Assassin’s Creed Mirage vsadil všechno na dvě věci. Proto působí tak svěže
-
No... ty evidentně ne...
-
To byla názorná ukázka toho, jaký je rozdíl mezi pádným argumentem k věci a osobními útoky. Snad to i někdo tak pomalý jako ty pochopil. 😉
-
Nebreč 😀
A nepřecházej k osobním útokům 😂
-
Číst některé tvé příspěvky mě až skoro přivádí k pláči. Je mi tě skoro líto. Říkám si, že to přece není možné, že by někdo byl tak hloupý. Ale ty se občas fakt překonáš. 😀
-
Takže teď je můj dotaz pro změnu považován za osobní útok? 😂
To je sranda tvl 😀
-
Nemáš žádný validní argument a tak se pouštíš do osobních útoků??? To je znamení, že jsi totálně projel debatu a ještě navíc jsi trapný.
-
No ty jsi na úrovni komunikace dotaz=pláč.
Kdo z nás je stran komunikace horší?
-
Hele, ten blbý dotaz se dost dobře dal chápat jako stížnost. Kdyby to byl skutečný dotaz, tak to adresu vývojářům a ne jako provokaci v nějaké diskuzi.
Ale jestli jsi na úrovni komunikace jako na základní škole, kdy se otázka jenom určuje podle otazníku na konci, tak v tom případě ti to tak může připadat.
-
To byla otázka, ne stížnost. Pokud nepoznáš rozdíl, tak si buď hloupej, nebo trolíš. Co z toho je správně?
-
Ty máš fakt dost synku, trolí farma by se od tebe mohla učit, tvůj nářek a následně trolení je ukázkový příklad internetového de****
-
Hele, v prvním příspěvku sis stěžoval na otazníky.
A pokud teda tvrdíš, že sis nestěžoval, tak v tom případě jsi trolloval a já se nachytal. Ok. Bod pro tebe. Zasloužíš si +1 INTERNETZ. Trololol.
-
Tak aspoň je sranda, ne? 😉
-
Vidím, že Derp zase jede, asi budou nějaký skvrny na Slunci 😀
Proč se na to nevykašleš. Už tady jsi dost dlouho, aby jsi mohl vědět, že normální komunikace je s Derpem odsouzená ke zmaru...
-
No ale já si tu přece na nic nestěžoval. Takže to co píšeš nedává vůbec smysl. To slangem jaksi neobhájíš 😂
-
Tak jasně. Všechno má druhou stranu.
Někdo to má rád, protože se pořád dokola opakují jeho oblíbené základní herní mechaniky. Někdo jiný to zase už nemůže vystát, protože se dokola pořád opakují ty stejné základní herní mechaniky.
A Ubisoft si spočítal, že mají dostatek hráčů, kteří budou rádi, když budou pořád dokola vydávat velmi podobný obsah.
-
To je klasický internetový slang. Jestli navštěvuješ jenom diskuze na Games, tak to možná neznáš. Ale pokud jsi v kontaktu s iternetovou komunitou kdekoliv jinde, tak se ti rozšíří slovní zásoba o různé slangové výrazy. Peace.
-
Ten tvůj argument s pláčem čtu dost často. Co tím vlastně sleduješ? To je nějaká levná provokace, že reaguješ na něco, co vůbec neexistuje? Nebo proč to děláš? Kdo je ve skutečnosti člověk, co se schovává za tímhle nickem? Taky často pláče, když má potřebu tohle bezdůvodně přehazovat ostatním?
-
No, jenže na druhou stranu ty "základní mechaniky" jsou to, co danou sérii definuje, a když na ně sáhneš, můžeš ztratit fanoušky. Znám třeba spoustu lidí, co dodnes nehráli nové Resident Evily, protože jsou teď v první osobě.
Třeba Tomb Raider hry jsou v podstatě všechny také o tom samém - hopsání a hledání cesty k cíli - ale mezi Dagger of Xian, Angel of Darknes, Underworld a Rise of Tombraider je sakra velký rozdíl, a to samé se dá říct o hrách o AC2, AC4 a třeba Originu. Jenže dnes je u každé delší série "módní" přehlížet změny a hlasitě kritizovat tu základní podobnost.
-
Jo, každý díl AC je "jiný". Hahaha.
Hele, já nikdy netvrdil, že to je na 100% to samé. Vždycky je tam "dost" změn, aby hráč neměl pocit, že hraje pořád to samé. Ale základní mechaniky jsou většinou ty stejné a mění se opravdu jenom velmi pomalu.
-
Hele, jestli to jde vypnout, tak pláčeš zbytečně.
To je jako kdyby jsi plakal, že ve Windows všechny myši k počítači mají na levém tlačítku klasický "klik" a na pravém tlačítku mají kontextové menu. Buhuhu, ale tobě se to nelíbí. Ale jelikož to jde ve Woknech přepnout, tak by byl tvůj pláč dost zbytečný.