Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tuco

    70 milionu cisteho zisku z 1.12 miliardy trzeb (trzby/zisk ~ 16)

    pro srovnani

    Microsoft 2021

     $61.271 miliard cisteho zisku z $168.088 miliardy trzeb (trzby/zisk ~ 2.74)

     

    • triptich

      tiež si myslím, že najväčší diel tržieb si odhryznú práve licencie hudby a to sa odráža na priepastnom rozdiele medzi tržbami a ziskom.

    • Dokonce 33. tržby jsou 2,3 mld. Ale nedá se to moc srovnávat. Beat Games jsou z velké části překupníky písniček, proto je jejich zisk tak malý proti tržbám. Bohemka má vlastní produkty s minimem externích licencí, tak to vychází mnohem lépe (tržby/zisk=1,8), dokonce lépe než ten MS.

      • tuco

        Dik. Jsem premital jestli za tim stoji vysoke danove zatizeni, danova optimalizace nebo naklady, pricemz to bylo zrejme. 

      • Derp_1337

        Přesně tak. Bohužel platí velké prachy za licence hudby.

        • Maxianimal

          Jak bohužel? Bez tý hudby by nebyli nic...

          • Derp_1337

            Tak na PC variantu dokážou modeři přidávat vlastní písničky, takže ty nějaké licence moc netrápí.

            Problém je s konzolovými variantami, kde si ty písničky musíš fakt všechny koupit.

            • Maxianimal

              Jenže z modů tvůrci nemají už tuplem nic.

              • Reakce na příspěvek:

                Mají, já bych si takovouhle hru bez podpory módů nekoupil. A takových je rozhodně víc. Takže mají, byť ne "přímo". Ta hra by nebyla takovej hit, kdyby neměla mody.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit