Beat Saber je čím dál populárnější. Loňské tržby z prodeje hry a písniček přesáhly 2 miliardy
-
Mají, já bych si takovouhle hru bez podpory módů nekoupil. A takových je rozhodně víc. Takže mají, byť ne "přímo". Ta hra by nebyla takovej hit, kdyby neměla mody.
-
Jenže z modů tvůrci nemají už tuplem nic.
-
Tak na PC variantu dokážou modeři přidávat vlastní písničky, takže ty nějaké licence moc netrápí.
Problém je s konzolovými variantami, kde si ty písničky musíš fakt všechny koupit.
-
Dik. Jsem premital jestli za tim stoji vysoke danove zatizeni, danova optimalizace nebo naklady, pricemz to bylo zrejme.
-
Jak bohužel? Bez tý hudby by nebyli nic...
-
tiež si myslím, že najväčší diel tržieb si odhryznú práve licencie hudby a to sa odráža na priepastnom rozdiele medzi tržbami a ziskom.
-
Přesně tak. Bohužel platí velké prachy za licence hudby.
-
Dokonce 33. tržby jsou 2,3 mld. Ale nedá se to moc srovnávat. Beat Games jsou z velké části překupníky písniček, proto je jejich zisk tak malý proti tržbám. Bohemka má vlastní produkty s minimem externích licencí, tak to vychází mnohem lépe (tržby/zisk=1,8), dokonce lépe než ten MS.
-
70 milionu cisteho zisku z 1.12 miliardy trzeb (trzby/zisk ~ 16)
pro srovnani
Microsoft 2021
$61.271 miliard cisteho zisku z $168.088 miliardy trzeb (trzby/zisk ~ 2.74)