Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • redicius

    Já si nemůžu pomoct, ale jakkoli vidím, že se snažili a dali tam mraky animací atd., tak pro mě to prostě vypadá (omlouvám se) strašně hnusně. Nelíbí se mi to. Fakt ne. Působí to na mě tak amatárským dojmem, jako jsem sám zkoušel dělat hry před dvaceti lety.

    Ta práce na tom je fakt vidět, dali do toho určitě maximum, ale přes ten vizuál se nedokážu přenýst, abych to začal vůbec hrát a mohl pak nadávat, jestli je ovládání ok nebo ne. Prostě podle mě naprosto zbytečná ztráta to kupovat a ztráta času se do toho pouštět.

    Mám rád beat'm'upy z arkád, kde jsou přiznaný 3 snímky v animaci, mám rád 2D platformy (dost možná nejoblíbenější můj žánr), ale tohle se hýbe tak nějak unyle, roztahaně.. ten pocit z toho už z videa je, že to prostě hrát nechci. Tak nějak to tady nacházím i v té recenzi.

    Přijde mi to, že to je pokus se za každou cenu odlišit, aby zaujali v tom množství her. Jen bych řekl, že to je sice krok stranou, ale zároveň naprosto vedle.

    Držím jim každopádně pěsti, je na tom vidět hodně hodně odvedené práce, kterou zvládli na jedničku. Beru to jako něco na rozjezd studia, kde si to vyzkoušeli a teď bude od nich něco fakt super ;)

  • Rudysoft

    Já jsem ArtFormer na svém streamu 2x hrál. Poprvé když byla v předběžném přístupu a podruhé, když byla plná verze venku. S autorem recenze nemohu ve všem souhlasit a myslím, že je ke hře až příliš kritický. Ano, hra má slabší místa, zejména cestování lodí a střílení z ní šípem, dokonce jsem doporučil, jak by se to dalo zábavněji předělat, ale v celkovém konceptu se jedná o zajímavou hru s hezkým příběhem a napínavými souboji. U jejího hraní jsem se dobře bavil, což viděli i moji diváci a co se týče chyb, je jich tam minimálně, vlastně si teď ani na žádnou z nich nevzpomenu.

  • Já se tedy musím autora recenze trochu zastat. Ovládání z Prvního Prince ještě budiž, ale dnes by i PC plošinkovky měly být dobře hratelné na ovladači a pokud možno i lépe než na klávesnici. To je prostě standard. Pokud ale někdo nastaví moc citlivou analogovou páčku a jako bonus namapuje skok na její pohyb nahoru, tak si kritiku zaslouží. Nedávno jsem zprovozňoval starou Segu Master System, kde ovladač má jen D-Pad a dvě tlačítka a taky se tam v plošinkovkách neskákalo D-Padem nahoru, ale zabrali pro to jedno z těch dvou vzácných tlačítek. Výsledkem bylo, že když hra měla inventář, bylo třeba pro jeho otevření zvednout zadek z křesla a stisknout tlačítko pause přímo na konzoli. A pořád je to lepší než skákat D-Padem nebo nedejbože přecitlivělou analogovou páčkou.

    • Tak jsem si to koupila a ta recenze je nějaká divná. Na ovladači se to hraje v pohodě, i když na klávesnici líp. Ano analog nahoru skáče, ale je na to i dedikované tlačítko, můžeš si vybrat, ale jen když ho dáš přímo nahoru, sama s tím problém nemám. Navíc hra funguje na D-Padu jako staré hry a ten funguje podle mě stejně dobře jako šipky na klávesnici. No ale každý má jiný vkus. Za mě parádní návrat ke hrám jako Prince, bugy jsem zatím neměla. 


  • Proboha to je zas recenze. Ovládání inspirované PoP je přece záměr. Kolik let je autorovi, že má s takovou věcí problém a neumí to hrát?

  • Lol tak zrovna ovládanie je docela intuitívne a hrateľnosti naopak dodáva nový rozmer než aby ju brzdilo.. a bugy som zažil minimálne (5+ hodín hry v čase písania tohto komentu), na českú indie plošinovku velice pútavý a prepracovaný nápad. A to ani nespomínam umelecké prepracovanie, ktoré je dychberúce. Holt niekomu viac vyhovuje CSko asi, ale táto recenzia má od pravdy ďaleko ;)

  • Hru jsem hrál a užil jsem si to. Vyčítání ovládání fakt nechápu, když je jasně inspirovaný Princem. Jsou tam pravidelný updaty a vidím, že to pořád zlepšujou. Je to malej tým a rozhodně si zaslouží podporu.

  • Vyčítat hře která je jako Prince of Persia krokování a pasti je trochu divné, když je to jeden z nejdůležitějších prvků hratelnosti předlohy. Snad bugy a překlepy brzy opraví.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit