-
Aby zazněl i protinázor: Já osobně jsem rád a kvituji, že best of je na kategorie a že se s každou škatulkou píšete obšírněji. Nedělá mi problém přečíst víc jak odstavec. Jsem rád, že si můžu jednotlivé tituly připomenout a hlavně, že vítězná hra je až nakonci článku. Jeden rok jsem hrubě kritizoval, že jste prozradili vítěze hned na začatáku a člověk pak neměl motivaci vůbec číst všechny zbylé odstavce. Proč také, když jste vše práskli? Nemělo to smysl. takhle je člověk napnutý až dokonce a na základě jednotlivých odstavců si říká, která by to asi mohla být.
Tento formát best of zachovejte, je suverénně nejlepší... 100x hodnotnější než Invaze, nemluvě o strašném audiu, které každý rok šéfuje Möwald a je to opravdu neuvěřitelné (ty jeho vykonstruované myšlenkové pochody).
Za mě palec jednoznačně nahoru! -
-
Games to věřím méně než Hrej, tam ty hry hrají, tady o tom dost často pochybuji
-
-
Presne, tady hry urcite nehraji jinak by autor recenze hry Elex nemohl nikdy tvtdit ze z potvor pada malo xp a hra tim hrace nemotivuje. Pritom v pozdejsich fazich hry vam padne s potvory bez problemu 200xp.
Recenze tady uz ani nectu. -
-
Tak hlavně, že tu jseš pečenej vařenej *14*
-
^ To jste si vycucal z prstu. V recenzi nic takového určitě nebylo!! (zkontroloval jsem to)
Jste špatný troll.
Na recenzi Elex si vzpomínám, protože recenzent ji na Games ohodnotili celkem pozitivně (7/10). Ve většině světových médií to bylo spíše naopak a dost hru ztrhali (Gamespot 4/10, PCgamer 64%, IGN 49% , atd.)
-
-
-
Podle mě to moc prožíváš. Souhlasím s tím, že rozdělení na jednotlivé články podle kategorií je skvělý. Na hrej to zabili dvěma články a nedá se k tomu v diskusi moc vyjádřit, protože je to hrozně nepřehledné.
Ale invazní podcast je naopak skvělá věc, protože si můžeš poslechnout, kdo byl pro jakou hru. Tady je to skryté a pak se někteří diví a domnívají se, že Project Cars nikdo z redakce nehrál. -
-
Nemyslím si, že to nějak zásadně prožívám. Jen se mi líbí koncept Games a nelíbí se mi koncept Hrej. A to především z důvodu moderátora - Jardy Möwalda, což je starej plkal a Baron Prášil herní scény... jeho myšlenkové konstrukty a postřehy jsou rok od roku NĚCO! :-D
-
-
Je fakt, že po minulém roce jsem už Invazi vzdal, ostatní podcasty s irád poslechnu, ale tohe je vždycky ták natahovaný a přesně jak říkáš.. Nejvíc to natahuje Jarda, protože kdykoliv jsou schopný se na něčem shodnout, tak nadhodí pardon úplně "dementní" ALE a je to v háji. Navíc si vždycky nad tím svým názorem na oko stojí až moc. Poslouchám vždy při práci a minule jsem musel několikrát přerušit, protože jsem zaprvé kroutil očima a zadruhý jsem se poprvý v životě nemohl při podcastu soustředit, jak moc mě to iritovalo. Zlatý textový best of. Rozhodování v přímym přenosu prostě zatím zábava neni.
-
:D to ja mám naopak. koncept hrej sa mi celkom páčil pod "starou" zostavou, vrátane mowalda, ktorý je aký je, každopádne názorovo obohatí (aj protinázor je názor a stojí za pozornosť). mladá krv je fajn, ale... nesedí mi.
games zvláda mladú krv implementovať omnoho lepšie a osobne mne aj viac sedí = vec názoru a vkusu.
-
-
Tak vzhledem k tomu ze Vaclav Rybar pise recenzi na Project Cars uz od rijna, se nekteri mozna domivaji spravne
-
-
No a kdo ji napsal do Levelu?
-
-
-
-
Tak na Project Cars 2 tady nebyla ani recenze ale hlavne ze to je best hra, komedie pokracuje.
A F1 jako zavodni hra roku uz je jenom takove bombonek :) Vyhrala hra bez jedine inovace, naproti tomu Pcars 2 je uplne jina a ve vsem lepsi nez jednicka a nic. Proste Games cz. -
-
No uprimne od srpna hraju F1 velmi pravidelne, od zari i PC2 a po 4 mesicich musim rici jedno. U F1 byly ze zacatku bugy, ktere vyvojari opravili nekolika updaty. U PC2 byly bugy a po nekolika updatech je hra v mnohem horsim stavu nez po vydani. v PC2 si pred zavodem udelate strategii, nasavite tlaky v pneu placnu na 1.4 baru, pak uplne pred zavodem jdete zkontrolovat tlaky ve strategii a najednou je tam treba 0.89....tak to opet prenastavite a v zavode po pitstopu zjistite, ze pneu jsou prefoukany. 4 mesice od vydani a neopraveno.
Dalsi vec. Softy jsou na vetsine aut nepouzitelne, pokud dam priklad na tride GT3, softy by mely byt cca o 1s na kolo rychlejsi a vydrzet o neco mene. Misto toho jsou pomalejsi. musite kompletne prenastavit auto, abyste zabranili tomu, ze bude auto extremne nedotacive, coz naprosto ruinuje moznost strategickeho rozhodnuti pouzit obe smeni v zavode, protoze proste na jedne z nich bude auto tragicke. 4 mesice a neopraveno.
Dalsi vec, cutovani. V F1 hra reflektujete, pokud uberete a penalizaci nedostanete, je to velmi citlive udelane...v PC2? vyjedete mimo trat, ztratite tam 2 vteriny a hra vam rekne, ze musite zpomalit, protoze jste si to zkratili. Nebo tu penalizaci napari hnedka. Navic nekdy staci se dotknout dvema koly obrubniku a hned warning za cutovani. Pritom kazdy vi, ze cut je to az tehdy, pokud dojde k opusteni trati vsemi ctyrmi koly za bilou caru.
A to je jen zdibec bugu, co PC2 ma. PC2 ma super jizdni model, super obsah, ale je to Bugfest nejvyssiho kalibru a kazdy update prinese nove, jeste nevidane bugy. Takze zavodni hra roku ani nahodou. BTW naposled se predemnou typek roztocil, ja do nej narazil, protoze se neslo vyhnout a asi po minute se hra rozhodla mi dat drive trough penalty.... -
-
resit v arkade tlaky pneumatik :D :D :D
-
Souhlasim stema pneu ze soft smes uplne nefunguje tak jak by mela, tam je opravdu bug.
Ale ostatni problemy co pises ja nemam, pit stop me funguje a tlaky v pneu se me nijak nemeni. Ulozim setup a vse funguje.
Tim nerikam ze tam ty bugy nejsou, jenom ja je proste nemam,.
S penalizaci sem mel uz bohuzel taky parkrat problem, zvlast kdyz v multaku dojedu na bedne a hra me pak penalizuje, to taky souhlasim.
Ale jinak si nemuzu strzovat, jizdni model je bezkonkurencni a rallycross paradni.
Pochopitelne by hru meli co nejdriv opravit -
-
Pneu v IRL GT3 jsou kvůli úspoře financí týmů jen SOFT a HARD. SOFT pro nízké okolní teploty a HARD pro vyšší. Není to podle gripu a výdrže jako třeba u F1. SOFT se ti na asfaltu, který má 50°C rozteče, páč je dělaná na rozmezí cca 5-25°C... Tak to funguje i u PC2. Ta hra se drží až nechutně všech reálných faktů. Základ hry-FFB, jízdní model, model pneu, fyzika, Live track, počasí to je bomba. Hafo obsahu a taky hafo bagů. Mělo to vyjít za rok jako dodělaná a vyleštěná hra, ne letos jako beta...
-
-
Jo a to, ze pri dynamickem pocasi v PC2 pri nastavenem letnim obdobi v Dubaji pri 35 stupnich celsia zacne ve hre padat snih, to uz vubec nezminuju
-
-
Vážně bez jediné inovace? Naopak F1 byla za inovace velmi chválená.
-
-
Vzdyt project cars 2 nikdo z redakce nehral
-
Tak a pojede se tenhle rok také až do března, nebo to tentokrát zmáknete rychleji?
-
A kde je recenze Project Cars 2? Kolik lidí z redakce ji hrálo na rozdíl třeba od Forzy, GT, nebo Wipeoutu? Na základě čeho jste rozhodli která hra (ne)bude hrou roku? Trošku mi to smrdí a moc nevím co si o tom myslet...
-
-
Od toho je čtenářský best of ;-) Tam si můžeš zvolit Project Cars třeba ve všech kategoriích :-D
-
-
-
Konečně začalo "best of" minulého roku.
Jenom doufám, že letošní rok se obejde bez kontroverzí (jako byl třeba Owlboy ROFLMAO) -
-
Owlboy hra roku a Last Guardian kandidát na zklamání roku, bylo to celé hodně "veselé"!
-
Určitě ne. Čím víc kontroverze, tím výživnější diskuse a tím větší návštěvnost.
-
-
to jako dali do ankety ve který budou sami hlasovat závodní hru co nehráli? trochu klauni, ne? *15*
-
-
Čili asi takhle: Není recenze na Games = nehráli to? Chápu dobře tu myšlenku, jo? ;-) Jinak pokud každému v redakci stalkuješ osobní život, tak klobouk dolů...
-
-
kdyby to někdo hrál, tak mu přiklepnou recenzi, logika neasi
-
-
Psát články do webu o hrách znamená, že už nikdy v životě nesmíte hrát hry jen tak pro zábavu?? Kdyby jste měl nějaký web, tak dělat pro vás by musela být děsná zábava.
Předpokladem pro dobrou recenzi je ten, že to chce hru dohrát až dokonce, aby jste se ji mohl pokusit objektivně zhodnotit. Pokud nikdo nedohrál hru do konce , tak se taky nepřihlásil o recenzi.
V tom je ten problém: málo lidí závodní hry "dohrává až do konce", protože ten typ her se hraje hlavně pro potěšení z jízdy.
-
-
Jestli to hrali a nemaji recenzi, pak jsou to klauni. Ta rovnice je v celku jasna. Ani od Wipeoutu nemaji recenzi, i tady je matematika vcelku jasna, oni tak nejak nemaji recenze. Dokonce ani tech nejlepsich her. No co to je? ;)
-
-
Předpokladem pro dobrou recenzi je ten, že to chce hru dohrát až dokonce, aby jste se ji mohl pokusit objektivně zhodnotit. Pokud nikdo nedohrál hru do konce , tak se taky nepřihlásil o recenzi.
V tom je ten problém: málo lidí závodní hry "dohrává až do konce", protože ten typ her se hraje hlavně pro potěšení z jízdy.
-
-
-
-
Za mě GTS a WRC 7.Dirt 4 a jeho generovaný tratě to je hrůza a lenost autorů.
-
ZAS to zacina :D the best of rubrika ktora bude trvat do marca :DD mna z vas drbne jak musite vsetko natahovat. the best of stromy, the best of vlasy , best of textury, best of oblecenie, best of hlasky, best of pexeso, best of dabing, best of tyčinky, best of kazda hovadina aka vas napadne
-
-
No asi se všichni shodneme, že nejvtipnější je asi best of early acces. To už mám pocit, že si ze mě někdo dělá srandu. Možná by tohle měli dělat i stavební úřady a vyhlásit nejlepší nedostavěnou budovu :D
-
-
:D :D presne
-
Máš early access a early access. Třeba Factorio je naprosto famózní hra, která je pořád v EA, ale už před rokem jsem ji hrál bez jediné chybičky i s několika herními módy (včetně kampaně) a sandbox obsahem na stovky hodin zábavy. Na druhou stranu tu máme třeba DayZ že ano...
-
-
Přesně tak! ;-)
-
-
-
-
pCars jasná volba