Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • http://www.shamusyoung.com/twentysidedtale/?p=12569
    se mi ten tag nejak nepovedl ..
  • Kdyby ten jejich engine, který jako runtime je docela socka, nebyl taková srajda i v režimu develop, mohli mit Skyrim za 1/3 času hotový a zbytek času by měli na "to co se nevešlo". Viz video, kde John Carmack z iDsoft sepsul engine Bethesdy, jaká je to tragedie v tom něco tvořit. Mluvil o tom po odkupu iDsoftu firmu ZeniMax, která vlastní i Bethesdu, takže on (i já) doufá, že příští TES bude na jiném, lepším engine. Už se těším.
    Video a popis k němu zde
  • Problém je ten, že dokud zaslepení Valhalla fanboys budou všude nekriticky slintat jako psíci na cokoli, co Bethesda vydá, nemají vývojáři žádnou motivaci to zlepšit. Kdyby sakra jim to omlátili o makovici, tak by se dočkali mnohem lepší a odladěnější verze. Nebýt těch ostatních (normálních), kteří si stěžují, nebyly by ani ty patche.
    Fanboys si za to můžou sami, jsou to ztracenci ..
  • Tak to prrr .. z herního pohledu jsem dědek a Skyrim se mi FAKT nelíbí. :-D
    Ale protože na rozdíl od mlíčňáků jsem hrál kdysi dávné OPRAVDOVÉ RPG jako třeba Baldurs Gate 1+2 a později Never Winter Nigts (jedničku), které oni znát nemůžou, chápu že z neznalosti píšou takové nesmysly, jako že "Skyrim je pěkné RPG". *14*
  • Myslím, že ve Two Worlds (1) jsem si zapaloval světla hořícím šípem. To byla paráda. => Skyrim Fail.
  • Ano Risen, vydaný nějaký rok dříve. A spolu s ním Two Worlds, trochu jiné, ale RPG prvku mnohem více než ve Skyrim. A mnohem více mně bavil. Pak přišlo Two Worlds 2 .. Mnohem lepší grafika a opět lepší RPG. Takže .. Skyrim pěkné RPG ? WTF ?!?!
    Ano, open-world technology demo je to zajímavé ale ne pěkné. Při pohledu na stromy z papundeklu jsem se málem pozvracel. Ani tu fintu s natáčením větví nepoužili.
    Kdyby to zkonvertovali pod jiný engine, tak možná. No a pak dodělat trochu víc RPG. Pak má cenu o něm uvažovat. Kdyby se chytli za nos, tak udělají konverzi pod iDsoft engine (co teď mají k dispozici) a vydají to jako patch. To by bylo slušné chování k uživatelům.
    Ale těm je to fuk. Vědí, že mají tábor zaslepených fanů, kteří prostě jdou do Valhally a není pro ně důležitý ani vzhled ani bohatší RPG chování. Stačí jim trochu děje, správný svět a mít co rubat. Mně spíš připadají jako hráči FPS s RPG námětem. Ano, pro takové je Skyrim ideální.
  • Skyrim je parodie na RPG. Hodně slabá, ořezaná parodie.
  • Však má pravdu. Mně připadá, že ty spíš nevíš co je pořádné RPG. Lépe řečeno jsi asi žádné pořádné nehrál.
    Pro mně osobně králem RPG je NWN1 (kompromis mezi hardcore RPG/D&D a hratelností). To hraju opakovaně každý rok místo vánoc. Kdo to hrál a viděl, jak to vše reaguje, jak je důležité se chovat jako postava za kteru hraju, jak lze vše řešit mnoha způsoby .. už prostě to bere jako samozřejmost. A to je už hafo roků zpět, co to vyšlo - released on June 18, 2002.
    A halda ostatních her podobné Skyrimu (co vyšly před ním!) tyhle věci prostě má. Třeba ta reputace v TW1.
    Prostě, z pohledu RPG je Skyrim HODNĚ OŘEZANÉ. Zklamání. Beru to spíš jako "open-world technology demo". *16*
  • Jak už jsem psal jinde - není pravdou, že nemá soka, již předešlé Risen či Two Worlds 2 (i stará 1) vypadají mnohem lépe graficky a fungování je dotaženější.
    SKYRIM má jediné PLUS. Je to teď jediná hra, která dovede hráče do Walhally. Což je důležité pro Valhall-fany. Ostatní jsou na SKYRIM právem nasraní.
    Já to po pár pokusech zase prodal a vrátil se k výše uvedeným. Možná za rok, až se bude vyprodávat, vyjde dvacátý patch co odstraní bugy a budou mody, které dodělají vzhled a ostatní na úroveň doby, kdy Skyrim vyšel, pak mu možná dám šanci. Anebo ne, třeba vyjde další Elder Scroll, tentokráte již na engine iDsoftu, takže to nebude taková srajda. :-D
  • Jeste ti chybi "zasadit strom" :-)
  • Skyrim si plánuji zahrát následující zimu, věřím, že ji do té doby ,,opraví,,
  • lool, to chces tvrdit, ze Skyrim je hra slozita na pochopeni? ted si me pobavil vic nez ti trolove :D vysvetli mi pls jaky je rozdil v lokalizovane verzi, ja mel vzdycky za to, ze je to preklad puvodni verze (+/- korekce), takze tam urcite neni nic vyrazne vyznamove jineho
  • valve to dělá
  • A právě ta část "Role" mi ve Skyrimu chybí. "Playing" a "game" je tam dost. *3*
  • Masa-san
    Arx byl super. S tolika možnostmi v RPG hře jsem se od té doby snad už nesetkal. (pravda je, že RPG už jsem taky dlouho nepotkal haha)
  • Role Playing Game!
  • dohrál jsem ji bez jediného problému, tj. podle mě se jedná o plnohodnotnou hru. Polotavar je myšlen z hlediska životního cyklu vývoje. Bethesda aplikuje asi nejlepší model distribuce, jelikož vedení dialogu s hračí je to nejdůležitější (které jiné studium toto dělá?), tudíž tu jsou tři strany (vč. Bethesdy a moderů), které hru dále vyvíjí. Myšlenka, že vývoj díla končí po jejím vydání, popř. pokračuje pouhým "zaplácáváním děr" je ta největší chyba. Vývoj pokračuje stále a poslední dobou je vidět, že spousta jiných studií si to uvědomuje (podpora DLC apod). PS: ano jsem velký fanda série TES
  • No tobe taky uz nic nepomuze ...
  • No dobře trapný týdle hře už nic nepomuže
  • A co treba takhle-vydat plnohodnoutnou hru,kterou si po dohrani muzu pretvorit k obrazu svemu. Diky modum samozrejme.
    Obhajovat polotovar,to chce uz asi byt hodne velky fanda.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit