Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tohle vypadá že si konečná verze hry ukousne z disku klidně 300gb 😅 Člověk aby začal shánět desetiterový disky 😄 Jakože po vyzkoušení jsem ale nadmíru spokojenej - jasně herní mechanismy z Divnity tady jsou, ale svět, příběh a dialogy jsou zatím hodně fajn, když se člověk odprostí od nostalgie z BG1 tak bude BG3 skutečně RPG zážitek.

  • Haha, diskuze stejně nudná jako pod každým článkem na novinkách. "Nemám nic proti **** ale ****".

    Mám rád Larian, ale BG3 vypadá jako reskin DOS3.... To takhle obcházíte všechny herní weby a tam to píšete pod každej článek o novým Baldur's Gate? :-D

  • sofonjas.chlubil

    Larian miluju, ale ten graficky design postav je strasny - nenapadity a nudny. Vadil trochu i v Divinity, kde vsak veci pomohl nizsi pocet polygonu. Ale v BG3 ty detailni ksichty vypadaji opravdu odporne a vubec se to k D&D nehodi :( Kdo souhlasi?

  • J.V.Stalin

    Čekám na patch, který odstraní tahové souboje a přidá možnost pauzování během boje. Tak jak to máme všichni u Baldur's Game rádi.

    • 0011

      Já bych byl spíš radši ať to dělají Obsidian než Lariani, ale bohužel už mají licenci, nicméně by mě zajímalo co dokáže Obsidian s rozpočtem od Microsoftu. Lariani mají vymakané mechaniky, Obsidiani jsou zase mnohem lepší vypravěči. Divinity je skvělá série ale od hry s názvem Baldur's Gate 3 očekávám Baldur's Gate 3, nikoliv Divinity Original Sin 3, obzvlášť to "zase začínáte jako trosečníci, mrk mrk" si můžou strčit někam. Obávám se že to spíš bude chtít komplexní fanouškovský mod na který budeme čekat několik let a pak další roky než ho vyladí.

    • Aha takže proto byli všichni nadšení když do PoE 2 přidali tahový souboje. Pauzovaní během boje se hodí do střílečky typu Mass Effect, ne taktické "izometrické" RPG.

      • J.V.Stalin

        Jo, proto byly Baldur's Gate 1 a 2 tak strašně nepopulární. Vlastně to nikoho ani nezajímalo...

        • BG 1 a 2 mělo real time souboje jelikož to používalo engine vytvořený původně pro RTS. Tehdy ve zlatém věku RTS her nikomu nepřišlo divný proč je tahový DnD implementované v BG jako real time.

          Ovšem s postupem času se přišlo na to, že tahové souboje jsou pro tyhle hry lepší. Důkazem je, že drtivá většina nových her (v tomto žánru) má tahové souboje. Lidem se to lépe hraje a většina to má radši.


          Takže BG 1 a 2 nebyly oblíbené kvůli real time soubojům, ale kvůli tomu, že to byly excelentní hry. To jen pár nostaligiků vzpomíná jak to dříve bylo lepší.

    • Prave zkousim Solastu a musim rict, ze se mi ten tahovej soubojovej system u D&D celkem libi. Je to mnohem strategictejsi, i kdyz teda pomalejsi.

    • Maxianimal

      Tfuj, vůbec. 

    • Přesně kvůli tomu soubojáku jsem BG nedohrál, protože ty pauzovací souboje, jsou ze strategického pohledu naprostá katastrofa. Všichni to fakt rádi nemáme.

    • Corvus

      Což je lež, protože já nejsem všichni. Taktické možnosti tahů jsou mnohem variabilnější a lepší než aktivní pauza. Ještě, že to tak Lariani udělali. Houšť her na tahy!

      • uher

        Hm, tak skoro všichni. 

        Přesto když někdo dělá pokračování zajeté série, tak trochu očekávám spíš evoluci, než změnu gardu.

        Nevím jak by se taková změna líbila třeba fanouškům Diabla.

        • michaelfoucault

          Tohle pokračování série má jinou sadu pravidel, než původní série, tedy jejich evoluci. Zároveň je dobře, že ta stolní pravidla konečně adaptovali natolik dobře (tahově, tedy 1:1 vůči originálu), aby se dala uplatnit širší paleta hráčských akcí. 

        • Derp_1337

          Proč se tváříš překvapeně? Komunita té hře už dávno dala pracovní název Divinity Original Sin 3. Protože kromě toho zasazení ve světě BG se prakticky jedná o klon Divinity.

      • Souhlasím. A to nejen jako hráč DnD 5e, který by si rád užil jejich počítačovou verzi. Bohužel většina hráčů raději pauzovatelné Diablo.

        Realtime s pauzou mi vždy přišel vhodnější ke hrám, kde se víc střílí než mlátí na blízko. K Wasteland 2 a 3 bych kvalitní modifikaci na toto téma uvítal, ale rozhodně ji nenutil všem.

  • Derp_1337

    Škoda, že to je early access. Kdyby plná verze dostala velký update, tak bych jásal radostí.

    Bude to ještě dlouhé čekání než vyjde plná verze.

    • michaelfoucault

      Nicméně už nyní to zraje jako víno.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit