Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Naprostý souhlas.

  • Houdini

    Co sa týka Cyberpunku tak o pol roka to bude win-win. Patche to zaplátajú a hra bude v slušnej zľave. Kto počká urobí dobrý deal.

    • Thanquol

      No.. ti nevím. Leda ze by tohle byla nějaká alfa verze.

      Ale hratelny a koupitelny to už je teď podle me. Moc víc bych od toho nečekal ani za rok. Podprůměrnej engine je podprumernej engine a tohle nejsou bugy, ale špatnej kód. 

      Pod nej příběh roku bych se ale i podepsal. +Johny Reaves snad neumi bejt špatnej. 😎 

  • aspa

    lid vs Cyberpunk 2077.

    https://www.youtube.com/watch?v=Qd4OSqX2GnM

  • michaelfoucault

    Jako vážně? No, kontroverze zvyšuje čtenost, takže co už.

    • V čem kontroverze? Vždyť C2077 v týhle kategorii vyhrává s přehledem.

    • Thanquol

      No příběh a Johny jsou skvělí. Engine to je jiná věc.

      • michaelfoucault

        Já vám pánové nevím. Chápu, subjektivní hodnocení, ale zrovna včera jsem si hlavní příběhovou linii a její zásadní body sesumíroval na papír nic zásadně originálního jsem z toho nedostal. 


        Budu se opakovat, protože jde opět o subjektivní soud, ale závěr mi připadal značně "antiklimatický". Největší příběhový peak vnímám v části okolo heistu. Pak už mi můj osobní zážitek jen snižoval a snižoval. 

        Když už je řeč o Johnym, tak mi jeho postava, respektive její vztah k V, připadal v rámci open-world zážitku, celkem nekonzistentně napsaný. 

        • Thanquol

          Mě nepřišlo. Asi zaleželo, jak jsi si proklikal dialogy a jakým směrem jsi si odpovídál což asi mohlo v určitých situacích vest mimo to, jak by se měl podle tebe Johny vyvíjet.

          Klidně se rozepiš do spoilerů o té nekonzistenci. Nepopírám, že může existovat viz prvni odstavec s ohledem na nějaké naklady byla asi tak 1 preferovaná vyvojová křivka, kterou jsem trefil. - moje Psyche je celkem Rebel a nesnáším podrazáky a korporace. Rodina/kamarádi a principy jsou vše. 

  • aspa

    A nebylo by lepší i více fér říci, že většina z redakce hrála Cyberpunk, Last of Us, Hades a ostatní hry hrál +- 1 člověk z redakce a to většinou na recenzi, proto to nemůže zákonitě vyhrát jiná hra? Bylo fajn přestat dělat blbce ze čtenářů. 


    • No tak aspon čo hovorili na youtube tak TLOU2 hrala vlastne len Šárka ktorá to recenzovala a Betka, neviem o nikom ďalšom, možno ešte Pavel.

      • aspa

        jn a teď otázka za milion. Kolik lidí hrálo tu Yakuzu? :D Recenze je tady od externisty, takže jakým zázrakem se tam dostala?

        • To veru netuším. To by museli presne zverejniť kto ako hlasoval a ako vlastne celé to hlasovanie prebiehalo, ale ono je to asi jedno. Aj tak má každý svoj osobný rebríček hier roka.

  • Jevo83

    Trochu ma zarazilo pri yakuze slovne spojenie "tahove rpg"... ja som myslel ze to je nieco ako japonske gta... pomozte mi s pochopenim o co ide pls :)

    • Thanquol

      Tahové, se mysli tradiční RPG bych řekl. Viz fallout 1-2, viz kotor 1-2 + v Yakuza je openworld jak je již na hry dnešního kalibru běžné a k průzkumu mapy se hodi naprogramovat též dopravní prostředky a tuny vedlejších aktivit typu kulečník, ale u original RPG jde o tahovy boj v základu S hody kostkou. Nicméně openworld u těchto her je dneska dost standard. Tot důvod proč to asi nazyvas GTA, které městem proslulo, ikdyz pro akční zabavu. Nicméně se to nevylučuje s tahovym rpg.

      Kdyby to naopak bylo akční RPG, tak místo mozku rozhodují reflexy využívající statistiky, skilly a spelly jako v případě RPG.😎

    • Klasická Yakuza(0-7) je "japonské GTA". Like a Dragon je nový díl, spin-off, s novým hrdinou a novým bojovým JRPG systémem:)

      • Thanquol

        Lol

  • Kdo sledoval pribeh v Doomu Eternalu, musi mi dat zapravdu, ze nejlepsi pribeh ma prave on. Upadek radu Sentinelu, zniceni Urdaku, peklo, ktere bylo vlastne do toho vseho vmanipulovano Tvurci, lakota lidstva po argentove energii a do toho vseho zivotni cesta Slayera a jeho mnohotvarneho patrona. Tomu nejake kovbojky nebo hromadne ucinky nemohou konkurovat. A mortally challenged!

    • Ristoro

      To je spíš lore co jsi popsal, ale souhlasím s tím, že je to opravdu pecka. Příběh jako takový byl zajímavý, ale nebyl rozhodně lepší, než CP 2077.

      Každopádně to lore v Eternalu je opravdu vymyšlené fantasticky a bavilo mě číst každou novou část kodexu. Ale lore není příběh, takže v této kategorii nemá co dělat.

    • To čo si popísal je vpodstate lore a nie príbeh hry :D Ak sa mýlim tak ok beriem späť, ja som Dooma nehral, ale čo som tak videl tak tam sa vlastne ani príbeh vôbec nerieši nie? Celá tá hra je skôr zameraná na zbesilú akciu a nejaký príbeh, ak tam vôbec je, je len bokovka na dotvorenie atmošky nie nejaký nosný bod, preto to ani nemôže byť v tejto kategórii.

      • Jednička to tak skutečně měla. Jednalo se spíš o slepenec easter eggů. Ale dvojka to rozjela naplno a ten příběh má fakt šťávu. Dovolím si tvrdit, že má kvalitnější příběh než ta odpornost, která skončila na druhém místě.

        • Odpornost? V čom konkrétne bol príbeh TLOU2 odporný? Hovorí z teba len zlosť. V tom že tam vystupovali trans a homosexuálne postavy?Za mňa veľká spokojnosť a kedže som zatiaľ nehral Cyberpunk tak ho nemôžem hodnotiť ale kludne by som dal TLOU2 za príbeh aj na prvé miesto, bolo to odvážne, bolo to dospelé, bolo to veľmi zaujímavo poňaté aj keď sa to zo začiatku zdalo ako obyčajná revenge story. A zase, musíš vedieť rozlišovať medzi loreom a príbehom. Nepopieram že by mal Doom perfektný lore ale príbeh ktorý by mal byť v rebríčku top príbehov na druhom mieste? O tom pochybujem.

          • Ja osobne bych tleni nenazval odpornosti, ale spise neunosne prehypovanou prazdnotou. Ten pribeh spis oceni survivalisticke kruhy v USA, je to z jejich ocekavaneho (po apokalypse planovanem) zivotniho stylu. Zbrane, obleceni, kone, vse je z tamnich realii. Pro nas je to nesrozumitelny spor jakychsi obskurnich nabozenskych skupin, nemytych lidi a jejich vzajemna vyvrazdovacka.

            Autori navic pouzili ten docela spinavy trik s kontroversi - kdokoli ted kritisuje hru z jakohokoli duvodu, tomu omlati o hlavu, ze je zpatecnik a ***...fob. Stejny jev je k videni u filmu Wonder Woman 2 nebo cpt. Wonder - jsou to z filmarskeho hlediska velmi spatne natocene filmy, jenze ouha - jsou aktivisticke. Velice zakerna mina pro jakehokoli kritika. Novinari, jez musi plout na vlne doby, musi byt nadseni, i kdyz si uvnitr mysli cokoli.

  • triptich

    to zas bude v diskuisii nablito, vaše velebnosti :D

    pre mňa asi ani jedno. cyberpunk 2077 nezaháčkoval naplno, zvyšné dve som nehral. prakticky som tento rok nehral žiadnu aktuálnu príbehovku... (ak teda nerátame partisans, wasteland 3 a desperados 3, ale to nie sú hry, kde je príbeh nosným prvkom)

  • aspa

    https://www.tomsguide.com/news/cyberpunk-2077-disaster-continues-as-steam-players-ditch-the-game

    • 0011

      Tak lidi mají dohráno a je to kratší než Witcher 3, nemáme data kolik z těch 13m lidí včetně mě si to koupilo přímo na gogu a kolik lidí to hraje na konzolích. S příchodem DLC to ještě poroste a velký skok bude až dodají multiplayer, ale ten už hrát nebudu.

      • aspa

        je to lineární jako prasee, ve městě není co dělat, je tam nulová znovuhratelnost díky příšerné linearitě.  V tom bych viděl, proč je takový exodus z Night City.

        • 0011

          Hele já hraju spoustu her víckrát, ale většina normální populace, nebo jak jinak nazvat kažuály a tedy hlavní zdroj příjmů, to nedělá ani v případě když je znovuhratelnost skvělá.

          • Derp_1337

            Přesně tak. Nezáleží na tom, jak moc se hra nelíbí hardcore RPG hráčům. Tak dlouho dokud se líbí mainstream casual hráčům, tak jsou jisté milióny prodaných kusů.

            • Thanquol

              Lol. Proste to není RPG se s tím smír a i člověk co si potrpi na nazýváni akční adventure akční asventurou si rad zahraje akční adventuru a nemusí byt casual. 😎

              • 0011

                Reakce na příspěvek:

                Co je a není rpg je spíš věc názoru, spoustu lidí se mě snažilo přesvědčit, že Mass Effect 2 je rpg a pro mě je to akční adventura s tak redundantími rpg prvky, že tam nemusí být a oproti tomu je CP jak šachy proti dámě, párkrát jsem si resetoval perky a je velký rozdíl máchat s katanou bez jediného perku oproti plně odemčenému stromu schopností. Pro mě je Cyberpunk 2077 především dobrá, i když rozbitá hra a je mi úplně jedno do jakých škatulek si jí kdo zařadí, stejně jako je CDPR jedno jestli si kažuál nebo ne hlavně když jim dáš prachy.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit