Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No dobře trapný týdle hře už nic nepomuže
    • No tobe taky uz nic nepomuze ...
  • Mne sa Skyrim aj Oblivion pacili preto, lebo klasicke hardcorove RPG ma nebavia, ale mam rad tu tematiku v akcnejsom podani, a su to jedine hry co nieco take ponukaju *4* Este sa mi pacilo Dark Messiah of Might and Magic, to vsak bolo bolo linearne a po jednom prejdeni to uz nebavilo, ale Skyrim a Oblivion vdaka otvorenemu svetu a viacerym moznostiam hram stale. Je tam samozrejme zopar veci co by som pomenil/pridal, ale tak zbytocne o tom polemizovat, treba si uzivat take ake je *3* Oblivion mam vytuneny dobrym modom, Oblivion Oscuro Overhaul, Skyrim zatial len HD textury sveta a rastlin, ale ked vyjde nejaky Overhaul za rok za dva tak si ho zahram odznova *3*
  • Ahoj lidičky. Mě osobně strašně chybí poškozování ( ničení ) zbraní a zbrojí a dále nemožnost sbírání a opětovné kladení pastí a ani jedno jsem v tom videu nepostřehl.....najde se tu ještě někdo s podobnýma představama??? :)
  • Bav mei pozorovat, jak se dnes autori snazi objevovat prvky, ktere jiz ve hrach kdysi byly. Pozdeji je v ramci zjednodusevaciho procesu, kvuli zpristupneni hry masam, z her odstranili. Napr. v jednom starem RPG bylo – opotrebeni zbroje i mecu, zasahove zony protivniku i Vase, nutnost pit a jist, moznost se otravit napr. i ze stareho jidla,omezena nosnost, nemoznost davat prilis mnoho predmetu nebo nespravne do vaku, fyzikalni system - na ledu Vam to klouzalo, veci se odrazely od sten, mohly se rozbit, nemoznost udelat superhrdinu se vsemi statistikami na max, reakce prostredi na Vase skutky – kradeze, ci zabiti atd. Neverite? V roce 1992 vysla Ultima Underworld 2. Skoda, ze se dnes takove hry nedelaji.
    • Mě ten výčet připomněl Arx Fatalis.
      • Masa-san
        Arx byl super. S tolika možnostmi v RPG hře jsem se od té doby snad už nesetkal. (pravda je, že RPG už jsem taky dlouho nepotkal haha)
  • Nemuzu si pomoci, ale vzdy, kdyz vyda Bethesda hru, tak ji vyda nedodelanou a pak to flickuje. Alternativne spoleha na hrace, ze si hru vlastne dodedalaji. Pak se sejdou a ukazuji, co tam vlastne jeste mohlo byt, ale oni chudacci to tam nemohli dat. Tak to chodi od staricke Areny. Proste jejich hry se vyplati kupovat 2-3 roky po vydani, az se najde dost fans, kteri hru dodelaji, tak ze je hratelna. Nestve Vas to? A to jeste musite prijmout fakt, ze hlavni dejova linie je bohuzel odpad.
    • Skyrim si plánuji zahrát následující zimu, věřím, že ji do té doby ,,opraví,,
    • jak by to někoho mohlo štvát? To je přece snad jedině dobře, že vydá polotovar, který pak dialogem s hráči dodělává, popř. dá samotným hráčům možnost si cokolik upravit k obrazu svému. To všechno jenom přidává hře na hodnotě. Ostatní rádoby "dodělané" hry si člověk zahraje a už nic nového od nich očekávat nemůže, u Skyrimu je pořád možnost, že za rok si ji rád zahraju a budu se těšit co je nového...
      • A co treba takhle-vydat plnohodnoutnou hru,kterou si po dohrani muzu pretvorit k obrazu svemu. Diky modum samozrejme.
        Obhajovat polotovar,to chce uz asi byt hodne velky fanda.
        • dohrál jsem ji bez jediného problému, tj. podle mě se jedná o plnohodnotnou hru. Polotavar je myšlen z hlediska životního cyklu vývoje. Bethesda aplikuje asi nejlepší model distribuce, jelikož vedení dialogu s hračí je to nejdůležitější (které jiné studium toto dělá?), tudíž tu jsou tři strany (vč. Bethesdy a moderů), které hru dále vyvíjí. Myšlenka, že vývoj díla končí po jejím vydání, popř. pokračuje pouhým "zaplácáváním děr" je ta největší chyba. Vývoj pokračuje stále a poslední dobou je vidět, že spousta jiných studií si to uvědomuje (podpora DLC apod). PS: ano jsem velký fanda série TES
          • valve to dělá
    • Ano,to je presne Bethesda. Hry hotove z pulky. Bohuzel si to muze dovolit. Jeji jedinou konkurenci byl Fallout:New Vegas a i ten bezi na Bethesdackem enginu,byt hra samotna neni od Bethesdy. Neni konkurence,neni snaha....
      A s temi mody to taky neni tak ruzove. Kdyby si clovek mel doplnit skutecne vse co chce,tak mu hra zacne padat a blbnout. Nektere mody se navzajem nesnasi,neustale si musite hlidat aktualizace a o cestine do naproste vetsiny modu si muzete nechat jen zdat.
  • StanleyCZ
    Nejvíce z toho všeho mě zaujala adopce, stavba domu a über-mudcrab. Doufám že to nějakým způsobem přidají co nejdřív - už se těším, až si v lese postavím domek, adoptuju dítě a půjdu se pozdravit s mudcrabem velkým jako čtyř patrová bytovka. *1*
    • Jeste ti chybi "zasadit strom" :-)
  • Něco málo jsem tady pročetl a tak ... Proč je Skyrim tak chválený? Není možno jinak, nemá SOKA, tak proto i přes ty možné nedostatky, že jo?

