Bayonetta 3 je stále ve vývoji. Letos se dozvíme víc
-
To je rozumný a ne příliš častý přístup. Vzhledem k tomu, že AMD Nvidii šlape na paty v grafických kartách a dodává čipy do oboum konzolovým konkurentům, tak doufám, že s Nintendem tentokrát nepoužijí hotové řešení, ale upečou čip na míru, každopádně na jejich nový SoC u Switch 2, nebo jak se to bude jmenovat jsem velmi zvědavý.
-
Jojo tech soucasnych moznosti jsem si vedom a tajne doufam, ze se jim nejaka globalni forma DLSS do nove verze uz podari dostat. Ale i kdyby ne, klidne si par let pockam, kvuli SP hram mi preci nikdy vlak neujede.
-
Já bych rád silnější Switch, Bayonetta 2 a dál je exkluzivní pro Nintendo, Platinum to nabízeli MS i Sony ale ti je odmítli, pokud si chceš zahrát v lepší kvalitě tak jedině přes emulátor Wii U cemu. Nebo počkat ty 3 roky na lepší Switch s novým SoC, který doufejme bude umět DLSS.
-
Myslel jsem oproti prvni Bayonette, hrano na pc ve 1440p s 4x msaa a brzy si to nejspis dam znovu na vyssi obtiznost na telce ve 4k. Hrat druhy dil v nizsi kvalite se mi tudiz moc nechce.
-
Jak v nižší kvalitě? Dělají to přímo na Switch takže kvalitu očekávám stejnou nebo dokonce lepší, ale ten hw časem nedegradoval. Pokud od revize Switche čekáš ale něco víc než jenom kvalitnější displej, tak budeš zklamaný, silnější verze se dočkáme nejdříve za 3 roky, protože to je obvyklý životní cyklus u konzolí od Nintenda, pokud se jí daří a víme že Switchi se daří hodně.
-
Fakt doufam, ze se tohle a druhy dil casem objevi na platforme, ktera ma strop vyse jak 1080p60. Bayonettu jsem si strihl pred dvema lety a nejak me nelaka hrat pokracovani v podstatne nizsi kvalite. Nicmene uvidime, co jeste predvede Switch Pro, treba mi to bude stacit :)