Přejít na výpis diskuzí

Best of 2019: Nejlepší akční hra

6.1.2020 18:01
Redakce Games.cz   14 příspěvků

Akční hra, žánr, ve kterém kralují bleskové reflexy, svalová paměť… a také dobrý level design, co nejlepší zpracování protivníků a samozřejmě i nové nápady. Loňský rok byl v této oblasti nesmírně hojný a před stupni vítězů zůstaly tituly, které by se jindy ke své medaili dostaly. Ale tím lépe pro nás,...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Best of 2019 budete zase spamovat celý leden? Nejde udělat např. jen 3 články? 

    • Derp_1337

      Leden je většinou herní, seriálové a filmové sucho, takže nevadí když se ta nuda pomalu něčím zaplní.

      Sice letos má v kině v lednu premiéru Mizerové 3 (Bad Boys For Life), ale to je spíš vyjímka.


      Poznámka: Letos ten leden v kinech nevypadá tak špatně, ale je to tím, že naši lokální distributoři se chtěli vyhnout "nudnému" lednu a přesunuli premiéry několika filmů z listopadu a prosince na leden (třeba Na Nože, JoJo Rabbit, Charlieho Andílci, Portrét Dívky v Plamenech, atd.). Zbytek světa viděl ty filmy už dříve.

    • Vic kliku, vic reklamy. A uprimne bez tech best off by tady bylo uplne mrtvo. Pomalu cekam zpravu ze zaviraj kram...

    • lito

      jelikož se skoro nic neděje v herním světě, tak proč ne?

  • Derp_1337

    Jsem překvapen, žádná kontroverze v kategorii Nejlepší akční hra. To je bude nějaká vyjímka, která potvrzuje pravidlo 😎


    Osobně bych sice ohodnotil Astral Chain ohodnotil o trochu lépe než 3. místo, ale to je má osobní preference a respektuji odlišný názor redakce a jiných lidí.

    Astral Chain jsem si o trošku víc užil než jiné hry (Sekiro, atd.), takže za mě i kandidát na hru roku.

    • Marines

      No vidíte a mně se líbilo zrovna Sekiro, nemyslím, že by nějak zklamalo, či to byla hrozná hra co nesmí dostat ocenění. Je to osobní, každý má svůj vkus a i když se to sice nezdá, nemůže být každý vítěz. Takže kvituji sice vítězství Sekiro, ale čest ostatním....

      • Zaho

        Sekiro jsem si koupil hned po vydání a po pár hodinách hraní jsem ho už nikdy nazapnul. Chci mu dát ještě někdy šanci až bude čas.
        Po DS3 je to pro mě zklamání, nemusím zasazení do Japonska, chybí mi výběr zbraní a úplně nejvíc mi chybí pvp. Prostě není motivace to hrát, když není endgame. Ale to jen moje zkušenost.

        • Say10

          Ze Sekira mám podobný pocit. Jsem velkej fanda Souls série a poté co jsem viděl pár videí před a po vydání, tak jsem si Sekiro ani nezakoupil.

           Zasazení do Japonska mi až tak nevadilo (ikdyž chmurné gotice nebo Lovecraftovské anglii dávám přednost), ale co mě hru řekl bych až znechutilo, je právě absence těch "RPG prvků". Pro redakci to bylo možná ku dobru hry, ale pro mě to byl zabiják a hlavní důvod proč nekupovat.

           Protože Souls série má sice špičkové lokace, uspořádání světa, bosse, chytlavou hratelnost atd..., čemuž asi může Sekiro hravě konkurovat, ale důvod proč mě každý díl (včetně původních Demon's Souls) bavilo dohrát několikrát a klidně víckrát po sobě, byly právě ty "RPG prvky". Byla to právě ta nekonečná variace různých buildů, která mě osobně lákala Souls hry zapínat a dohrávat stále dokola. Sekiro může mít třeba vytříbený a jedinečný soubojový systém, ale osobně si nemyslím, že ten zadá hráčům touhu hru zapnout po dohrání znovu či víckrát do roka, jako to bylo u mě u Souls her.  Osobně mám ze Sekira pocit, jako kdyby si vývojáři dali plno práce stím udělat vychytanej souboják, ale na úkor toho nezbyl čas na implementaci dalších zbraní, spellů atd...

          • Ja to mam presne naopak, dohravat znova hry me nebavi, ale na souls hrach me bavi ten soubojak, a prave ten byl v Sekirovi totalne vymazleny (na hre mi vadil mozna trosku slabsi stealth). Ten vic primocary progress v Sekirovi mi proste sedl, a proto je to pro me proste to nejlepsi, co jsem zatim od From Software hral. Jestli se jim ale v Elden Ring podari posunout soubojak obema smery, tak si urcite stezovat nebudu :) 

        • Knifer

          Zrovna pvp v DS3 mě osobně přišlo šíleně nudné ale bude to asi tím že nemám rád probodávani

          • Zaho
            Myslíš tím parry+riposte a backstab? Právě že v trojce jich je mnohem méně než v předschozích dílech.
            • Knifer

              Spíš mi vadilo to jak hra úplně ignoruje animace a můžeš dostat backstab i když jsi třeba ve vzduchu

              • Zaho

                Reakce na příspěvek:

                To je spíš výsledek lagu.
                • Knifer

                  Reakce na příspěvek:

                  Ne není speciálně u některých zbraní z bossu které mají delší animaci je to celkem běžné popravdě celý ten engine stojí za prd a to říkám jako velký fanda DS a FS všeobecně

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit