Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • úplně souhlasím... každá rasa má k něčemu blíž, a to se týká i cestování... čili to jak to měli udělané v HoMaM V bylo perfektní... rytíři měli krásný koně, elfové krásný vznešený jednorožce, trpoši měli mamuty... střeti zase nějaký bůvoly nebo co.... temní elfi zase ještěry.... mágové zase sloníky... :-)
    Vypadalo to krásně, bylo to krásně rozmanitý, a hlavně to mělo hlavu a patu, mě přijde divný aby mág, elf, temnej elf, trpoš a nebo skřet, jezdil na normálním koni....
    a další logiku to mělo v tom, že každé rase se líp "běhá" po různých površích, a podle krajiny mají i počet pohybových bodů.... s tím souvisí i to, že třeba pro trpoše byl "domácí terén" zasněžená krajina, čili je jasný, že mamut bude po sněhu běhat líp, než nějakej kůň.... to samé platí pro pro mágy a jejich sloníky v písečné krajině... nebo třeba pro elfy a rytíře na koních a jednorožcích, kterým se pochopitelně nejlíp běhá po zatravněné krajině....
    Heroesy V. byly v tomhle ohledu podle mě PERFEKTNĚ vymyšlení.... :-)
  • muze mi nekdo rict jestli se dostanu do bety kdyz ....si koupim (předobědnám) v ceskem obchode zberatelskou edici heroesu 6 ?
  • souhlas, nejlepsi byla trojka - vymakanej system & nadherna grafika, jakmile to pak slo do 3D, tak tim serie ztratila hodne ze sveho kouzla.
  • BoB.2
    Škoda že všechny rasy jezdej na koních v 5kach je to trochu lip v?makaný
  • To je pravda a zautomatizovali obsazovani zdroju surovin v oblasti... ale to nevidim nutne jako chybu, tohle by mohla byt zmena k lepsimu...
  • vždyť už zminimalizovali počet surovin :-)
  • Tiez som mal zo zaciatku ten pocit...ale potom som zistil, ze 5ka (po niekolkych patchoch) je fakt vyborna hra. Najma co sa tyka multiplayeru a prepracovanosti hernych mechanizmov ... system skillov pre hrdinov bol podla mna najlepsi z celej serie...
  • pětku beru jako důstojného nástupce legendární trojky - tu si ještě občas rád zahraju, ale přeci jen to už není nějak ono, asi jsem rozmazlený :)
    menu hrdiny z ukázky mi nějak nápadně připomíná engine čtyřky, což mě trochu děsí, snad jim jeden krok zpět stačil a nebudou ho opakovat...
  • Já nevím ale poslední "hratelnej" díl bylo pro mě Heores III, ty ostatní mi přišly už jenom slabší. Je možný že to je přechodem na 3D grafiku
  • Tesim se... tady neni nic moc co noveho vymyslet, jen detaily... Vylepsit to moc nejde, jen to jde zku*vit, ale to se snad nestane. Alespon jsem v souvislosti s HOMAM zatim neslysel kouzelne fraze "zpristupneni sirsimu publiku" nebo "revolucni novy prehledny system".

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit