Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Jojo parádní mlátička, před lety na X360

    Ted na PC a kupodivu po 7 letech i ucházejicí port jen tak dál *3*
  • Nejlepší remake všech dob, Sinatrova verze se může jít zahrabat...! *14*
  • Fordzy
    Je to tak, ale koho to s.ere, vždy jsem chtěl Danteho (toho pravého) s kozama. A Bayonetta je Devil May Cry na steroidech řiznutá koksem, marijánkou, sexy buchtama a pořádnou dávkou božské akce. Tak čaute a já jdu pokračovat v orgiích.
  • nightborne
    Mhm, u těch drticich/kvedlacích pasáží tomu vcelku rozumim, ale moc si neumim představit jiný věci. Třeba zrovna v Bayonettě máš řadu pohybů a komb, který vyžadujou půlkruhy nebo rovnou celý kruhy levým stickem - což musí být na klávesnici značně nepříjemný. Stejně tak třeba držet lock (což mi tady mimochodem trochu vadí, mám ho radši jako toggle, jednou zmáčknout), u toho uskakovat a skládat komba ze čtyř, pěti tlačítek, všechno naráz, přičemž některý chtěj stisknout dvě tlačítka zároveň. Na ovladači je máš v lajně pod jedním prstem, takže bez problémů, ale na klávesnici u toho buď musíš pustit ten lock, nebo zkroutit prsty jak do sedmý houslový pozice. Třeba.

    Nechci, aby to vyznělo fanaticky - celej život hraju výhradně na kompu a konzoli jsem vlastně nikdy neměl, ale před lety jsem koupil gamepad kvůli prvním Dark Souls, a od tý doby na něj nedám u jistých žánrů dopustit. Přijde mi prostě trochu zbytečný se, podle mýho názoru, ochuzovat o plnohodnotnej zážitek z principu "je to na PC, tak to musim hrát na k+m".

    Ale každému, co jeho jest, samozřejmě =). Stejnak bych -doporučil- spíš ten gamepad. Lepší ;)?
  • snorgrind
    Copak na k+m nemas tlacitka primo pod prstama ? Nebo ses jak tatka co kdyz hraje auta na sipkach tak k tomu pouziva obe ruce ? *4* Pro lidi co sou zvykli hrat na k+m rozdil mezi gamepadem a k+m prakticky neexistuje pokud to nezeslonili vyvojari. Ja hraju na obou podle hry nebo nalady a nijak to nevnimam. Ale uprednostnuju k+m hlavne kvuli tem pasazim kde te chytnou/zmrazi a musis stickem hejbat zleva doprava to me na a/d prijde o dost jednodussi, nebo v tech mackacih pasazich me to palcem de hur a vetsinou si stejne prehmatnu gamepad shora a naklikam to jinym prstem, tohle na k+m treba resist nemusim ale je to ciste muj problem a ostatni lidi to muzou mit treba naopak.
  • nightborne
    Mno, ono mi nešlo jenom o plynulost pohybu, ale spíš o fakt, že si na k+m moc neumim představit plný využití všech komb a možností bojovýho systému bez zlámání prstů. Tlačítka na ovladači máš ergonomicky pod prstama, hned k dispozici. A že teda zrovna Bayonetta je využívá naprosto všechny.

    Nepochybuju, že se to nakonec dá naučit i na k+m, ale... proč? Z principu?
  • snorgrind
    No ja se moc nedivim ze s tebou lidi nesouhlasi. Vidis to moc cernobile. Tyhle bojovky maji vetsinou jedno ze tri typu ovladani.
    Character based se statickou kamerou a lock-on systemem
    Vetsinou starsi hry typu starej devil may cry nebo i Ys kde k+m prakticky nema smysl, protoze s kamerou stejne nepohnete a muzete rovnou zkusit hrat k+k a pak stejne budete omezeni osmismernym ovladanim panacka. Takze de to ale dre to. Pokud ta hra neni tak stara ze ma jen osmismerny ovladani, pak je to asi jedno ale gamepad pusobi prirozeneji.

    Camera based bez lock-onu
    Tohle sou vetsinou akcni onlinovky typu Black desert nebo Tera. Tady je prirozenejsi k+m, protoze nejen ze clovek potrebuje hodne hejbat s camerou ale vetsinou ma i neco na quickbaru a tlacitka navic se hodi. A vubec pohyb po menu je s mysi lepsi.

    Character based s volnou kamerou
    Sem patri dneska uz vetsina her, od assassinss creedu prez witchera az po dark souls. A pokud se nepletu patri sem i bayonetta. Nejvic individualni kategorie, protoze v ovladani prakticky neni rozdil. Ano klavesnice ma jen osmismerny ovladani ale zase mas cameru celou dobu pod kontrolou a tech chybejich 45 stupnu vyplnis naprosto prirozenym pohybem camery. (ano vim ze existuje claw grip na gamepadu ale to je podle me neprirozeny). Navic v pripade ze je ve hre i nejaky to strileni a potrebujes mirit muze byt mys i lepsi pokud neni ve hre dostatecnej auto-aim nebo lock-on. Jediny co to muze zmenit je spatna implementace jako treba ze nedaji moznost nabindovat dodge na klavesku a zesloni mys v twin stick pasazi viz Nier tam je pak samozrejme lepsi gamepad.
    Takze ano, rikat ze gamepad je lepsi nebo nutnost je podle me naprosto scestny
  • Když se najdou magoři, co hrajou first person stŕílečky na gameapadu, co by někdo nehrál na K+M bojovky, je to spíš o tom, jak autoři ovládáni přizpůsobí než o typu ovladače, viz konzolové Diablo 3.. když si s tim dáš práci, jde to vpoho udělat
  • nightborne
    Nikoliv lepší. Nutnost =).

    edit: Opravdu někdo nesouhlasí, že je bojovku potřeba hrát na gamepadu? Ale pánové, no tak ;).
  • Pilgrim66
    Předpokládám, že lepší zahrát s xbox 360 controllorem než s M+K?
  • Widl_CZ
    Už jsem myslel, že se nikdy nedočkám *1*
  • Na Wii U to běží snad nejlíp. Nemluvě o skvělé dvojce
  • Přesně, až na ten zadek a nohy :)
  • Fly me to the moon,
    Let me play among the stars,
    Let me see what spring is like on,
    Jupiter and Mars
  • Proti diškupátu žádný Brumbál
  • Odulin
    Nezapomenutelná gameska. Dohrál jsem ji na X360 před x lety a včera ji zkusil na PC a zas mi dělalo velký problém se odtrhnout. Ten bojový systém, to je extra potěšení.

    Ještě kdyby tak udělali port dvojky na PC a neváhal bych nad koupí ani vteřinku.
  • mlask mlask *14*
  • snorgrind
    tak tos to nejak netrefil ne ? ps3 verze byla ta nejhorsi co vysla, xbox360 verze behala lip, pripadne ted je to i na wiiu ale tam nevim jak to bezi. *1*
  • to me pojeb. par tydnu zpet sem si kvuli bayonete koupil ps3
  • Vzhledem ke kvalitám Devil May Cry to bohatě stačí.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit