• pls. nejde mi nainstalovat čeština ... mám tu odsud, všechno proběhne ok, ale hra je pořád anglicky, co se s tím dá dělat ? ... mám win 7
  • Má to pěknou grafiku
  • a kde se to da koupit ?
    • jo, uz to vidim ... na EU PSN az od tohoto tydne (9.3.) ...
  • První epizoda mě nadchla, druhá zklamala použitím stejného prostředí, velmi jednoduchými úkoly a tudíž i krátkou dobou hratelnosti. Zmínil bych ještě parádního dabéra Martyho, který zní skutečně jako M. J. Fox a je radost ho poslouchat. Souhlasím se zpátečnickým omezením pohybu po lokacích, to mě taky štvalo. Ale jinak... s přihlédnutím k nízké ceně: První epizoda 8, druhá epizoda 6... průměr 7
  • Back to the Future je zcela jiste muj nejoblibenejsi film, i kdyz prvni dil vznikl driv nez jsem se narodil. Videl jsem vsechny tri dily snad tisickrat, vetsinou z VHS, nyni i ve Full HD. Jsem tedy rad, ze tahle hra je a bavila by me, i kdyby to byly jen animovane filmecky s mackanim mezerniku mezi nimi, protoze to proste je Navrat do budoucnosti:-) Ovladani je sice ne uplne prakticke, ale to se da prezit.
    • presne, atmosferu z filmu to ma a je to prece Navrat do budoucnosti kterej miluju ! ;) ..jen bych byl rad za nejakou minihru ci hadanku, treba zapojit draty, zahrat si na automatu nebo tak neco a nebo nejlip projet se v DeLoreanu *1*(zatim sem hral jenom 1.epizodu mozna se neceho dockam) ale bavil jsem se, grafika v pohode, dabing super, ovladani mi nevadilo (staci ovladat chuzi na sipkach + shift beh a da se to) pro ty komu se libi filmy doporucuju ;)
  • Wries
    Přesně jak se píše, už při úvodních tónech mě mrazilo v zádech :) Hra je velmi příjemná, svižně ubíhá akorát jsem narazil na dva bugy v první epizodě, kdy jsem musel vytáhnout z rukávu starej save, což nebylo dvakrát příjemný. Pohyb taky neni ideální, ale jako nostalgická vzpomínka určitě paráda. Za mě 7/10 protože jsem opravdu velkej fanoušek Back to the Future a jsem moc rád že tu máme další dobrodružství.