Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ja kdyz vidim ty 3d tanciky, domecky a rakety, tak uplne v hlave mam, jaka by to mohla byt rts! I tak si to rad zahraju, strategii neni nikdy dost (natoz tahovych!), ale ja to uplne vidim. Nejklasictejsi, nejoldschoolovejsi, takhle presne vypadajici rts, kde strelci strili, tanky tankuji a budovy buduji, uuuuuu...
  • kubi-wan
    Bejt to realtimový a mít to pár štírů, vypadá to pomalu jak pokračování KKND :)
    • Thorar
      To byla skvělá hra. Remake nebo pokračování bych ocenil.
      • viem ze sa robil nejaky takyto remake http://www.youtube.com/watch?v=FAhumNEAfs4 ale ci sa dokoncil vobec to netusim
        • Thorar
          Škoda, ale z toho videa to nevypadá moc vábně :-) A ještě to je remake KKND 2, což teda pro mě bylo hrozný zklamání.
          • v podstate mne by mozno stacil nejaky HD remake, mozno trosku vylepsene farby a bolo by
    • ach stare dobre KKND, co by som dal za remake
  • No sakra, to vypadá dobře.
  • cooože? to se kde vzalo? to musim mit! *8*
  • Nevim proč, ale při pohledu na ty hexy jsem se nemohl zbavit pocitu, že se koukám na remake Battle Isle.
    • ales.smutny
      Je mu to sympaticky podobné. Battle Isle mělo samozřejmě mnohem větší záběr, ale je to prostě podobně fungující tahovka. Osvěžující :)
    • pokud bude hratelnost podobna, tak by to byl valec. Battle Isle byla ve sve dobe opravdu skvela serie *5*
      • I v téhle době.
        • a BI2 funguje i pod win7? v jake to jede grafice? Jestli se nepletu, tak obsahoval pouze hotseat MP, ze?
  • kostejnesmrtelny
    Já jako backer jsem poměrně zklamanej. Na obrázkách hra vypadá o dost líp než v pohybu (obvykle to bývá naopak) ovšem zdaleka nejvíc jí ubližuje vyloženě tragický UI - konkrétně téměř kompletní absence klávesovejch zkratek, neexistující (nebo blbě fungující) tooltipy atd. Na to, že hratelnost by měla spočívat v důkladným obeznámení se s přednostmi a slabostmi jednotlivých jednotek (kterých je poměrně dost, jak statistik a vlastností, tak těch jednotek) to Kronos hráčům fakt moc neulehčuje *7*, tedy na to, že je rok 2013. Přitom potenciál na slušný taktický orgie tu opravdu je.

    Dabing je mimochodem dost otřesnej a o příběhu škoda mluvit, ale to mi v porovnání s tím co jsem zmínil výše přijde jako dost nepodstatný výtky *13* . Hru jsem odložil a možná se k ní vrátím, pakliže jí pořádně opatchujou a tyhle problémy nějak odstraní - na nedostatek financí se v tomhle případě opravdu vymlouvat nemůžou.
  • Je to hodně muziky za málo peněz. Před Planetary a dalšími podobnými hrami dobrá volba :) - již je i na GOG, kdo nechce Steam verzi nebo kupovat přímo z webu.
  • KronosDeret
    Tenhle titulek me nejdriv trochu zmatl...
  • ať přemýšlím jak přemýšlím nechápu vznikl toho názvu... čekal jsem Klingony a ejhle nic... pro fandy Startreku (Kronos, mateřská planeta Klingonského impéria)...

    jako hra to vypadá zajímavě, určitě stojí za odzkoušení, co si budeme povídat hrát v dnešní době Battle Isle je... no aspoň existuje remake se stejným grafickým kabátkem Advanced Strategic Command *3*
    • jezis... to si kurr.va delas srandu?
    • Black_Hand
      kronos je hlavne recky titan...
  • Ale niee! Musela byt tahova? *16*
    • Uprimne, i ja bych si pral aby to byla RTS. Ta grafika a styl si primo prosi o to aby to byl C&C/SC clon. Na druhy strane nemam nic proti tahovkam. Zboznuji hry jako Incubation, Silent Storm, Gorky 17, Fantasy Wars atd... takze to asi skusim.

      PS: Nejak mi to pripomina Advance Wars ;)
    • Ano, musela.
    • woczlf
      Tahové jsou nejlepší!!! *5*
      • jediny strategie, rts ma vyznam jen v mp, ai do tahovky neni naprgat zadna prca, do rts mission impossible, tam bud ai fixluje nebo je uplne mimo
        • v tahovkách ne? Ai obecně podvádí už z principu, aby mohla hrát jakž takž smysluplně. Většinou má přehled o tvých jednotkách, podle nich staví svoje a tvé pozici, podle které zase posílat jednotky. Nějaký "průzkum" je zpravidla jen na oko. Nehledě na to, že některé ai jsou tak hloupé, že i obstarávání zdrojů je jen na oko a do trezoru se jim přibývají v určitém intervalu nebo je rovnou nevyužívají a staví "zadarmo" s určitými limity. Nejsmutnější je, když pak objevší nějaký skript, který lze využít proti ai. Co si pamatuji tak nejmarkantnější bylo v bitvě o středozem hýbání s bránou, to se hned na mapě děly věci.
          • tak to prave krasne popisujes ty rts

            nejmarkatnejsi bylo v dune2 poslat na harvestr pesaka a po jeho prejeti prestal harvester tezit *5*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit