Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mírně tě opravím. PR nebylo špatné, ale lživé - to je rozdíl, který nechceš vidět, což vysvětluje tvojí slepou obhajobu a nakonec vlastně i tvůj příznačný nick... *15*
  • Nesmysl, plesnivy chleba nikomu nechutna, pokuud ho nekdo ji, tak z nouze. NMS je oproti tomu dobra hra se spatnym PR, jenz vyvolala davovou hysterii, jenz davove sugestibilnim lidem (rika se jim ovce) neumoznuje tu hru nezaujate posoudit. Vetsina lidi, co ji hani, ji nehrala a nevi o co ve skutecnosti jde.
  • ty Prase
  • K Mafii: Každé video vypadalo hůř a hůř a blížeji GTA a jeho obecenstvu. Tam jsem průšvih čekal.
    K NMS: Každé video vypadalo krásně, ale...při každém videu se ve mě spouštěl ten samý pocit, že to co je ve videu jsem už viděl v tom předešlém, jen to bylo jinak sestříhaný. Když i po dvou letech jsem v "novém" videu neviděl nic co by nebylo v předešlých (nebo jen vteřinové útržky), začalo to silně zavánět.
    K DX:MD: Nevím proč, ale oproti DX:HR mě to nechytlo, nebavilo a z nějakýho důvodu mě tam nehorázně "vadila" tak pokroucená čeština, zkomolená výslovnost a další. Vytrhovalo mě to z děje a nahráno mám tak pět hodin z toho minimálně hodina jen kvuli benchmarkům.
    V roce 2016 jsem vlastně kupoval jen indie hry, DX:HR a pár blbin do kterých mě uvrtal někdo z kamarádů.
  • Zaklínač 3 a) měl masivní reklamu b) je to třetí díl. Dělat AAA hru bez reklamy a ještě navíc nové IP je ekonomická sebevražda...
  • Většina New Yorku *1*
  • U NMS bylo dost lidí skeptických už před vydáním. Já ten hype přestal brát vážně, když neustále odmítali vysvětlit, co se v té hře dá vlastně dělat a 3 trailery po sobě ukazovali jenom pěkné krajinky s nulovou interaktivitou. Holt Molyneux mě dobře naučil nevěřit vzdušným zámkům.
  • Co se u Divisionu slibovalo a neni tam?
  • Tak se mi zdá, že nezvolili NMS schválně, aby se neřeklo, že jdou s davem, přitom NMS je jednoznačně titul, který vloni vyvolal nejvíc kontroverzí a jako největší zklamání je vnímán už téměř dogmaticky. Na druhou stranu Mafia 3 mě i přes všechny svý nedostatky velmi bavila, zřejmě za to mohl skvělej příběh a herecký výkony.
  • NMS se vám klidně může líbit, záleží jenom na vašich standartech.

    Stejně tak jsou lidi, kteří na snídani klidně sní plesnivý chleba, i když většina lidí by to neudělala...
  • Když je hra dobrá, tak to je reklamou samo o sobě... Dobré hry nepotřebují normální reklamy.
    např. Zaklínač 3
  • Tak ono když to srovnáš s předchozím dílem, v podstatě to působí jako datadisk, protože nic revolučního MK nepřinesl. Víceméně se jen změnilo prostředí.
  • Neznamena, ale take neélati, ze vse ostatni je grind a nuda, me ta hra bavi a stravil jsem u ni desitky hodin, coz je vic, nez treba u opevovaneho Uncharted 4 a rad se k ni cas od casu vratim na rozdil od toho Uncharted.
  • Reklama prodává, ne produkt. Platí to nejen pro hry...
  • Nejspis ma nekdo v redakci uchylku na LV posty a tak vyhlasili soutez kde se muze na plno vyradit.
  • Na modly jim nesahej :-D
  • NMS pro mě nemůže být zklamáním roku. Jako hra možná do jisté míry selhává a chápu, že řada lidí něco takového hrát nebude a nechce, ale já to kupoval (ve slevě - do té doby jsem hrál - spíše zkoušel pirátské verze) jako spíše technickou zajímavost a musím říct, že generovaný vesmír má své kouzlo a celé to docela dobře funguje. Má to samozřejmě své limity, ale srovnejte to s konkurencí a řekněte mi, kde jsou panety lépe udělané?! NMS je aspoň technicky unikátní, narozdíl od 150. kopie Call of Duty apod.

    Zklamání samozřejmě Division. Udělali to samé co NMS, ale prošlo jim to. Naopak NMS vývojáři to schytali snad za všechny hry dnešní doby - ten vztek byl takový, jakoby si řada lidí vztek vybila jen právě na NMS a ostatní hry zůstaly skoro nepovšimnuté - vzpomeňme, co se všechno slibovalo u Division a dalo by se zmínit mnoho dalších her, které nesplňovaly své sliby.
  • Jako proč? Vždyť se nemusíš zúčastnit přece.

    Já to vyplnil. Vyplňuju v podstatě všechno, co na mě games hodí. Beru to jako formu podpory tomuto webu.
  • SugarCoffeeTeaRumBoom
    Súhlasím, ak to tak bolo pôvodne myslené, je vo finále asi sklamanie, ak je potenciál tak obrovského sveta nezaplnený.

    Samozrejme existujú výnimky, ktoré dokážu jednak aj trvať aj baviť. Z vlastných skúseností ale mám zažité, že s dĺžkou úmerne klesá kvalita a tým pádom si aj horšie zdôvodňujem, prečo pri danom médiu zostať. Nemyslím teraz len hry, ale napríklad aj seriály. Koniec v správnom čase proste kedykoľvek prebije dlhý herný čas :)

    Je to len môj názor samozrejme.
  • Asi tak, narozdil od StarCitizen, ktery velkohubej buřt nikdy nedodela do neceho co NMS alespon vzdalene pripomina, to dotahli do konce a vydali, a i po nekolika mesicich se k ni rad vracim...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit