Přejít na výpis diskuzí
Best of 2012: Překvapení a zklamání
12.1.2013 | Redakce Games.cz
184 příspěvků
-
A další pohádka o tom, jak je redakce Games lynčována za to, že se její vkus neshoduje s vkusem většinového hráče a měli tu drzost, že udělali žebříček podle vlastního názoru a ne takový aby se zavděčili křiklounům a všeobecným očekáváním. Laskavě dop*dele pochopte, že oni to prostě vidí takhle, vy zas jinak a ani jeden názor není správný, ale ani špatný.
-
-
To je samozrejme nesmysl, ze nazory nejsou spravne nebo spatne. Spatne jsou ty, ktere si lide nedokazou odargumentovat, dobre nazory jsou ty, ktere lide dokazi podporit rozumnymi argumenty. Tim, ze redakce do vyberu nezaradila urcite hry si sama nabehla a kritika je opravnena.
-
-
Některé záležitosti jsou spíš otázkou vkusu, ne věcných argumentů. Do jisté míry můžeš svůj názor argumentací obhájit, ale přece nemůžeš někomu říct "Je špatně že se ti tohle líbí, protože mně se líbí tohle". A že lidé co sestavovali tyhle žebříčky mají jiný pohled než většina hráčů v diskuzi? To jim přece nemůžeš vyčítat, neřeknu kdyby to prohlašovali za nějakou objektivní pravdu, ale když uváděj, že se jedná o jejich výběr, podle jejich preferencí a kritérií, tak s tim nemam nejmenší problém, i kdyby ten žebříček byl totálně mimo muj vkus
-
-
-
Kde je Diablo 3? To mohlo soutěžit ve všech kategoriích - "překvapení", "zklamání" a "překvapení a zklamání".
Jinak mám dojem, že to vyhlašování cen nějak oskarovatí. Nechcete se vrátit jen ke kategoriím: nejlepší hra, nehorší hra a překvapení? -
medal of honor nic? nebo to bylo takovy zklamani, ze na nej vsichni zapomneli?
-
-
ne, protože všichni tušili, že to bude <>sračka. Zklamání se vyznačuje (negativním) rozporem mezi očekáváním a výsledkem.
-
Warfighter se dal hrát. Já ho dohrál a byl jsem celkem jakž takž spokojen, protože nejsem zase tak náročný *4* . Bohužel to nebylo nic nového ani nic uchvatného... 5/10 se rovná normální hra, takže podle mě to ušlo no...
-
To byl spíš propadák než zklamání. *4*
-
Spis od toho nikdo nic neocekaval, takze se zklamani nekonalo :)
-
-
Pro mě je jednoznačně největším zklamáním roku Diablo 3. Po tolika letech čekání a očekávání nového krále žánru, který sesadí staršího bratra a bude hrán dalších deset let...vydrželo mi to měsíc :(
-
zase jde vidět, jak to lidi (ne)četli - "opakujeme, že nejde o určení nejlepších a nejhorších her, ale opravdu o to, jaké hry podle našeho názoru se svou kvalitou nejvíce minuly s naším redakčním odhadem"
-
-
Preci clovek nemusi cist clanek, aby chapal vyznam slova "zklamani".
-
-
Některým přispěvovatelům by to však prospělo.
-
-
-
Chybí Diablo 3 ve zklamání roku.
-
-
Konkretneji bych to dal jako zklamani desetileti. Tolik hypu uplne pro nic. Jedina vec, ktera v te hre byla senzacni je combat system, ten se povedl, ale kdyz je zbytek mechanik ve hre odpad, tak to tak s tim dopadne, do dnes neni ve hre PVP, mozna za rok dokonce uz budou duely (Soon™). Vyhodil jsem litr z okna kvuli tomu, protoze jsem Blizzardu veril, ze se po Cataclysmu polepsi, v zivote si uz od Blizzardu nekoupim hru day-one. Od Always-online-DRM afere prvnich par dnu, a neskutecnych lagu, po to, ze cela ekonomika je postavena na Real Money Auction Housu. Dnes uz hru krome mad grinderu, cinanu, a lidma co botujou nikdo nehraje.
Naopak, prekvapeni pro me docela dost bylo Guild Wars 2. Moc jsem te hre neveril, po par dnech na doporuceni koupil, a cokoliv, krome endgame contentu ma lip vyreseny, nez WoW. Ve hre mam nahranych zatim jen kolem 70 hodin, ale co jsem zatim odehral jsem si opravdu dost uzil. Jediny, co me na hre zklamalo byla optimalizace, bez quad-core core i5 nebo i7 to proste plynule nepojede (45+ stable FPS for me), tak po vanocich s upgradem PC krome grafiky je to o neco lepsi, jeste novou grafiku, a bude to dokonaly. :)
-
-
Největší zklamání jednoznačně Diablo3.
-
Nenechal bych tento titul o kterém se zmínit vyhrát, a ani si nemyslím že to je špatná hra, ale myslím si že svoje místo si tam, bohužel zaslouží.
Hitman Absolution.
Já vím, většina z vás asi nebude souhlasit, a to vám neberu, samozřejmě nemůžu neříct že ta hra neni dobrá. Ale to kouzlo ze starých Hitmanů (aspoň podle mého názoru) je pryč. Když jsem hrál starého Hitmana a zabil jsem někoho mím způsobem, měl jsem pocit výhry, zatím co u Hitman: Absolution máte věci které jednoduše zabijí váš cíl hned u nosu. Je velmi jednoduché dostat Sillent Assasin aspoň tak ve 10 misích bez velkého plánování při prvním hrání. A taky mě zklamalo že si nemůžete kupovat zbraně jakož tomu bylo no ve...všech dílech Hitmana kromě Absolution. Asi bych se měl jednoduše dostat k mé pointě. A to je to že v HITMAN: Absolution nehrajete za NÁJEMNÉHO ZABIJÁKA. Nemáte výbavu, často ani nemáte cíl. Pointa této série je a vždycky byla býti nájemným zabijákem. Chápu to, díky příběhu pocit nájemného zabijáka neni možný. Ale, proč by příběh měl sakra takhle měnit gameplay? Samozřejmě hra je více linearni, už tu nejsou ty krásné "sandboxy" a když už jo tak velmi malé. Jako dobrá stealth akce, a jako hra samotná je to dobrá hra. Ale jako Hitman hra? Simulátor na nájemného zabijáka? V žádném případě. -
-
Takhle tady ale bohuzel nikdo neuvazuje. Veci jako "odchyleni od serie", ktery nam tu v souvislosti s AC3 omyval kazdy redaktor uz nejmene dvakrat, jsou u ostatnich serii patrne irelevantni.
-
-
Pro mě osobně:
Původně jsem chtěl dát Diablo III. Diablo III sice zcela nenaplnilo očekávání, ale i tak jsem pár desítek hodin strávil, bavilo mě to, líbilo se mi to nakonec. Sice to není zcela to, co jsem čekal, ale zklamání roku pro mě ne. Pak přišel na řadu ME 3 kvůli konci. Ale to jsem si řekl, že je to nesmysl. Hru jako takovou totiž považuji za nejlepší z celé série, co se příběhu a zpracování týče. Tudíž to jsem taky vyřadil. Pak jsem se vrhnul na AC III. Hře jako takové jsem dal šanci, má i své světlé stránky, není špatná, ale je průměrná, navíc nesnáším hlavního hrdinu. Zklamání? Taky ne. Sice rozporuplné pocity, ale zklamání ne. GoT sice je hrozná hra, se skvělou knižní či seriálovou předlohou nemá kromě názvu snad nic společného a herně taky žádný zázrak, zklamání bylo, ale to největší mělo teprve přijít. Nakonec jsem vybral favorita a to The WarZ. Jelikož mód DayZ hraji skoro od začátku, vkládal jsem naděje do dalšího projektu na podobném principu, první informace sem přímo hltal. Žel bohu katastrofální zpracování a vše okolo něj z tého s prominutím sraččky dělají jasného vítěze v kategorii Zklamání roku.
A překvapení roku? Hotline skutečně ne, ten mě přestal bavit po cca 5 hodinách, The walking dead mě příjemně překvapil a měl jsem ho za mírného favorita. Nakonec mu pro mě osobně vyfouknul rybník skvlý Dishonored, který mě překvapil a zařadil se do sbírky skvělých her mé poličky:) -
-
No vidis a ja treba v D3 i vydelal par set euro v AH, takze u me dobry *16* *16* *16*
-
-
Pro mě je zklamáním roku Guild Wars 2. Není to špatná hra, ale čekal jsem něco podstatně lepšího. Je to jediné MMO, které jsem nevydržel hrát déle jak měsíc. Aspoň že je to buy to play, takže mohu v průběhu následujícíh let kontrolovat, kam se tahle hra posunula, aniž bych musel cokoli platit. Nejsem v tomto pohledu sám a řada mých "herních přátel" tuto hru také opustila.
-
-
Ano, GW2 byla taky velká blamáž. Velké sliby o evoluci v MMO vzaly za své a teď máte většinu hráču zavřených ve Fraktálech, který představují přesně to, co ArenaNet slíbil ve hře vůbec nemít.
No, ale aj bez nich GW2 prostě nemělo nic, co by hráče udrželo. Všechno z GW2 už jste mohli vidět jinde. A fakt, že v GW2 je to víc streamlined nikoho dlouhodobě nevytrhne.
Ale ArenaNet si zatočil kolečka hypu a penízky dostal. A spoustě lidem nezbývá, než si opakovat, že přece hra nemá poplatky a tak se k ní vrátí až vyjde nový obsah. Jo, tomu panečku říkám MMO.
- J-kun@GW2sucks -
souhlas
-