    Ale hlavně si teď říkám, jakto, že tyto zlepšováky přicházejí až teď? Je to plánované už od začátku? Marketingový tah?? Protože už od začátku kdy jsem začal hrát Skyrim, sem si říkal, safra, jakto, že nejde máchat mečet z koně?? A to si snad museli říct i vývojáři na samotném začátku, snad nejsou tak hloupí, že by je to vůbec nenapadlo? To by se dalo aplikovati na další vylepšováky. Ale tak či onak, SKYRIM mne bavil a baví, dobrých 300 hodin už v tom mám :D
    • Jak už jsem psal jinde - není pravdou, že nemá soka, již předešlé Risen či Two Worlds 2 (i stará 1) vypadají mnohem lépe graficky a fungování je dotaženější.
      SKYRIM má jediné PLUS. Je to teď jediná hra, která dovede hráče do Walhally. Což je důležité pro Valhall-fany. Ostatní jsou na SKYRIM právem nasraní.
      Já to po pár pokusech zase prodal a vrátil se k výše uvedeným. Možná za rok, až se bude vyprodávat, vyjde dvacátý patch co odstraní bugy a budou mody, které dodělají vzhled a ostatní na úroveň doby, kdy Skyrim vyšel, pak mu možná dám šanci. Anebo ne, třeba vyjde další Elder Scroll, tentokráte již na engine iDsoftu, takže to nebude taková srajda. :-D
    • Divna otazka od cloveka co ma odehrano pres 300 hodin. Hodne divna....
    • Na tyhle otázky víceméně odpovídá celé to video.
  • Nechápu ty nasraný a agresivní postoje odpůrců skyrimu. Ano hra to neni nijak zázračná, RPG to neni ani omylem, nebo aspoň já sem si tam žádnýho RPG prvku nevšiml, ale že by byl důvod na ni vyloženě nadávat nebo útočit? Já sem se s touhle hrou asi 111 hodin celkem slušně bavil. Dá se to hrát i dýl ale jakmile má člověk prozkoumanou mapu, nejlepší zbroj, a dohranej dračí qest, tak už tam neni nic co by k další hře motivovalo.

    Osobně bych uvítal alespoň nějaký RPG prvky. Např aby činy hráče mohli ovlivnit jeho vztach s NPC nebo skupinami NPC, aby npc reagovaly na hráčovu pověst ve hře (tzn musí tu bejt nějakej sistém pověsti, třeba něco jako karma ve falloutech.)
    Dále možnost řešit úkoli hlavní i vedlejší více způsoby boj/domluva/krádež/lež/.., nutnost činit více či méně důležitá, a více či méně přijemná rozhodnutí. Taky nějakej ekonomickej model aby prostě hráč musel přemejšlet nad tim jak ve hře vydělat prachy a co za ně koupit a co zase ne, a stím spojenou možnost pohybovat se ve společenském žebříčku hry NPC by měli jinak reagovat (jiné dialogové možnosti) na postavu nejen podle její pověsti ale i podle vybavení, povolání a společenského postavení.
    Taky mi tam chybí survival (nutnost jíst pít spát a udržovat zbraně a zbroj.
    • omg, ty si si nevšiml žádného prvku ve Skyrimu? Tím si zazdil celý svůj článek a je mi jedno, že si hru pak tak nějak hájil.

      Lidi, vzpamatujte se! Jenom pakoš můžeš napsat, že Skyrim není RPG. Tohle už fakt je za hranicí rozumnosti a blíží se to nějaké nepříjemné poruše.

      Omlouvám se za tak tvrdý příspěvek, ale nebaví mě číst takový ptákoviny. Ale holt mi to nakonec nedá a přečtu si to a nestačím se divit.

      Shrnutí: Skyrim je rozhodně RPG hra. To nemůže vůbec nikdo normální zpochybňovat. Co se týká kvality, je to solidní hra, avšak není vůbec dokonalá - to je jasný.
      • Skyrim je parodie na RPG. Hodně slabá, ořezaná parodie.
      • Záleží na tom co podle tebe je RPG. Podle některých lidí je RPG třeba i Diablo který já osobně považuju za tupou klikací mlátičku přesto že je to zábavná tupá klikací mlátička a líbila se mi jako tupá klikací mlátička, neni to RPG. Co já po hře požaduju abych jí považoval za RPG je naznačeno v mém postu, dole v té části kde píšu co mi tam chybí. Souhlasit se mnou nikdo nemusí.
        • Role Playing Game!
          • A právě ta část "Role" mi ve Skyrimu chybí. "Playing" a "game" je tam dost. *3*
    • Přečetl jsem jen do věty "RPG to není ani omylem". Pak už jen jasný mínus.
      • Však má pravdu. Mně připadá, že ty spíš nevíš co je pořádné RPG. Lépe řečeno jsi asi žádné pořádné nehrál.
        Pro mně osobně králem RPG je NWN1 (kompromis mezi hardcore RPG/D&D a hratelností). To hraju opakovaně každý rok místo vánoc. Kdo to hrál a viděl, jak to vše reaguje, jak je důležité se chovat jako postava za kteru hraju, jak lze vše řešit mnoha způsoby .. už prostě to bere jako samozřejmost. A to je už hafo roků zpět, co to vyšlo - released on June 18, 2002.
        A halda ostatních her podobné Skyrimu (co vyšly před ním!) tyhle věci prostě má. Třeba ta reputace v TW1.
        Prostě, z pohledu RPG je Skyrim HODNĚ OŘEZANÉ. Zklamání. Beru to spíš jako "open-world technology demo". *16*
      • Ono to zas daleko od pravdy není. Vždyť je to spíš jenom hra s otevřeným světem, kde jde získat všechno a dodělat všechny questy typu GTA než RPG, kde by záleželo na specializaci a rozhodnutích, které člověk udělá. Je snad GTA RPG?
  • Jen tak čistě ze zvědavosti, může mi někdo dát příklad jedné takové "nesporné kvality" Skyrimu o které tu byla tak plamená řeč. Jo, dokážu si možná představit "kvality", které ji zaručují minimálně průměrné hodnocení, ale opravdu si nedokážu představit nic nesporného, co by zaručovalo něco víc.
    • Nespornou kvalitou skyrimu je, stejně jako tomu bylo v minulých dílěch série TES, že dává hráči dostatek prostoru pro to, aby si zahrál příběh svého hrdiny. Bez fantazie to ovšem nejde. Že tu mnozí neumí hrát TES hry a pak na to nadávají, to je jejich problém. Já TES hrát umím a díky tomu mě baví.

