Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • "Pravdou je, že Desmond fanoušky asi zajímá ze všeho nejméně..."

    Mě teda zajímá ze všech nejvíc :)
  • ....konečná pro Ezia a Altaira....

    A teď ještě tu o Křemílkovi s Vochomůrkou...
  • Trol.diskuzni
    O jéje, další pračka s automatickým ždímáním (čti komerční hra skrz naskrz) na světě... Už se těším na desátý díl, pojednávající o Chucku Norrisovi - současnému následovateli linie asasínů. *5* *7*
    • Tak tys tu doopravdy chybel ...
      • Trol.diskuzni
        Chápu tvé předsudky *3* Ale ruku na srdce - cožpak je můj komentář tak moc vzdálený pravděpodobnému budoucímu vývoji této spektakulární herní série, přinášející ultimátní a v žádném případě ne recyklovaný zážitek? *5*
        • Tak mi, mistre trolle, rekni co si predstavujes pod originalni zabavou. Tvuj prispevek vyzniva trosku jako hipster :)

          Jinak: dokud mne ten recyklovany zazitek bude bavit, postavy a prostredi budou zajimave atd, tak at klidne recyklujou :)
          • Malleth: Tobe bude asi tezke se zavdecit ... Ja tedy nevim v cem byl Ezio frajirek, ktrom zacatku druhe hry kde to bylo tak nejak v ramci jeho veku. Naopak, predevsim v Brotherhood (ale uz i na konci AC2) se z nej, alespon podle mne stal velmi vyvazeny a dospely hrdina.
            • Malleth
              John Marston z Red Dead Redemption - to je skvělá herní postava.
              Nicméně AC:Revelations si zahraju. Vypadá to že konečně vylepšili ten systém šplhání. Z bety se zdál svižnější. Ale doufám že v dalších dílech se pokusí o něco úplně jiného. Nové postavy, nové a hodně odlišné prostředí s větší barevnou paletou a pokud možno i trochu přirozenější oblek pro hlavního hrdinu, protože Ezio v tom jeho mundůru může splynout s davem tak maximálně na maškarním.
          • Malleth
            By mě zajímalo které postavy z AC považuješ za zajímavé, protože já sem tam nenašel ani jednu.
            • Malleth
              Hrál sem všechny. Jedničku sem dohrál, ale jen proto že mi bylo líto těch peněz. Po hodině hraní mě to xmrti nudilo. Dvojka je dobrá, ale rozhodně ne kvůli postavám nebo příběhu, ale protože tam oproti jedničce byl alepoň nějaký obsah. Brotherhood jsem hrál, ale příjde mi to až moc podobné dvojce, se všemi klady i zápory, takže nuda. Altair je plochej a nezajímavej a na frajírka Ezia sem vyloženě alergickej.
            • Trol.diskuzni
              Omlouvám se za neznalost, já odjakživa radši vepřový řízek... *3*
            • Tak uz jenom to ze se muze hrac setkat s Da Vincim, Machiavellim, Sforzou, Lorenzem a dalsimi mi staci.

              Trol.diskuzni: Vanocni kapri se na hacku zasadne netahaj. Lovi se ven siti, aby co nejdele vydrzeli *3* Ale ja klidne tim kaprikem budu, a nestydim se za to. Jednou, dvakrat za rok si koupim nejakou hru, tak je to takove guilty pleasure.
            • Trol.diskuzni
              Amylee.Anderson@tiscali.cz:

              Možná, že se jen nenechá slepě tahat na háčku jako vánoční kapr... Žel je vidět, že komercí posedlých je zde více než dost, a tak mají tvůrci štědrovečerní posvícení nad kvartálními grafy zisků zajištěné. *3*
            • Amylee.Anderson
              Tak to si to nehrál.
  • Amylee.Anderson
    Něco ze života Desmonda? To je boží :) se těšim jak sviň *14*
    • Hairy_Ass
      Tak zrovna ten mě ze všech hlavních postav AC zajímá nejméně. A boží to asi bude, když tam vystupují Minerva a spol. *15*
      • I kdyz oni nejsou bohove. Tak zase tak bozi to asi nebude :)
        • Hairy_Ass
          Arthur C. Clarke: "Dostatečně pokročilou technologii nelze odlišit od magie."

          Jinými slovy to byli tak pokročilí "emzáci", že by se za bohy klidně považovat mohli. *3*
          • Mno ja mam takovy tuseni ze to nakonec dopadne stejne jako lost...
  • Hairy_Ass
    "Revelations by měly pokrýt mnoho z jeho (Altairova) života, a to jak před událostmi v prvním Assassin's Creed, tak po něm."

    - Tohle mě zaujalo. Nebylo náhodou ve dvojce řečeno, že od určitého okamžiku genetická paměť přešla na dítě Altaira s tou ženskou, kterou potkal na Kypru (tu hru Bloodlines jsem nehrál)? A to se stalo nedlouho po konci jedničky. Jak tedy můžeme (resp. Desmond nebo Ezio může může) vědět, co se stalo Altairovi po této události? Díky za vysvětlení.
    • Je to jednoduché, pokud jsi viděl gameplay z Gamescomu, kde jsi s Eziem zabil Leandrose. Ten měl u sebe klíč, takový disk. Ten disk, kromě toho, že je to jeden z klíčů od Altairovy knihovny, nese v sobě určité vzpomínky z Altairova života. Pokud jsi viděl Story Trailer, tak jsi mohl vidět Altaira, jak své vzpomínky do nich nahrává. Představ si flashku, ve které máš záznam a ten si přehraješ. Proto mohl Ezio vidět Altairovy vzpomínky, aniž by byli příbuzní.
      • Hairy_Ass
        Nahrávání vzpomínek ve 12. století? Ne, už se raději nebudu ničemu divit. *15*
    • Jo to oni taky na zacatku rikali,ze to bude trilogie,a ted uz budeme mit tech her urcite 5 a to nepocitam odbocky na iShit...:)))) Takze asi tak.
      • nikde jsem zatim nevidel, nápis, že bude Assassins Creed 3, ale bohužel jen AC: Revelations, žádnou trojku tam nevidím, takže trilogie pořád platí:)
        • Ano tak pro takove jako ty to platit bude
  • Dost se těším na Altaira, Ezio mi vůbec nesedl, stejně jako období renesance, přeci jen preferuju tradiční středověk (později zas období 30. leté války, 17.-18. století, tam bych rád viděl trojku). Před pár dny jsem si dal jedničku a musím říct, že ji považuji stále za první a poslední AC :) Dvojka už zamířila sice k větší zábavnosti (Brotherhood z hlediska hratelnosti a zábavnosti jde ještě dál), ale zároveň se z toho stal nesouvislý a nesourodý guláš (lepší termín mě nenapadá). Kdybych to měl přirovnat k filmu, jednička byl uzavřený film s klasickým hrdinou, celkově tam bylo mnohem víc docela barvitých charakterů (Al-Mualim, de Sable, většina všech dalších obětí, nezapomenutelný je paranoidní Sibrand i odporný a tajemný homosexuál Nuquod), příběh se odehrával v poměrně krátkém čase a měl relativně uzavřený příběh, který nakonec kladl víc otázek než odpovědí. Dvojka a Brotherhood oproti tomu jsou jako jednotlivé epizody seriálu, sice existuje nějaká hlavní myšlenka, ale každý díl funguje sám o sobě a nemá až na výjimky úzký vztah k ostatním částem. A popravdě řečeno, s nástupem Mirandy a spol už mě příběh i přestal zajímat. O nějakým věčném boji templářů a asasínu, který existuje snad po celou historii lidstva už ani nemluvím. Díky za pozornost ;)
    • Ja souhlasim s tim,ze jednicka je proste jednicka,rozuzleni pribehu na konci epicky,Damasek,jerusalem,acre a uz nevim jaky ted bylo to posledni mesto epicky,proste tohle mi sedi. Na druhou stranu takova Florencie byla taky uzasna,a uricte jeste "hezci". Ale pribeh dvojky takovy nic moc,kdybych nesbiral ty puzzle s adamem a evou,tak se nedozvim skoro nic. Zas na druhou stranu se ta dvojka zbavila toho stereotypu,kterej mnoha lidem vadil,takze co se tyce hratelonosti to byl urcite krok vpred. Ale ja uz proste od jednicky cekam na posun pribehu,dvojka skoro nic nevyresila no (nebo aspon v porovnani s jednickou pribeh a conclusion slabsi) a brotherhood mi nestal za ty penize,ja chci plnohodnotnej dil (co se tyce pribehu a lokaci,zadnou recyklaci)

      PS: Jestli bude posledni dil s desmondem v soucastnosti,tak me trochu naserou. Prece jenom si nedokazu zatim predstavit soucasnyho asassina jak skace po budovach,nechci dalsiho spider mana. A pokud to bude jen dobra stealth akce typu splinter cell tak je to fajn,ale zase to zmrvi znacku assassins creed.
    • Tak tady s tebou bohuzel nesouhlasim. Ze postavy v originalnim AC byly barvite? Promin, ale Altair byl plochej jak prkno, a zbytek postav zrovna tak. Nebyl tam zadny character development. Navic, jak jsi zminil, hratelnost tu u mne vitezi na cele care. Originalni AC byl k uzoufani nudny. Jakmile byls hotovy s prvni ctvrti, tak vsechno ostatni bylo jen dokolecka to same. Mel jsem co delat abych to dohral.

      Asi to bude otazka vkusu, ale pro mne je Eziova saga mnohem zabavnejsi. Jednak mi sedl jako protagonista mnohem lepe nez Altair, a take mam rad renesanci, protoze je podle mne mnohem zajimavejsi nez stredovek.

