Atomfall – recenze britského Bioshocku
-
Pardon, ale napsat, že hra vypadá jako 10 let stará, je poklona. Kvalita grafiky šla v posledních cca 5 letech výrazně dolů. Nejhezčími hrami jsou stále Assassin's Creed Unity, Batman Arkham Knights, Uncharted 4, Hitman atd. Hry Rebellionu vypadají pěkně, hezky se na to kouká, ale jsou někde na přelomu PS3 a PS4. Což mě osobně nijak nevadí, alespoň je to ostré a barevné.
-
-
Zrovna v tomhle případě to fakt poklona není.
A ne, grafika v posledních letech fakt nešla výrazně dolů...Stačí si vzpomenout na Hellblade 2, posledního Indyho, i nové KCD 2 (Atomfall bude mít +- stejný rozpočet a vypadá mnohem hůř) atd.A ostrost, zejména u trávy je až přepálená. K tomu si připočíst mimiku postav jak z roku 2010 a hotovo:)
-
Je to silne vec nazoru a zalezi taky na konkretni hre. Rada novych titulu vypada naopak lepe, nez ty starsi. Vetsi textury, nove efekty, lepsi vyhlazovani, prace se svetlem, stiny atp.
-
Musím souhlasit. Zrovna minulý měsíc jsem dohrál Uncharted 4 (pravda, na PC) a pochvaloval jsem si, jakou to má parádní grafiku. A pak jsem si uvědomil, že ta hra je 9 let stará!
Když si vzpomenu, jak jsem třeba v roce 2006 pustil 9 let starou hru...
-
Souhlas. Dneska všechno přeplacany, všude se všechno leskne a blýská. Spousta zbytečných post prosess efektů, blur, bloom, vignette a ja nevím co všechno. Ve výsledku je z toho pak mazanice s kterou má problém i 5090. Tohle vypadá naprosto v pohodě, sharp and crystal clear 🙂
-
-
Unreal mi tolik nevadí. Spíš mám problém u her, které vypadají, že je někdo v 80-90 zapomněl vydat a i tenkrát by byly hnusné, natož teď. Přitom i ta 2D grafika jde udělat pěkně. Dodnes si pamatuji na demo settlers 2, které v té době vypadalo jako zjevení. Další kapitola jsou low poly 3D, které taky hraju s velkým sebezapřením, protože to tak není moc pěkné na koukání, ale paradoxně se mi u nich často potí grafika víc, než u her, kde měli v týmu i grafika.
-
Protože je teď všechno na unreal engine. Jinak ty věci co jsi vyjmenoval vždy vypínám. Hlavně motion blur, chromatic aberration apod. filmové efekty:) no někdy ani to nepomůže.
-
-
Tak tak, nevím proč bych se měl koukat na něco rozmazaného (motion blur) nebo zrnitého.
-
-
-
-
Ja som absolutne v pohode s trochu horsou (byt stale dostatocne peknou) grafikou, pokial je to rozumne zoptimalizovane, a bude mi to bezat na decku. A prave Atomfall zevraj dava stabilnych 45fps, co je pre mna na handhelde uplne v pohode. Takze sa tesim!
-
Po cca 3 hodinách si pořád nevím, co si myslet. Na jednu stranu "svoboda" pohybu. Na tu druhou stranu...
1. Rozhodně od toho neočekávejte komplexnost série Stalker. A to ani příběhem a ani celkovým pojetím světa.
2. IQ nepřátel je jak u kraba poustevníčka, co se zasekl ve své ulitě. Včera jsem čistil jeden z kempů a stačilo stát nahoře na schodech a čekat, jak jeden po druhém chodili NPC na porážku. A to ke mě vedly další tři cesty, které by mohly NPC využít. O nějakém krytí také není řeč.
3. Naprosto tragický a malý inventář, kdy například obvaz se "nekupí" na sebe, ale zabírá další místo v inventáři.
Kolem a kolem je to více jako Stalker z Teemu. Ale té horší kvality než byste očekávali. Třeba se to časem zlomí, ale prozatím to působí jako Indii titul, kde jediné, co zatím velice oceňuji je mluvená angličtina jednotlivých NPC, která se velice příjemně poslouchá. -
Grafika je hezká. Plizeni i herní mechanismy V celku ok. Obrovské prostory uvnitř jsou pěkné. Divné je chození do svahu, kde sebensinsvah znamená skluz a sjeti dolů. Jakmile povrch není téměř rovina chová se postava divně. Jinak malý inventář, naprosto pidi zásoby nábojů vlastně znemoznuji použití nových zbraní. Ale chápu s plným zásobníkem by to byla nuda. Úkolů je dost, jen se dost míchají z lokality do lokality. Rychle cestování chybí, ale lokality nejsou extrémně velké takže to jde. Není to nic nového, NPC jsou +- v pohodě. Žádný wow efekt se nekoná, ale Bcko to není. Stojí za pokus.