      A mimochodem, "umět hrát TES hry" není o tom, že vyndáte bose do minuty. Je to úplně o něčem jiném.
      • Díky za odpověď. Moc tomu ale nerozumím to si má představovat, jak jsem dlouho a těžce studoval magii na univerzitě, zatímco ve hře jsem udělal pár jednoduchých questů a je ze mě Arcimág?
        • Hlavně si představuj, jak hraješ nejlepší hru ever, protože bez fantazie to normální člověk vypne po pár hodinách *1* A taky musíš udržet pokrface, když třeba zabíjíš draky 30cm mečíkem zatímco oni usilovně couvají v letu a svou AI tě nutí s*át magi v kostkách *1*
    • Výhodou skyrimu je, že se u něho spousta dětí zabaví a hráči poctivých rpg aspoň zasmějou *1*
      • Jmenuj pár poctivých RPG vydaných za posledních tak 5 let?
        • DAO, FNV nebo Risen
          • Souhlas Eště bych připojil Mass Effect 2 Tak byly prvky který já osobně považuju za rozhodující pro RPG, tedy možnost rozhodování a dopad rozhodnutí na výsledek hry zastoupeny silně. hlavně ke konci to člověk pocejtil.
        • trolo
          par?
          witcher 1 + 2
          tu mas ten par
          • Zaklínač mě moc nechyt už po začátku takže sem ani nestih moc ochutnat možná ho zkusim znovu když na něj furt slyšim tolik chvály . Ale někdo tu psal Risen a ten byl vskutku kvalitní i když oproti Gothicu 1a 2 to už stejně neni ono.
            • Ano Risen, vydaný nějaký rok dříve. A spolu s ním Two Worlds, trochu jiné, ale RPG prvku mnohem více než ve Skyrim. A mnohem více mně bavil. Pak přišlo Two Worlds 2 .. Mnohem lepší grafika a opět lepší RPG. Takže .. Skyrim pěkné RPG ? WTF ?!?!
              Ano, open-world technology demo je to zajímavé ale ne pěkné. Při pohledu na stromy z papundeklu jsem se málem pozvracel. Ani tu fintu s natáčením větví nepoužili.
              Kdyby to zkonvertovali pod jiný engine, tak možná. No a pak dodělat trochu víc RPG. Pak má cenu o něm uvažovat. Kdyby se chytli za nos, tak udělají konverzi pod iDsoft engine (co teď mají k dispozici) a vydají to jako patch. To by bylo slušné chování k uživatelům.
              Ale těm je to fuk. Vědí, že mají tábor zaslepených fanů, kteří prostě jdou do Valhally a není pro ně důležitý ani vzhled ani bohatší RPG chování. Stačí jim trochu děje, správný svět a mít co rubat. Mně spíš připadají jako hráči FPS s RPG námětem. Ano, pro takové je Skyrim ideální.
          • rhaegar
            Nezapomínal bych ani na DA:O+datadisk
      • rhaegar
        Něco podobného jsem se snažil naznačit... dostal jsem 45 mínusů *3*
        • Co už, za pravdu se každý bije *4*
  • Jediné co mě na téhle hře ABSOLUTNĚ IRITUJE a zabíjí atmosféru, jsou světla ve všech dungeonech. Na místech kam stovky let nikdo nevlez hoří pochodně a lampy. To je nelogičnost největší - kdo to furt zapaluje???!!!!, přitom ve hře jsou pochodně, svítící kouzla atd. Není na to nějaký mod???
    • Jo ta absence temnoty je vyložená chyba.
      • Temne dungeony pamatuji naposledy v Gothicu 1. Od te doby marne vzpominam na jinou hru...
        • Myslím, že ve Two Worlds (1) jsem si zapaloval světla hořícím šípem. To byla paráda. => Skyrim Fail.
    • Ano je na to mód. Najdeš jej n Skyrimnexus.com
      • Zde je přímý link.. http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=4323
        • trolo
          novsia verzia je tu:
          http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=7654

          obrazok:
          http://static.skyrim.nexusmods.com/downloads/images/7654-2-1328225803.jpg
          • Děkuji za snahu pomoci, o tomto pluginu vím a používám jej, ale řeší můj problém pouze částečně - že světla svítí méně a některá zákoutí jsou díky tomu temná. Moje představa ideálu dungeonu je taková: úplná a naprostá tma, kterou prosvěcuje pouze mihotající plamínek mé lampy. Naslouchám každému šustotu. Občas narazím na zhaslou louč na zdi, lustr či lampu, kterou mohu rozsvítit a teprve tehdy se ze tmy vyloupne starodávná nádhera trpasličí architektury...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit