Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Me spis mrzi, ze nejlepsimu RPG roku se tu venovala v podstate jenom jedna recenze - zadnou videorecenzi ani treba zminka ve fight clubu jsem nezaznamenal.

    Kdyz jsem pred tim docetl recenzi, tak jsem mel chut napsat do fight clubu, at se o tom trochu rozpovidaji, kdyz uz tomu dali 10/10. Kde nic, tu nic. Nakonec jsem si ji zahral asi 2h na youtube:))
  • sakra, jaktože o darksoul vím až teď? *1*
  • Spis bych zacal shrnuti her rozdelovat na PC a konzole. FPS roku tiste konzole hra urcite ulet :)

    Co se tyce RPG, tak z nominovanych ( a to jsem zkusil vsechny ) bych volil osobne skyrim - jsem TES srdcar a podle mne mi skyrim pripada nejvice jako Role Playing Game, ikdyz nejsou moznosti konverzaci, tak rozmanite jako u predchozich dilu nebo jinych titulu ( styska se mi po uplaceni, zastrasovani atd ), ale jako podle mne u spravneho RPG, clovek se musi prokecat k dosazeni nejakeho toho tajemstvi co hra skyta ( nebo cist knihy, obsahove ne je jen otevrit :) ). Plus tu hraje openworld, ktery si zije svym zivotem a tuna moznosti co delat. Kazdy ma svuj nazor a ten muj je, ze kralem mel byt skyrim, ikdyz v nejakych smerech zklamal a v nejakych zase potesil.
  • Vysvětlíte mi, z jakého důvodu jste Zeldu označili solidním outsiderem?
    • janchor
      http://games.tiscali.cz/recenze/the-legend-of-zelda-skyward-sword-recenze-57697
      • Ups, já bych být vámi na ten debakl neodkazoval. Co kdybychom všichni dělali, že ta recenze nikdy nevznikla? :)
        (Průšvih není nižší hodnocení, než všude po světě, kde Zelda sbírá desítky, průšvih je, že podstatnou vinu na něm nesou "veliké trable s ovládáním", které jsou nicméně zcela zjevně na straně recenzenta.)
  • Dark Souls chtelo by to videorecenzi, abysme my pc hraci videli o co prichazime :) - na nevitezny ji udelate a na viteze ne? (anebo ji jen nemuzu najit, to je taky mozny :) )
    • janchor
      Z konzolí (zatím) videorecenze netočíme.
    • Malleth
      A to nemluvím o tom že tu není ani textová na Demons Souls, nebo sem jí taky jenom nenašel?
  • Tak tu citam tie prispevky DS vs Skyrin a obzvlast ma zaujimaju tie psaze k boju.Som PC hrac only DS som nikdy nehral no podla recenzii a odoziev hracov mu fandim a ak je pravda co vravia tak bude zrejme lepsi nez skyrim.Skyrim je naozaj dobra a hutna hra ale obhajoba typu na boji v skyrime nezalezi je podla mna uboha minimalne ja jej neverim ani fn.Samozrejme ze na nom zalezi a to vo velkej miere nemusi to by prvok na ktorom stoji a pada cela hra ale je to prvok bez ktoreho by sa teda rozhodne nezaobisla a teda je nesmierne dolezity.A tu skyrim zlyhava na plnej ciare jedine s cim ma bavi aspom trochu boj je stit a mec a tak ma aspom ako taky zmysel nie len tupo rubat ale aj blokovat ale to je tak vsetko je to prilis trivialne prilis jednoduche a nezazivne dokonca aj klikfest diablo ma so svojim systemov skillov daleko prepracovanejsi boj-je to naozaj velka smutna skoda.
    • absolutně nechápu, co vám furt vadí na bojovém systému ve skyrimu... jasně, není to mount and blade, ale... Srovnávat (a vlastně navíc vychvalovat) mačkání skillů v diablu s bojem ve skyrimu je projev blbosti a nic víc. Mimochodem, bojový systém se ničím výrazně neliší od Oblivionu a je daleko lepší než v Morrowindu. A jak jsem psal, v TES jsou důležitější jiné věci - primární je příběh. prostředí, lore hry atd. Pokud chcete zažít pořádný pocit z boje, hrajte něco jinýho. TES série vždycky byla o něčem jiném a když to nechápete, nehrajte jí!!! Skyrim je jen pokračovatelem předchozích dílů a pokud vám to vadí, nehrajte ho.

      Víte, podle mě je jedním ze základních problémů to, že spousta lidí přišla k sérii TES až u Skyrimu a že vůbec nechápe, o čem tahle série je. Cítím to z mnoha příspěvků tady v diskuzi. Pak si tihle lidi neuvědomují, že Skyrim je jen pokračovatelem předchozích dílů a že od něj nelze očekávat nic více.

      A jak tu bylo uvedeno, DS je stoprocentně postaveno na boji a atmosféře. Skyrim je postaven stoprocentně na atmosféře a otevřeném světě a na možnostech. Nemůžete přeci chtít, aby měl Skyrim propracovaný boj jako v DS, když je postaven na něčem jiném. To bych pak mohl DS vyčítat, že je tam tuneloidní svět. Ale já mu to nevyčítám, protože je prostě DS o něčem jiném.
      • eeeee
        Dark Souls neni tuneloidni. Dark souls sice nema tak rozsahly svet, cele se to odehrava na hrade a jeho blizkem okoli plus podzemi, ale porad je to otevreny prostor. Kompaktni a skvele designovany, na rozdil od skyrimu je zde promysleny a rucne udelany kazdy metr ctverecni.
      • Zle mackanie skilov v diable vedie k debaklu a k neuspechu.Neuspech v boji je v skyrime vlastne (vinou hraca) nemozny proste bud urubete vy supera alebo on vas.Absolutne nechapem vase naivne ocakavanie ked tvrdite ze od subojov mozem ocakavat len to co bolo v dieloch predoslich.Ja na rozdiel od vas ocakavam progres a zlepsenie nie tupe opakovanie toho sameho.Ano v TES su aj ine veci na praci a k videniu ale bojovy system a teda znacna a dolezita cast hry za moc nestoji.Tvarit sa ze bojovy system je uplne irelevantny je naozja stupidne uz vas vidim ako behate po tom rozsiahlom svete a bavilo by vas to bez jedineho suboja.
        • Nepíšu, že je bojový systém úplně irelevantní. Píšu, že hra na něm není postavena a že je postavena na něčem jiném a že bojový systém není téměř v ničem jiný a že ani nikdo nečekal, že se ten bojový systém výrazně zlepší. Buďme realisté. Dobrá, jdu vyčítat DS, že nemá propracovaný obchodní systém. Je to stejná pitomost jako to od vás...

          Pro mě je boj jen nástrojem k tomu, abych se dozvěděl více o Skyrimu, o lidech, kteří v něm žijí. Nepotřebuju tam zdolávat bose půl hodiny. Právě naopak jsem rád, když ho vyřídim během pár minut a jdu na jiný úkol.

          A pokud tedy chcete pořádný bojový systém, zkuste Mount and Blade. Opravdu skvělá hra. Mimochodem, je to hra, která staví na svém bojovém systému. Logicky tedy od ní nečekám propracované questy, jako jsou ve Skyrimu. Prostě každá hra se na něco zaměřuje a je to logické. Pokud to nechápete, musíte se dlouze zamyslet. Jinak to nejde.
          • nemienim tu slovickarit ci je alebo nieje na nom postaveny faktom je ze bez boja by skyrim nebavil nikoho.Zajdem do extremu prestavte si ze miesto vami ovladaneho boja sa vam vzdy pri superovi len premietne animacia s nahodnym vyslekom pochynujem ze by ste bol nadseny z toho ze sa len zjednodusil sposob ako sa dozvediet nieco viac o skyrime.Zial skyrim od podobneho defektu nema az tak daleko ako by som si ja prial.
          • Malleth
            Ty si asi nepochopil tu poentu. To že na soubojích není hra postavená, neznamená, že je v pořádku, když je udělaj blbě. I kdyby tam byli jako minihra, měli by mít vzhledem k tomu odpovídající kvalitu.

            To co píšeš o obchodním systému DS je opravdu pitomost. Ten funguje úplně bez problému, což se o soubojích ve Skyrimu říct nedá.

            U hry je důležitej celek a celek je jenom tak kvalitní, jaký jsou jednotlivý jeho součásti.
            Můžeš mít sebelíp udělanej svět a krásnou grafiku, ale když se to prostě blbě hraje, tak to celej zážitek stáhne ke dnu.

            Mount and Blade sem hrál a ty souboje tam nejsou zlý.
      • Malleth
        Jestli je podle tebe v TES primární příběh, tak to je trochu smutný, protože ten je dost zlej (obzvlášť) ve Skyrimu.

        To že je combat systém tupej klikfest bez špetky taktiky už v Morrowindu neznamená, že je to dobře. Právě naopak, studio by na něm mělo zapracovat.

        Neříkám, že ho měli udělat tak jako v Dark Souls, ale měli ho udělat tak aby funguval v rámci toho žánru a to nefunguje.

        Pokud ti vadí srovnání s Dark Souls, tak se podívej třeba na Risen nebo Witchera 2
        • Ty jsi přesně ten typ člověka, o kterém jsem tu psal. Pokud píšu o příběhu, nemyslím tím hlavní linii ale prostě příběh světa samotného. Příběh si píše každý hráč sám. V tom je kouzlo série TES. Herní příběhy pak tvoří takovou kostru - ale je to jen kostra a nic více.
    • nemozem vsak opat nespomenut fatalne zlyhanie redakcie ked kralom mezdi fps hrami tochto roku sa stala konzolovka-to je vskutku neslychana zhovadilost ignorujuca najdolezitejsie prvky vo FPS hrach.
  • Kde je ksakru Bastion? o_O
    • Tuším, že byl nominovanej v indie hrách. Navíc Bastion není zrovna moc RPG:).
  • taky souhlasím s redakcí, hraju hry 20 let, ale jako mě chytil DARK SOULS, to se snad žádné hře ještě nepodařilo, nehraju ji každý den, ale určitě každý den o ní přemýšlím, jak dál jít, kam se vydat, jaké zbraně používat, vylepšovat, jaké kouzla pořídit, jak dostat bosse, jestli mít těžké a odolné brnění, ale být pomalý a nebo naopak. prostě HRA o které jsem si naštudoval a nastahoval tolik materiálu, že bych mohl vydat knihu. NA TAKOVOU JSEM ČEKAL 20 LET, ALE ČEKÁNÍ SE VYPLATILO, DÍKY FROM SOFTWARE, LIDI NEVÁHEJTE A POJĎTE SI PRO TEMNÉ DUŠE.....
  • Hej to je ako v živote, spiš, ideš do roboty, TV, gamesa, občas si zatrtkaš, občas sa ožereš, MUKA NUDA O NIčOM *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit