Přejít na výpis diskuzí
Assassin's Creed Unity v kostce - obtížnější souboje i volnější pohyb městem
10.6.2014 | Petr Poláček
58 příspěvků
-
Jako vypadá to dobře, to jo, a s největší pravděpodobností si to i zahraju. Jen mi přijde trochu úsměvné, že bylo zapotřebí 6 dílu AC, než tvůrce konečně napadlo přidat přikrčení (stealth). *7*
-
-
Trvalo to 6 dílů, než ovc...pardon předobjednávající zákazníci dali jasně najevo, že archetyp rambo assassina se začíná přejídat.
Jiný důvod netřeba hledat, marketing prostě potřebuje vytvořit bublinu, že nový díl AC je lepší než předchozí, aby se opět sypaly předobjednávky, ohrožené kiksy předchozích dílů.
-
-
vlk taky sliboval *9* každopádně nezapomeňte vydat 14 dni před koncem roku ,aby to zázračne vyhrálo hru roku *7*
-
Před pár dny jsem stál tam kde je ta gilotina ve videu, musim smeknout před tvůrcema, protože ty budovy jsou nachlup stejné jako v reálu.. Nemůžu se dočkat, až si znovu projdu Paříž o pár století dřív bez tísíců šílenejch japonců s foťákama *2*
-
Jsem strašně rád, když vidím značku která se rozvíjí a s dalším dílem se posouvá v před. *14*
-
Nejdřív pozitivně. Výborně zvolené prostředí, revoluční ryk přidal na atmosféře. Zatím jenom ochutnávka, ale pěkná.
Rýpnutí. Příběh....no jsme zvědav jak to pojmou. Templáři, hašašíni měli smysl dle mého v nejpovedenějším prvním díle. Pak už se to začalo sunout směrem mi vzdálenym. Svou roli tam hraje i nějaká ta extraterestická omáčka.
Ukázka pohybu hrdiny a jeho akrobatických choutek mi přijde horší a horší. Bylo to vždycky trochu přes čáru ( je to hra probůh), ale toto už bylo moc.
Na Paříž se těším a budu bedlivě sledovat jak to celé uchopí, nakolik překroutí. Mohli by zmínit : Bastila - symbol útlaku, ve které bylo však jen sedm vězňů. Masakr ve Vendée. Udávaní. Kontrola občanů - na všech dveřích musela být jména obyvatel.
No a gilotina a její rekordy.32 hlav za ani ne půl hodinky. Za týden nový rekord 12 palic za 5 minut Kanály ucpané krví a tudíž se valící ulicemi.
Jsem zvědav. Snad to nějak nezmrší na trapný manichejský boj světla a tmy. -
Jak už jsem psal. Dodržte sliby a máme konečně AC lepší, než AC2. Nejvíc se mi líbí změna soubojového systému. Snad bude konečně výzva a bude potřeba i utíkat při přesile. O parkouru není třeba mluvit, ten je vyšperkovaný už teď. A pokud grafika nedopadne jako WD, je zaděláno na hru roku. A taky by mohli chlapci z UBISOFTU nepo*rat po dlouhé době optimalizaci.
-
-
Výzva to nebude ani náhodou, jedná se o marketingový tah Ubisoftu. Silně propagují šermířské souboje a jejich změnu, ale tiše drží papulku o tom, že za doby Francouzské revoluce už se spíš střílelo.
Takže ano, dedikovaný protiúder nebude (možná, třeba stejně bude, ale jen s jiným názvem). Copak bude místo něj jako one-hit-kill možnost? Výstřel při duelu jako v Risen 2? Zpomalení času při ripostě, které hráči dá 100% možnost napadnout soupeře? Tupá AI, která se dobrovolně nechá utřískat (viz videozáznam právě v okamžiku, kdy hovoří o tom, že souboje budou obtížnejší).
Pořád dokola - uznávám osobně AC universum s jeho primitovností, sice si myslím že je to gamedesignérské mrhání prostředky ale co už, lid si žádá primitivnost. Ale ať to taky tak Ubi prezentuje. I když na druhou starnu, Watch Dogs vyšlo, takže proč těm prachy sypajícím oslíkům něco znovu nenalhat, když za to lhaní hýkají a penízky dávají. -
-
On AC byl taky o tom, že si můžeš volně běhat po městě, měl vynikající příběh a reálně ztvárněná města. To nikde jinde prostě není. A moderní Chicago ve WD se nedá vůbec srovnávat s Benátkami nebo Paříží. Ano, ta hra je možná lehká, ale pořád zábavná. Preferuji těžší hry, ale AC mě dostal od 2. dílu a už nepustil. Má charizmatické hrdiny, na rozdíl od ostatních her.
-
-
dvojka a nic víc *3*
-
-
-
-
Sériu tejto hry mám rád, ale ak si dobre pamätám, tak už u AC:III písali, že dokáže byť na placi 100 až 1000 NPC naraz a teraz sa s tým chvália znova. Len postreh.
-
Má "současný" AC ještě nějakou vazbu na Desmonda, abstegro a vůbec původní koncept, nebo se už jen na začátku hry v nějaké atraktivní době a lokaci vyloupne "nějaký Franta" rozhodne se že bude assassinem a bude hájit dobro vůči zlým templářům a celé to nese značku AC?
Podotýkám že poslední sem hrál Revelations a tak bych rád věděl zda mohu rovnou naskočit do Unity aniž bych se musel zabývat AC3 atd.
U série jako je např. CoD v tom mám jasno ale kam se ubírá AC nějak nemám šajnu. -
-
Na Desmonda by
díky uzavření jeho příběhové linky v AC3 už žádnou vazbu mít neměl. Abstergo bylo v AC4 zpracováno zcela jiným způsobem, než v předchozích dílech, navíc už do současnosti nebyl hráč tolik násilně vtahován jako dřív; zřejmě správně pochopili, že paralelní příběh v současnosti hráče zbytečně ruší od pobíhání po střechách v zajímavější minulosti, a tak nezbývá doufat, že pokud Abstergo bude i v Unity, bude zpracováno stejně, ne-li ještě více minimalisticky než v AC4. -
Pokud nebude mít s Desmondem nic společného, jedině dobře.
-
-
To prostředí působí úchvatně. Jak ukázali ten strop té residence, hned jsem si pomyslel, kolik to muselo dát práce... Není divu, že zaměstnávají 2000, nebo kolik lidí :)
-
Pekne video, ale je to vsetko tak predpripravene, ze az. Je to nieco medzi gameplayom a cinematic trailerom. Ktovie ako to bude vyzerat vo finalnej verzii. Uz sa tomu neda verit.