Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nechci, navalte Fallout 4 ... :)
  • Mě to přišlo vcelku logiocký protože o odklízení mrtvol nakažených lidí se starali hlavně městský hlídky, ale ve chvíli kdy jsi začal razantně snižovat jejich stavy :D tak to přestávali stíhat a tudíž se množili krysy a nakazili další lidi atd.
  • a nebylo by lepší, kdyby rovnou udělali Fallout 5 ? :)
  • michaliuz18
    rage je skvela hra, po opatchovani aj isla ako mala... 2x som ju presiel a v buducnu prejdem este raz...co by som teraz pri hrach nerobil, dokoncim a vymazem a uz sa nevratim..vynimiek je cim dalej menej
    - a co ma tak drzi pri rage? atmosfera,grafika,lokacie,pointa,ulohy,jazdenie ,vselijake mini ulohy,a hlavne AI ..ktora je dokonala, a dnesne hry sa to doteraz nenaucili..
    to ako reaguju nepriatelia na vas, hlavne tí rychli mutanti..ako vyuzivaju prostredie, skacu uhybaju sa,odrazaju od stien a inych veci, ...rozmyslaju a vedia bojisko nadherne ozivit.. nestoja jak pandrláci v dnesnych hrach
    -preto ak sa tieto prvky zachovaju...chcem rage 2 :)

    dishonored tiez patri medzi hry co som raz presiel a viac nechcem..dalo sa z toho vytazit viac bolo to az moc lahke a naschval skriptovane AIčka
  • Ty krysy byly odrazem tvýho "zla"
  • kubi-wan
    Víš, jak to řikal Carmack: Příběh je ve hrách stejně důležitej jako v pornu *1*
  • frag.ment
    Určitě se dočkáš ve hře Mad Max ;-)
  • Rage 2 bych bral, ale museli by se víc zaměřit na vozidla. Chci pořádné honičky jak z Mad Maxe, ne jenom závody na trati.
  • Já s tebou souhlasím, je to blbost. Některé pasáže byly perfektní, hlavně svou architekturou a frenetická akce tomu jen přitakávala. RPG prvky byly docela vyvážené a do hry pěkně zapadaly a vysloveně neobtěžovaly. Jedniným problémeme RAGE byl absolutně impotemtní až debilní děj a scénář. Člověk se nedověděl nic o hráčově postavě, o následném vývoji světa po katastrofě, o motivaci hráče atd..... prostě paskvil. To už i PACMAN měl proti RAGE nějaký děj, když už jsem se se sakrováním nad docela solidní obtížností (nemám na mysli Nightmare) prostřílel ke konci, tak jsem s divným pocitem svěrače přemýšlel o co v hře šlo. Co se sakra stalo s generálem a proč jsem mu nemohl ustřelit hlavu když šel po krku všem, kteří byli v programu Archa, a proč po nich šel. Doufám, že Carmack vystřízlivěl ze svých tupých keců, dostal nakopáno do kulí a ve vývoji D4 zapojí svou skomírající kreativitu a vytvoří už koněčně nějaký plnohodnotný titul, nebo pokračování.
  • ja nehledim na to kdo tu hru udelal, kdby to delalo jine studio hodnotil bych to stejne. koneckoncu mzete mne minuskovat jak chcete ale hraci tu hru kladne neprijali a carmack se sam za ni omluvil
  • Me osobne na Dishonered stvalo to, ze pokud jste zabijeli nepratele, tak i pres skill, kdy se rozpadli v prach, se mnozily v meste krysy - to me prislo hodne nelogicke.
  • Rage, odhliadnuc od technickych problemov a useknuteho konca, blbost nebol. Problemom Rage bolo to kto ho tvoril a z toho aj vyplivajuce ocakavania hracov. Pre iD soft to bol pokus skusit nieco ine, lenze hraci od nich ocakavali minimalne spickovy titul a okrem toho Rage bol aj narocny na vyvoj novej technologie (iD Tech5) co sa samozrejme odrazilo na dlzke vyvoju a nakladoch. Myslim si ze keby Rage spravilo menej zname studio tak by to nebolo brane az tak kriticky ako ked to prave spravil iD Soft. A samozrejme dalsi problem, kde vzhladom na naklady, nie len ocakavali vysoke predajne cisla ale aj ich potrebovali aby sa im tie peniaze vratili.
  • smejki
    a co je mi jako po codu?
  • Veskoslav
    To mě nenapadlo. Děkuji, příště nebudu spamovat:)
  • A co DOOM 4? Na cem teda dela ID? Nedavno sem nekde cetl ze to cele predelavaji (jako D4) ze se na to cele nebo aspon vetsina ID zamerila proto ze to nedosahovalo statusu "Doom" a bylo to moc CoD a najednou dela ID na necem co vpada super?.. Kdyz nedavno byly pekne v ri**.
  • a to je ten problem Borderlands se dost dlouho rozjizdi ... Tohle neni CoD kde behem tri hodin zazijes to nejlepsi a posledni hodinu koukas na tytulky
  • Rage byl výbornej oldschool, jen ať pokračujou..
  • No vidíš, a mě třeba Dishonored nebavil, ale Rage jo. *4*
  • Horší bratříček? To si děláš legraci viď?
  • Souhlas, proti Bethesdě jako takové nic nemám, ale Hines je prvotřídní vocas.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit