Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • LittleEnglishGames
    Za mě je vítězem Bloodborne a tady je můj gameplay a videorecenze:
    https://www.youtube.com/watch?v=Ia0K2szfXc4
  • Je to schyzoidní. Nejlepší RPG samo popírá žánr, jelikož můžete hrát za jedinou postavu a povolání máte předem dané.
  • Prectete si poucnou diskusi ke hre roku: https://mobile.facebook.com/notes/zaklínač-3-divoký-hon-czsk/seznam-změn-patche-112/809988932460606
  • https://www.youtube.com/watch?v=4YKcoPGUHa4
  • S vítězem naprostá spokojenost. Bylo jasné, že jedna z nejlepších her historie musí tohle vyhrát. Ale pro mě osobně to je vůbec ta nejlepší hra co jsem kdy hrál :-)
  • Tak nejlepsi hre roku vysel dalsi, nevim uz kolikaty, patch. Asi dvanacty. A zase je obri, 18 GB ke stazeni. Tohle si vazne oceneni hra roku nezaslouzi. Fallout je bugy taky prolezly. Takze nejlepe mi vychazi Bloodborne, vyborna hratelnost, vyborny design, komplexni hra a pritom technácky v pohode. Co vic si prat.
    • Ten patch má 700mb, 18 je velikost všech patchů dohromady

      Bloodborne technicky výborné? Vždyť frame pacing je stále totální katastrofa. A to je to prosím graficky nenáročná exkluzivka.
    • tobě vadí, že na tu hru nese*ou a opravují chyby?... nejsi trochu vadný? hra bez bugu neexistuje... a u tak rozhlehlé hry jako je zaklínač se dalo očekávat mnohem víc bugů, než kolik jich bylo, navíc kdyby sis přečetl ReleaseNote, tak by si zjistil že se často jedná o vzácné chyby... to jsou chyby které se projevují jen za určitých podmínek, a u převážné většiny lidí se nedějou...

      já hru dohrál celou i s datadiskem, a neměl jsem jediný problém... vím že né každý neměl to štěstí, ale Zaklínač rozhodně nepatří, a ani čerstvá verze po vydání nepatřila, mezi zabugované hry...

      co se týká velikostí Patche, tak tohle je v dnešní době normální, pokud opravují chyby v datech... např. pokud hrábneš na jediný vertex v modelu, musís do Patche poslat celý model v celku, textury, zvuky atd, jsou na tom stejně, o mapě ani nemluvim...
      • Ne, me vadi, ze ta hra je neustale zbugovana a nehratelna, i po takove dobe. A ze ty patche dalsi veci rozbiji.
      • *15* hra má být dodělaná při uvedení a Zaklínači chybělo tak rok k dodělaní. To nemluvím o tom, že tam nefunguje leveling, xp, rpg systém. Základ každého RPG je tam nefunkční, nedodělaný. Měli dát více peněz do hry, do testerů než do reklamy a do hypu. Na druhou stranu proč by to dělali, když hype je lepší než kvalita, že?
        • del0
          "hra má být dodělaná při uvedení"

          Jistě haháčku. A proto měl Bloodborne při vydání nechutně dlouhé loadingy, při kterých bych si stihl uvařit a možná i vypít kafe, o problémech s fps ani nemluvim. Se divím, že si se jěště tím trusem, co tu neustále vypouštíš z anonymních úst, nezadávil. Asi máš hodně silný pajšl. Jako správný troll. *15*
          • samozřejmě kdybys chápal psaný text, bavím se i o herních mechanikám, ty jsou v Zaklínači nedodělané. Jinak ti přeji hezou směnu v balíkárně a budu se těšit na tvou odpověd ve tři v noci *15*
          • hezky sis zase nakálel do úst. Zaklínač na konzoli půl roku FPS dropy k 15 FPS, než to CDP opravil *15* Bloodborne všichni strhali % za dlouhé loadingy, bohužel infantilní pohádce z Polska za mizerný technický stav nikolik. O buglých mutagenech ani nemluvě...
        • to jsou zase kecy uplně mimo... líbí se mi jak to všichny papouškujou...

          tak už jen zkráceně:
          1. v moment vydání byla hra kompletní a dohratelná...
          2. jedná se o plně funčkní RPG, s levelováním, rozvojem postavy, craftováním, bohatými dialogy, příběhem a můžu pokračovat...
          3. CDprojekt do reklamy neinvestoval ani tolik, kolik bývá průměr u AAA her, většina článků a rozruchu kolem, vznikla zcela přirozeně, protože CDprojekt už dvakrát dokázal, že děla super tituly s nadstandartní péčí o hru...
          4. Zkus si třeba někdy udělat do nějaky hry pár modů... až uvidíš co to obnáší a kolik toho musíš znát, pak si budeš umět vážit kvalitní hry...
          • 1. Tuhle argumentaci můžu použít i na Risen 3.
            2. Tuhle argumentaci můžu použit i na Risen 3,
            3. CDP investoval do reklamy více než do vývoje hry. Vývoj hry stál podobně jako nový Metal Gear.
            4. Naprosto irelevantní.
            • dva nezávislé zdroje se shodují na tom, že šlo do hypu více než do hry, mně to stačí...
            • to je sice hezké, ale raději mám fakta :)
            • na každém šprochu pravdy trochu...
            • pokud mi ukážeš nějaké ofiko vyjádření někoho od CDP, klidně uznám svou neznalost... ale jinak je to pro mě "jedna paní povídala..."
            • Jestli se nepletu, že CDP narval více do hypu než do hry, potvrdil sám CDP.
            • chtěl jsem poukázat na to že informace z Gazety jsou vycucané z prstu... Realné čísla zná jen CDprojekt ;-)
            • ještě se omlouvám, abych byl přesný, nesedí 14 mega...
            • Edit: Mění to, že do hypu šlo více než do hry?
            • co to mění? Mění to, že to má rozpočet jako Metal Gear? Mění to, že do hypu šlo více než do marketingu? Takže proč jsi reagoval "3. :D :D :D :D :D :D :D :D :D"? Vysmíval ses sobě?
            • tak si poďme dát trochu matematiky, která JDho a pány z Gazety moc netrápí... tebe asi taky moc ne...

              z oficiálního vyjádření CD projektu víme, že vývoj včetně marketingu, stál 81 mega dolarů...
              Podle informací z Gazety, stál vývoj 32 mega + 35 mega marketing = 67 mega :)

              nehapruje nám zde tak trochu 13 melounů? ;-)

              jo a Risen 3 jsem nehrál, tak vůbec netuším proč ho zmiňuješ... a co se týka Metal Gearu V, tak cena odpovídá rozshahu a repetitivnosti hry...
            • http://www.eurogamer.cz/articles/2015-06-10-zaklina-3-byl-skoro-trikrat-nakladnji-ne-se-poitalo

              Tome jsi hlupák.

              "Tehdy firma věštila, že na vývoj hry padne aspoň 45 milionů zlotých, tedy 12 milionů dolarů. A na marketing tehdy tipovala 25 milionů dolarů, což se nakonec rovněž o deset milionů navýšilo"

              Takže ano, marketing stál více než samotná hra.

              JInak Metal Gear stál okolo 80 mega.
            • 3. :D :D :D :D :D :D :D :D :D
        • asi hrajes uplne jinou hru. levelling tam je naprosto skvele vyresenej a nejvic xp dostavas za splneny ukoly, coz te nuti je plnit. kdyz jdes plnit ukol, kterej je na pet levelu vyssi postavu, da se to splnit, ale je to dost hardcore. lepsi hru jsem nehral roky. asi ji nesmis jak mamlas stahovat, ale normalne si ji za par supu koupit. 30 ecek neni nic za takovej klenot herni historie.
          • je to tak dodělaný, že hlavní linie má navazující quest doporučený lvl menší než předcházející. Navíc je to tak špatně nadesingované, že se ke questům okolo 11 lvl se dostaneš na 25lvl.
            • Hmmm ne, nemáš pravdu.
            • uklidni se a zajeď si do Skellige a dělej hlavní linii, odjezd do Skellige ma výšší doporučený qeust než další navazující. Až tak je hra dodělaná, absolutně nedodělané XP, leveling, rozmístění qeustů.
            • Co to meleš? Tohle vůbec není pravda.
  • Letos je to opravdu těžké. V roce 2015 se vyrojilo spoustu výborných RPG. První místo je ale bez debaty Bloodborne. Druhé určitě Xenoblade Chronicles X a třetí místo je samozřejmě Pillars of Eternity.
  • Za me bloodborne,ale s geraltem taky zadnej problem.
  • s žebříčkem her na Tiscali souhlasím, jenom Fallout 4 bych tam nedal, protože to nepovažuji za RPG.

    Kdyby se to nejmenovalo Fallout a kdyby to autoři nevydávali za "RPG" ale za střílečku, tak by to většina lidí považovala za dobrou hru, ale Fallout 4 prostě není RPG.
    • Je to rpg, mas tam vyvoj postavy, prostredi na to prislusne reaguje, muzes tam hrat ruzne role.
    • Lima
      Dostáváš expy za jakkoukoliv svoji činnost, zabíjení, objevování, odemykání, hackování, ukecávání, a přitom leveluješ svoji postavu skrze perky....a tohle všechno je průvodním znakem normálního fungujícího RPG. Takže tvoji poznámku nechápu.
      • Takže Battlefield je vlastně taky RPG...
        • Nehral jsem ho, takze nevim, ale asi ne, nebo prostredi nejak reaguje na level tve postavy, maji nepratele svuj level? Ma to vubec nelinearni prubeh a muzes ten svet nejak ovlivnovat a hrat v nem svou roli? Na povazenou je to spis se Zaklinacem, jestli je to RPG nebo adventura.
          • CS:GO je RPG? Máš tam Ranky ty by mohly znamenat Level, prostředí reaguje na tvůj rank (Matchmaking) příběh to nemá a každý má svoji úlohu
            • Rank je oceneni hrace, neni to level postavy. Matchmaking neni soucast herniho prostredi. Mit ulohu a hrat roli neni to same. Svet bez pribehu a dobrodruzstvi, kontinualniho progresu se s rpg take moc neslucuje. U CS je snadne rict, ze to neni RPG. Ale u Destiny bych uz vahal.
            • Pokud si muzes v CS:GO delat co chces a hrat roli jak psal typek, role playing game, tak ano, tak je CS:GO rpg :) levelovani postavy opravdu neni pruvodnim znakem RPG hry...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit