Autoři The Order: 1886 reflektují, co se pokazilo. Vaz jim po právu srazila příliš hrdá Sony
-
"Ready at Dawn navrhli pokračování, které by mělo i multiplayer, s plánovaným vydáním v roce 2018 – tři roky po jedničce"
Tak ten názor toho vývojáře mě fakt rozesmál. S tím jak dlouho se babrali s původním Order to bych fakt chtěl vidět, jak by za 3 roky stihli udělat plnohodnotné pokračování a ještě k tomu multiplayer.
Dohrát tu hru trvalo 8 hodin a z toho 2 hodiny tvořili cutscény. A aby vývojáři natáhli herní dobu, tak ty cutscény nešlo přeskočit. 😂
Za to si fakt zasloužili zavřít a vyhodit.
Ale z pohledu toho vývojáře samozřejmě oni nic špatného neudělali. Aleš to popsal hezky "jako u mnoha jiných retrospektiv vývojářů je i tento případ zatížený osobním vhledem, v němž sám aktér neudělal nic špatně"
PS: tady je MEME na Youtube, co si dělá srandu z vývojářů Ready at Dawn.
-
-
A ukážeš nám svojí práci? Jen prezentuj co jsi kdy dokázal, vytvořil, navrhnul, naprogramoval... cokoliv. Ty jeden srandisto s memískama.
-
-
A jeden z "nejlepších" argumentů, co peklo vymyslelo....
-
Očividně se neživím programováním her. Ale když jsi to tak hezky načal, tak se předveď, co jsi dokázal ty na poli herního vývoje. 😉
-
-