Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Naprostý souhlas.

  • Houdini

    Co sa týka Cyberpunku tak o pol roka to bude win-win. Patche to zaplátajú a hra bude v slušnej zľave. Kto počká urobí dobrý deal.

    • Thanquol

      No.. ti nevím. Leda ze by tohle byla nějaká alfa verze.

      Ale hratelny a koupitelny to už je teď podle me. Moc víc bych od toho nečekal ani za rok. Podprůměrnej engine je podprumernej engine a tohle nejsou bugy, ale špatnej kód. 

      Pod nej příběh roku bych se ale i podepsal. +Johny Reaves snad neumi bejt špatnej. 😎 

  • aspa

    lid vs Cyberpunk 2077.

    https://www.youtube.com/watch?v=Qd4OSqX2GnM

  • michaelfoucault

    Jako vážně? No, kontroverze zvyšuje čtenost, takže co už.

    • V čem kontroverze? Vždyť C2077 v týhle kategorii vyhrává s přehledem.

    • Thanquol

      No příběh a Johny jsou skvělí. Engine to je jiná věc.

      • michaelfoucault

        Já vám pánové nevím. Chápu, subjektivní hodnocení, ale zrovna včera jsem si hlavní příběhovou linii a její zásadní body sesumíroval na papír nic zásadně originálního jsem z toho nedostal. 


        Budu se opakovat, protože jde opět o subjektivní soud, ale závěr mi připadal značně "antiklimatický". Největší příběhový peak vnímám v části okolo heistu. Pak už mi můj osobní zážitek jen snižoval a snižoval. 

        Když už je řeč o Johnym, tak mi jeho postava, respektive její vztah k V, připadal v rámci open-world zážitku, celkem nekonzistentně napsaný. 

        • Thanquol

          Mě nepřišlo. Asi zaleželo, jak jsi si proklikal dialogy a jakým směrem jsi si odpovídál což asi mohlo v určitých situacích vest mimo to, jak by se měl podle tebe Johny vyvíjet.

          Klidně se rozepiš do spoilerů o té nekonzistenci. Nepopírám, že může existovat viz prvni odstavec s ohledem na nějaké naklady byla asi tak 1 preferovaná vyvojová křivka, kterou jsem trefil. - moje Psyche je celkem Rebel a nesnáším podrazáky a korporace. Rodina/kamarádi a principy jsou vše. 

  • aspa

    A nebylo by lepší i více fér říci, že většina z redakce hrála Cyberpunk, Last of Us, Hades a ostatní hry hrál +- 1 člověk z redakce a to většinou na recenzi, proto to nemůže zákonitě vyhrát jiná hra? Bylo fajn přestat dělat blbce ze čtenářů. 


    • No tak aspon čo hovorili na youtube tak TLOU2 hrala vlastne len Šárka ktorá to recenzovala a Betka, neviem o nikom ďalšom, možno ešte Pavel.

      • aspa

        jn a teď otázka za milion. Kolik lidí hrálo tu Yakuzu? :D Recenze je tady od externisty, takže jakým zázrakem se tam dostala?

        • To veru netuším. To by museli presne zverejniť kto ako hlasoval a ako vlastne celé to hlasovanie prebiehalo, ale ono je to asi jedno. Aj tak má každý svoj osobný rebríček hier roka.

  • Jevo83

    Trochu ma zarazilo pri yakuze slovne spojenie "tahove rpg"... ja som myslel ze to je nieco ako japonske gta... pomozte mi s pochopenim o co ide pls :)

    • Thanquol

      Tahové, se mysli tradiční RPG bych řekl. Viz fallout 1-2, viz kotor 1-2 + v Yakuza je openworld jak je již na hry dnešního kalibru běžné a k průzkumu mapy se hodi naprogramovat též dopravní prostředky a tuny vedlejších aktivit typu kulečník, ale u original RPG jde o tahovy boj v základu S hody kostkou. Nicméně openworld u těchto her je dneska dost standard. Tot důvod proč to asi nazyvas GTA, které městem proslulo, ikdyz pro akční zabavu. Nicméně se to nevylučuje s tahovym rpg.

      Kdyby to naopak bylo akční RPG, tak místo mozku rozhodují reflexy využívající statistiky, skilly a spelly jako v případě RPG.😎

    • Klasická Yakuza(0-7) je "japonské GTA". Like a Dragon je nový díl, spin-off, s novým hrdinou a novým bojovým JRPG systémem:)

      • Thanquol

        Lol

  • Kdo sledoval pribeh v Doomu Eternalu, musi mi dat zapravdu, ze nejlepsi pribeh ma prave on. Upadek radu Sentinelu, zniceni Urdaku, peklo, ktere bylo vlastne do toho vseho vmanipulovano Tvurci, lakota lidstva po argentove energii a do toho vseho zivotni cesta Slayera a jeho mnohotvarneho patrona. Tomu nejake kovbojky nebo hromadne ucinky nemohou konkurovat. A mortally challenged!

    • Ristoro

      To je spíš lore co jsi popsal, ale souhlasím s tím, že je to opravdu pecka. Příběh jako takový byl zajímavý, ale nebyl rozhodně lepší, než CP 2077.

      Každopádně to lore v Eternalu je opravdu vymyšlené fantasticky a bavilo mě číst každou novou část kodexu. Ale lore není příběh, takže v této kategorii nemá co dělat.

    • To čo si popísal je vpodstate lore a nie príbeh hry :D Ak sa mýlim tak ok beriem späť, ja som Dooma nehral, ale čo som tak videl tak tam sa vlastne ani príbeh vôbec nerieši nie? Celá tá hra je skôr zameraná na zbesilú akciu a nejaký príbeh, ak tam vôbec je, je len bokovka na dotvorenie atmošky nie nejaký nosný bod, preto to ani nemôže byť v tejto kategórii.

      • Jednička to tak skutečně měla. Jednalo se spíš o slepenec easter eggů. Ale dvojka to rozjela naplno a ten příběh má fakt šťávu. Dovolím si tvrdit, že má kvalitnější příběh než ta odpornost, která skončila na druhém místě.

        • Odpornost? V čom konkrétne bol príbeh TLOU2 odporný? Hovorí z teba len zlosť. V tom že tam vystupovali trans a homosexuálne postavy?Za mňa veľká spokojnosť a kedže som zatiaľ nehral Cyberpunk tak ho nemôžem hodnotiť ale kludne by som dal TLOU2 za príbeh aj na prvé miesto, bolo to odvážne, bolo to dospelé, bolo to veľmi zaujímavo poňaté aj keď sa to zo začiatku zdalo ako obyčajná revenge story. A zase, musíš vedieť rozlišovať medzi loreom a príbehom. Nepopieram že by mal Doom perfektný lore ale príbeh ktorý by mal byť v rebríčku top príbehov na druhom mieste? O tom pochybujem.

          • Ja osobne bych tleni nenazval odpornosti, ale spise neunosne prehypovanou prazdnotou. Ten pribeh spis oceni survivalisticke kruhy v USA, je to z jejich ocekavaneho (po apokalypse planovanem) zivotniho stylu. Zbrane, obleceni, kone, vse je z tamnich realii. Pro nas je to nesrozumitelny spor jakychsi obskurnich nabozenskych skupin, nemytych lidi a jejich vzajemna vyvrazdovacka.

            Autori navic pouzili ten docela spinavy trik s kontroversi - kdokoli ted kritisuje hru z jakohokoli duvodu, tomu omlati o hlavu, ze je zpatecnik a ***...fob. Stejny jev je k videni u filmu Wonder Woman 2 nebo cpt. Wonder - jsou to z filmarskeho hlediska velmi spatne natocene filmy, jenze ouha - jsou aktivisticke. Velice zakerna mina pro jakehokoli kritika. Novinari, jez musi plout na vlne doby, musi byt nadseni, i kdyz si uvnitr mysli cokoli.

  • triptich

    to zas bude v diskuisii nablito, vaše velebnosti :D

    pre mňa asi ani jedno. cyberpunk 2077 nezaháčkoval naplno, zvyšné dve som nehral. prakticky som tento rok nehral žiadnu aktuálnu príbehovku... (ak teda nerátame partisans, wasteland 3 a desperados 3, ale to nie sú hry, kde je príbeh nosným prvkom)

  • aspa

    https://www.tomsguide.com/news/cyberpunk-2077-disaster-continues-as-steam-players-ditch-the-game

    • Tak lidi mají dohráno a je to kratší než Witcher 3, nemáme data kolik z těch 13m lidí včetně mě si to koupilo přímo na gogu a kolik lidí to hraje na konzolích. S příchodem DLC to ještě poroste a velký skok bude až dodají multiplayer, ale ten už hrát nebudu.

      • JohnnyLegend

        Kratsi nez Witcher 3 je nejaka urban legend co koluje na internetu. Ja vcera prekonal 50h hry a main story mam asi jeste dlouhou (dohral jsem misi, kde musis oddelat 3 snipery na strechach, netusim jak je daleko konec).

        Side misi tam mam strasne moc a k tomu kvanta kontraktu. Witchera 3 jsem dohral za cca 80 hodin, tady to vidim podobne dlouhe.

        • Kdyby člověk šel vyloženě po hlavní lince, tak je to o hodně kratší než Witcher. A jinak taky, i když tam už ten rozdíl neni tak velkej. Já hrál na hard stealth build, takže mi, logicky, většina věcí trvala dýl, než člověku, kterej se vydá akční cestou, splnil všechny vedlejšáky (krom těch zamknutejch pro jiný původy postavy) i kontrakty a tak půlku policejních zakázek, vracel se x hodin zpátky kvůli odemčení tajnýho konce (po dohrání) a podle savů mi to všechno zabralo 85 hodin. Což je zhruba o 20 hodin míň, než Witcher 3 na normal bez DLC, kde jsem se nevracel ke starším uloženejm pozicím a prakticky ignoroval otazníčky na Skellige.

        • Sorry omylem jsem se překliknul na nahlásit, tak snad to nesmažou. Po 100 hodinách tam kromě někonečných questů pro policii není co dělat ale já je hodně plnil i v průběhu a občas jsem od nezapauzované hry odběhnul takže bych řekl spíš 70 hodin, já mám stovku protože jsem se po dohrání neustále vracel a zkoušel jiné konce ale vždycky jsem se před tím byl namistrovat na nějakých vedlejších questech ať už příběhových, které jsem kromě těch rozbitých dodělal, nebo těch policejních. Podle toho co popisuješ tak jestli nehodláš plnit nějaký vedlejší obsah tak na 80 hodin zapomeň to už jsi hodně blízko konce.

          • JohnnyLegend

            Hele mam asi 10 side questu a 6 kontraktu plus buhvi kolik cyberpsychousu. Plus v main story urcite jeste par misi bude. Myslis ze to vsechno pujde pod 30 hodin? Kazdopadne 70 az 80h je delka Witchera (bez DLC samozrejme). Ja si na delku stezovat nemuzu.

          • dworkin

            Já jsem před tou misí opustil hlavní linku a začal dělat side questy a taky jsem si myslel, že jsem tak ve třetině. A ono ne. Zklamalo mě to.

            Příběh je napsaný celkem obstojně, bavil jsem se. Žádné zimomriavky, ale odsypalo to. 

            Nejsilnější moment byl v side questu, kde SPOILER!!! si jedno NPC zahraje na Ježíše Krista. O tom jsem pak docela dlouho dumal.

            • Ten tvůj spoiler je jeden ze dvou questů co se mi rozbily, když se snažil projít dveřmi tak se hra cca 10x zrychlila a týpka mi uneslo auto, byla by ironie kdyby to byl ten poslední taxík což je druhý rozbitý quest co nemůžu dohrát, ale semlelo se to tak rychle, že jsem to všechno nepobíral, ale dlouho jsem se u bugu tak nezasmál. Imho jediné řešení je začít znovu, ale to se mi teď nechce, leda by přidali new game+

            • JohnnyLegend

              Mne se ze side questu zatim nejvic libilo patrani po synovci toho policajta a samozrejme potapeni s Judy. Kazdopadne vsechny side questy jsou top notch, nevzpominam si na nejakej Ubisofti fetch quest.

      • aspa

        je to lineární jako prasee, ve městě není co dělat, je tam nulová znovuhratelnost díky příšerné linearitě.  V tom bych viděl, proč je takový exodus z Night City.

        • JohnnyLegend

          Musis si rozkliknout side mise a kontrakty a hned budes mit co delat. Behem gameplaye jich tam mam neustale tak 15 a kdyz splnim jednu side misi dostanu dve dalsi.

          Co jinyho bys tam chtel delat?

        • Hele já hraju spoustu her víckrát, ale většina normální populace, nebo jak jinak nazvat kažuály a tedy hlavní zdroj příjmů, to nedělá ani v případě když je znovuhratelnost skvělá.

          • Derp_1337

            Přesně tak. Nezáleží na tom, jak moc se hra nelíbí hardcore RPG hráčům. Tak dlouho dokud se líbí mainstream casual hráčům, tak jsou jisté milióny prodaných kusů.

            • Thanquol

              Lol. Proste to není RPG se s tím smír a i člověk co si potrpi na nazýváni akční adventure akční asventurou si rad zahraje akční adventuru a nemusí byt casual. 😎

              • Reakce na příspěvek:

                Co je a není rpg je spíš věc názoru, spoustu lidí se mě snažilo přesvědčit, že Mass Effect 2 je rpg a pro mě je to akční adventura s tak redundantími rpg prvky, že tam nemusí být a oproti tomu je CP jak šachy proti dámě, párkrát jsem si resetoval perky a je velký rozdíl máchat s katanou bez jediného perku oproti plně odemčenému stromu schopností. Pro mě je Cyberpunk 2077 především dobrá, i když rozbitá hra a je mi úplně jedno do jakých škatulek si jí kdo zařadí, stejně jako je CDPR jedno jestli si kažuál nebo ne hlavně když jim dáš prachy.

                • JohnnyLegend

                  Reakce na příspěvek:

                  Je to tak, ja vcera zkousel udolat pestni souboj proti Brokovi, ale ani za dvacet savu jsem ho pod 30 procent zivota nedostal. Nemam na kontaktni souboje jedinej perk. Na internetu ma ale problem ho sejmout i spousta lidi co maj naskillovany fighteni a vypada to spis na nejakej dalsi bug - je netestovany a nevybalancovany.

                  Nerad vzdavam mise ale tady jsem to fakt vzdal a pockam, jestli nejak obtiznost nesnizej v dalsich patchich.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit