnej granat mozna ani neodjistil). A vubec nejlepsi jsou ficury kdy 100mm gun KV, znici jedinou ranou celne 100% IS-7 (v realu by ji nebyl schopnej ublizit ani zezadu).

            Mimochodem, uz sem v wotku znicil 5 tanku jedinym vystrelem arty ... staly pekne vedle sebe a splash je sebou vzal vsechny. Pekna hovadina. Nebo jeste vetsi, zcela pohodovy hitovani jedoucich tanku ... lol, bych chtel videt jednoho jedinyho delostrelce, kterej neprimou palbou zasah pohybujici se vozidlo. Mam na konte nekolik bitek s kamosema, kde sme hrali 3x arty, a meli sme na konte vsechny killy, proste sme sami zabili vsech 15 enemaku, a z toho 1/2 "as TD" protoze byli zalezli. Jooo to je realismus co? Kdyz samohybka honi tanky ... lol.
          • ???? coze fakt muzes mi pls nahrat video jak ve WT 1 strelou zabijes 2-3 tanky pls moc to chci videt jato hraju uz pul roku a jeste semito nepovedlo dik *6* mozna seti to povedlo ale to si hral asi alfa wt
            • 2wenceslaus: Proto sem psal ze to jeste neni ono, chyby tam sou, a je jich pomerne dost, ale porad to funguje o par radu lip, nez wot. Zkousel jsem trebas nekolikrat ucinnost munice na ruznou vzdalenost, a je opravdu (realisticky) sakra znat, jestli strilis na kilak nebo na 200m. Na vetsi vzdalenos penetruje trebas kazda 3-5 strela a zpusobuje jen maly poskozeni, coz znamena ze musis tank hitnout trebas 20x, nez ho znicis, na blizko ho klidne znicis prvnim zasahem. Tohle ve wot skoro nehraje roli, muzes tank znicit jedinym vystrelem pres celou mapu ... a stejne tak ho nejses schopnej prostrelit doslova pancir na pancir, presto, ze papirove prostrelis 3x silnejsi pancir.

              Mimochodem, ve wotku jsou uzasny bugy ve spotingu, kdyz vis jak na to, muzes docilit viditelnost pres celou mapu, staci se postavit na spravny misto a mit sebou scouta, kterej vi kam jet. Vidis pak cile klidne na vzdalenost 800+, tedy daleko za hranici tvyho papirovyho dohledu. Oni pak jen cumej, odkud to na ne lita, kdyz nic nevidej ...
            • wenceslaus
              Bohužel, občas se to fakt stává... fotky ani video nemám ale můžu to alespoň dosvědčit.
              Hádám (čistě můj názor) že za to můžou odražené střely, který měli chybně vypočtenou sílu (a někdy chyběla i textura), což má opravovat dnešní patch.

              Na damge modelu je spousta chyb a bugů - dle vývojářů snad i 20 na tank. Měl by to řešit až patch 1.43.

              Tady například střela do zadní části věže tanku Tiger zničila hlaveň - bez poškození závěru nebo věže samotné: http://img16.rajce.idnes.cz/d1602/9/9983/9983442_3b7ebe70fd6da41b40fa8bf2a24e6a43/images/SUGun.jpg?ver=0
            • Urcite se to povedlo i tobe jenom jsis toho nevsiml. Staci se divat kdyz ti pise killy, vypise 2x kill nebo 3x kill.
              https://www.youtube.com/watch?v=aeO4NAn2sf4
  • Další lameřina, ve které tanky září jako vánoční stromečky, aby všichni viděli, kde se zrovna nachází protivník, nechybí samozřejmě obrovský ukazatel jeho zdraví... Prostě hra pro blbečky, dneska ale blbečci prakticky živí celý herní průmysl, tak je potřeba jim jít na ruku... Jsem rád, že jsem vyrostl v době, kdy hrát počítačové hry byla výzva...
    • Možná to bude tím, že je to děláno pro masu lidí a né jen pro malou skupinku tankistů.
      I když pochybuju že to bude mít větší úspěch, ale proč to nezkusit :)
    • Tak v WT hraj na simulatoru a ne na arkade a oznacovani tam nebude ani ukazatel zdraví ani síla panciře :)
      • Jop, a bude cekat na bitku 20minut a vic ...
        • Nevím co s tím udělali, dříve to byla otázka minuty, ani ne a teď je tam žalostně málo hráčů... škoda.
    • Asi tak...

      Když člověk vezme kolik práce je uděláno na takové hře, a pak to przní bludama co jste popsal, tak je mi do breku. Doufal sem v něco málo, jako byl "Armored Fist", kdy člověk musel trošku přemýšlet než někam zajel a jaké střelivo používal. Jenže všichni "hráči" chtějí vidět vše kolem nich, tak každá hra dovoluje pohled zvenčí, což je podle mě zrovna u těchto tipu her naprostá zhovadilost.
      • V pohledu zvenci neni problem, problemy jsou jinde ... nejde o to abys simuloval naprosto presne vyhled z tanku, jde o to, abys simuloval ocekavatelnej vyhled.

        => pokud tank stoji v na kraji lesa v kraci a nestrili, asi ho neuvidim, pokud tank stoji uprostred otevrenyho pole/ulice, tak proste muze delat co chce, ale nezmizi. Stejne tak pokud mi nekdo nahlasi polohu enemaka radiem, tak nejspis v podobe "vlevo od budovy mezi stromama" => OK, muzu v ingame realizaci videt nejakej flek na mape na tema "asi tuhle", ale rozhodne bych nemel ze satelitniho pohledu videt tank ...

        Pokud pak jde trebas o strelbu, tak mi v tomhle prijde prave trebas WT o cely eony jinde ... neplati sice o vsech mapach (nektery jsou pomerne tragicky), ale nektery vypadaji pomerne realistiky, a predevsim, nejsou ani zdaleka tak prostorove omezujici (byt bych si doved predstavit i vetsi), strelbu pak lze vest opravdu na daleko vetsi vzdalenost, protoze protivnik je !videt!. Byt trebas ucinnost takovych zasahu odpovida hazeni hrachu na zed, ale to je to, co se od toho ocekava.
    • VaZqeZ_EU
      omg.. vždyť je to arkáda a né simulátor.. si stáhneš na monitoru barvy a máš to..
  • Keyz
    Zase mají tanky HP *7*
    • A tady to už vůbec nechápu, protože když jsem z AW sledoval videa tak snad pokaždé šel tank dolů na 2 rány...
  • VaZqeZ_EU
    Je to sice nehorázná kopie WoT, ale vypadá to nadějně! ..Těším *2*
  • Jak rád bych si zahrál nějaký povedený tankový simulátor.
    • Jako luxusní tankový simulátor doporučuji T34 vs Tiger od již neexistující ruské firmy IDDK. Je sice trochu prolezlý bugy, ale to napravuje soukromý projekt ZeeWolf - http://www.tanksimzw.com/Work-index.htm
    • Tak ted je na gogu za babku Panzer elite...kez by se dal sehnat i steel fury
    • VaZqeZ_EU
      http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Tank_simulation_video_games
    • Operace Flashpoint aka ArmA Cold War Crisis a pokračování. Jsou tam pěkné tankové bitvy, ale čistokrevný tankový ? Kdysi možná ještě Armored Fist série.
      • Armored Fist 2 a M1 Tank Platoon 2 jsou pro mě dodnes nepřekonané tankové hry. M1TP2 především vítězilo ve skvělé atmosféře, kde měl hráč opravdu pocit, že je součástí nějakého válečného konfliktu. Arma3 je fajn, ale tanky z budoucnosti mě nebaví, k Armě2 se vracet nebudu, ta mě nikdy nebavila.
  • Vypadá to uplně jako WoT. Ale pokud to bude více vybalancovaný a podobná zábava, rád to zkusím.
  • Já kdysi dlouhohrál tankový simulátor na Commodore 64. To byla atmosféra panečku. Sbíraly se medajle...
    • ... nebo ponorky . Několik vektorových čar , dok ,čtyři konvoje ...... a člověk se pak divil , že už svítá ;)
      O to víc absence ponorek ve Wold of Warships zamrzí . (Respektive po dětinsky arkádových World of Warplanes už víc ani nečeká )
      • A dovedes si predstavit jak by to v podani WG vypadalo? Kazda ponorka by mela 30-80 torped, rychlost palby tak 10 za minutu, ve slotu addon na "30s neviditelnost" pripadne "zrychlene nabijeni". Tvuj battleship by pak byl behem prvni minuty doslova obklopen 10-12ti ponorkama, pochopitelne by se na tebe v ramci aplikace fyziky natalacily tak, aby ses nemoh hejbat (to je standardni zpusob ponorkoveho boje) a v povzdali by cekal nejaky ten zlodej killu, az ti dostatecne klesnou HP.

        Ostatne, kdo nezazil neuveri, pamatuju casy, kdy bitka ve wotku zcela pravidelne (klidne po 1-2 minutach) koncila tim, ze se po mape honily artyny ... protoze nikdo jinej uz nezbejval.
  • Healthbar? No, thank you ... *11*
    • nobody gives a duck :)
  • Ten smoke je tam vlastně k čemu ? Pro efekt ? Protože i přez něj zaměřovač označil enemy tank ,,,
    Btw tanky se životy? Ehm to opravdu ne . Děkuji
  • Na pre-alpha verzi to vypada fakt zabavne. hp bar nevadi, stejnak je to arkáda. Stejnak je hp bar všude i když třeba není videt. Vypada to cool na odychovku s kamosema v parte *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit