Přejít na výpis diskuzí
Assassin's Creed Unity v kostce - obtížnější souboje i volnější pohyb městem
10.6.2014 | Petr Poláček
58 příspěvků
-
Vypuštění protiútoku z bojového systému je rozhodně krok správným směrem.
-
Kdyz sem videl ty davy lidi na namest,i tesim se na optimalizaci, protoze ubisoft. Jediny v cem jim verim je FarCry 4!
-
Před pár dny jsem stál tam kde je ta gilotina ve videu, musim smeknout před tvůrcema, protože ty budovy jsou nachlup stejné jako v reálu.. Nemůžu se dočkat, až si znovu projdu Paříž o pár století dřív bez tísíců šílenejch japonců s foťákama *2*
-
tak uz nejak nemam zajem.. Arno mi rozhodne sympaticky není :-(
-
Doufám, že půjde pustit francouzský dabing (kvůli atmosféře), tak aby tam zůstali anglické titulky.
-
Nevim kde vzali slozitejsi combat. Vypada naprosto stejne primitivne a s naprosto stejne stupidni AI npc.
Na druhou stranu vybrali zase po delsi dobe povedene prostredi, takze kdyz moc nezmrvi technicke zpracovani a nejak kloudne do toho zakomponuji pribeh s assassiny a templari, tak by to mohlo byt dost povedene. -
-
Tezsi, ne slozitejsi.. to, ze tam neni counter atack, takze nebude stacit jen clicknout pravym levym nebo e+levy a slozis nepratele, a pak budes jen preklikavat mezi targety... takze v podstate jako AC1 nez Altair ziskal counter atack... takze supr, uz se budu rozmyslet jesi bude lepsi projit v klidu nebo zabit par desitek guardu.
-
-
To prostředí působí úchvatně. Jak ukázali ten strop té residence, hned jsem si pomyslel, kolik to muselo dát práce... Není divu, že zaměstnávají 2000, nebo kolik lidí :)
-
Má "současný" AC ještě nějakou vazbu na Desmonda, abstegro a vůbec původní koncept, nebo se už jen na začátku hry v nějaké atraktivní době a lokaci vyloupne "nějaký Franta" rozhodne se že bude assassinem a bude hájit dobro vůči zlým templářům a celé to nese značku AC?
Podotýkám že poslední sem hrál Revelations a tak bych rád věděl zda mohu rovnou naskočit do Unity aniž bych se musel zabývat AC3 atd.
U série jako je např. CoD v tom mám jasno ale kam se ubírá AC nějak nemám šajnu. -
-
Na Desmonda by
díky uzavření jeho příběhové linky v AC3 už žádnou vazbu mít neměl. Abstergo bylo v AC4 zpracováno zcela jiným způsobem, než v předchozích dílech, navíc už do současnosti nebyl hráč tolik násilně vtahován jako dřív; zřejmě správně pochopili, že paralelní příběh v současnosti hráče zbytečně ruší od pobíhání po střechách v zajímavější minulosti, a tak nezbývá doufat, že pokud Abstergo bude i v Unity, bude zpracováno stejně, ne-li ještě více minimalisticky než v AC4. -
Pokud nebude mít s Desmondem nic společného, jedině dobře.
-
-
Nejdřív pozitivně. Výborně zvolené prostředí, revoluční ryk přidal na atmosféře. Zatím jenom ochutnávka, ale pěkná.
Rýpnutí. Příběh....no jsme zvědav jak to pojmou. Templáři, hašašíni měli smysl dle mého v nejpovedenějším prvním díle. Pak už se to začalo sunout směrem mi vzdálenym. Svou roli tam hraje i nějaká ta extraterestická omáčka.
Ukázka pohybu hrdiny a jeho akrobatických choutek mi přijde horší a horší. Bylo to vždycky trochu přes čáru ( je to hra probůh), ale toto už bylo moc.
Na Paříž se těším a budu bedlivě sledovat jak to celé uchopí, nakolik překroutí. Mohli by zmínit : Bastila - symbol útlaku, ve které bylo však jen sedm vězňů. Masakr ve Vendée. Udávaní. Kontrola občanů - na všech dveřích musela být jména obyvatel.
No a gilotina a její rekordy.32 hlav za ani ne půl hodinky. Za týden nový rekord 12 palic za 5 minut Kanály ucpané krví a tudíž se valící ulicemi.
Jsem zvědav. Snad to nějak nezmrší na trapný manichejský boj světla a tmy. -
Sériu tejto hry mám rád, ale ak si dobre pamätám, tak už u AC:III písali, že dokáže byť na placi 100 až 1000 NPC naraz a teraz sa s tým chvália znova. Len postreh.