      Co se tyce trojky, ja bych ji nejradeji videl v 19. stoleti, v Londyne/Anglii/Britskem imperiu. Moznosti je tu neuveritelne mnoho, a navic Anglie za doby kralovny Viktorie je vybornym prostredim na konspirace...
      • Ja si teda charakteru nevsiml ani u jednoho z tech assasinu a to ze to bylo ploche tak o tom zadna... Jinak rozdil stredovek vs renesance byl ve hre opravdu nulovy.
      • Oba máme určitě naprosto odlišné představy i preference :) Shodneme se v zábavnosti, psal jsem, že hlavně Brotherhood se v tomto ohledu nadmíru vydařil a od Revelations nečekám nic menšího. Jinak ale je skutečně takový rozdíl v náplni hry? Zabíjení, sledování, běhání a skákání po střechách, od dvojky je to určitě postupně různorodější, přibývá zbraní, způsobů zabíjení, peníze, ale přesto je to pořád to samé dokola. To je ale výsada pokračování, i ve srovnání s Brotherhood je dvojka bohapustá nuda a vypadá jako chudý příbuzný. Co určitě v jedničce oproti pokračování chybí, je hledání pečetí a luštění glyphů a clusterů, osobně si myslím, že právě tohle posunuje AC k větší rozmanitosti a zábavnosti.

        V hodnocení charakterů se tedy skutečně neshodneme, řekl bych, že Altair toho na tom malém časovém prostoru ukázal mnohem víc (nebo se dá i mnohem víc vytušit). Jaký vývoj zaznamenal za ty dva díly a 40 let Ezio? Mně přijde po čtyřicítce pořád stejný jako v 17, povrchní panák. Z ostatních postav vyčnívá tak pouze Cesare Borgia, jinak si opravdu těžko někoho jiného lze vybavit. Jsi schopen u některých dalších záporných postav určit nějakou jinou motivaci kromě touhy po moci? V tomhle byla jednička mnohem dál. A řekl bych, že i logicky, jak sám píšeš, chyběla určitá větší herní náplň, její místo tedy spíš zaujímaly minipříběhy obětí.
        • Tak ty jednoduche hadanky u Glyphu byly fakt super. To musim souhlasit. Udelaly mi velikou radost.

          Ona je otazka, do jake miry se zakladni system AC da zmenit aby to nebylo "porad to same dokola." Je mozne ze by to snad i slo, ale nezmeni se tim pak cely system AC k nepoznani? Mozna vice vysetrovani a vetveni rozhovoru by stalo za to, ale to bychom mozna potom s AC meli spise akcni RPG. I kdyz ani to by nemuselo byt k zahozeni.

          Ja s tebou budu v necem souhlasit, ale v jinych vecech ne. Ano, Altair toho ukazal v omezenem casovem horizontu asi vice. Ale proste je neuveritelne suchy, monotonni a alespon pro mne rozhodne mene zajimavy nez Ezio. Ezio, na druhou stranu, vyrostl z rozpustileho klacka do starsiho muze ktery vi ze je plne svazan roli do ktere se v tech 17ti letech dostal tak trochu nahodou.

          Co se tyce zaporaku: Pazzium ve hre neslo ani tak o moc, jako o zachovani prosperity sve rodiny. Savonarolovi, ktery byl hlavnim zaporakem v Bonfire of Vanities, o moc treba take vubec neslo. Oba Borgiove jsou pripadem sami pro sebe. I kdyz se muze zdat, ze Rodrigovi slo o moc, ve skutecnosti mu slo predevsim o pristup do Vault (nevim jak to bylo prelozeno do cestiny, ceske preklady nehraju) pod Vatikanem. A takhle by se dalo pokracovat donekonecna.

          Ja tedy musim priznat, ze zadne vyrazne minipribehy obeti jsem (mozna bohuzel pro mne) nezaznamenal.
  • Malleth
    Hurááááááááááááá
  • uz AC2 bola nuda som zvedavy ci spravia nieco nove alebo zasa len tu skakacku
    • A co by z toho meli udelat?strilecku nebo strategii? vzdyt AC vychazi z Prince a je hlavne o parkourovem behani po strechach
      • PoP bola zabavna skakacka, AC je strasna nuda.
      • O parkourovém běhání byl Mirror´s Edge, od AC by snad člověk měl čekat
        něco víc, než jen tupé pobíhání po střechách, nemyslíš. *7*
        • Vsak pobihat po strechach te nikdo nenuti. Ja osobne jsem AC2 a AC:B dohral nekolikrat a vetsinou, pokud mne k tomu hra nenutila, tak jsem se snazil hrat co mozna nejvice "stealth," tzn. zadne splhani po strechach, pekne splynuti s davem. Jednou z kras Eziovy sagy je ze mas spoustu moznosti jak tu hru hrat. Jasne, muzes byt vrazdici kombajn, nebo bezec ve stylu PoP. Ale take muzes hrat tise.
          • Jenže všechny tyhle úžasné možnosti nakonec ve všech dílech vyústí do jednoho velkého stereotypu.
            • Tak jak pro koho. Ja jsem treba v AC2 a AC:B stereotyp nikdy nezazil ...
      • Malleth
        ...a skákání do kupky sena

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit