Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • booczech

    No tvl. pokud tím novým herním enginem Bethesdy má být engin dělaný na mobily s následným předěláním na PC a konzole, tak asi nebudu jediný, kdo přidá ruku k lopatě, dusající hlínu na hrobě tohoto vydavatele.

  • Jack1947

    Proč ne klidně až za deset let...

  • Derp_1337

    Samozřejmě, že to dokážou v tak krátkém časovém termínu... ale bude to v standartním stylu Bethesdy: bugy všude, kde se podíváš. V den vydání budeš muset stáhnout minimálně 50GB patch a ještě dalšího půl roku bude hra trpět různými bugy, které nakonec opraví až samotná hráčská komunita přes mody.

  • aneni to malo copak za rok dokazou mobilni hru predelat na plnohodnotnou PC hru?

  • ale budou tam :D

  • walltar

    No tak já nevím, jestli, když nejsou schopní upravit stávající engine, by pomohl k něčemu novej engine.

    A pokud by byli schopní udělat novej engine, tak jsou určitě schopní upravit ten stávající, tak aby za něco stál. 

    To že to vypadá, jak to vypadá není chyba enginu, ale lidí, kteří na něm dělají, nebo managementu, kterej jim prostě nedá čas/prostředky k tomu aby ty úpravy udělali pořádně.

    A podle Falloutu 76 bych se moc neřídil... na tý hře je vidět, že to byl pokud jak co nejrychlej s co nejmenšíma nákladama vydělat nějaký prachy. Tam se moc nedalo čekat, že nějaký úpravy budou. Ale když se dívám na grafiku Morrowind > Oblivion > Skyrim, tak myslím, že posun zase někam dál uvidíme.

  • Knifer

    Někdo možná zapomene ale pokud noví TES nebude minimálně 9/10 hra s perfektním přístupem ke komunitě tak jejích pověst skončí tak hluboko že se to snad odrazí v prodejích a přijdou a milióny. Pak se doufám konečně posunou do 21 století

  • Anon-ym

    Přesně. Naposledy jsem tenhle pocit měl u BF 3 revealu (a konkrétně pak v misi v stíhačce).

  • hlavně asi čekají, než se kontroverze s f76 uklidní. trošku to nahypujou a lidi zapomenou.

  • Hitsuran

    Předpokádám, že TES  plánovali klasicky vydat nedopečený, ale vzhledem k fiasku okolo falloutu 76 změnily názor.

  • KrPa

    to je taky jedina hra, kterou jsem kdy od besedy hral 😬

  • Derp_1337

    Ve stylu EA přešli na placený model lootboxů, takže si ty NPC budeš muset koupit přes mikrotransakce 😈

  • To je pravda. Ale tak nějak i přes Daggerfall jsem měl tenkrát ještě jako malý naivní hoch docela důvěru ve vývojáře. Ta se ovšem vytratila. A vlastně by mě i zajímalo, co jim někdy na těch hrách tak trvá, když to pak servírují ve stavu... no všichni víme v jakém.... A že Bethesda zas málo lidí nemá, takže fakt nevim, co si o nich myslet.

  • nightborne

    Mno, vzpomínáš si, když vycházel Morrowind a hlavně Oblivion, jak jsme všichni padali ze židlí úžasem nad tou nádherou? Tak v nějakej podobnej pocit bych doufal u novýho enginu, ale přijdu si naivně, jenom jak to píšu =D .

  • Je otázkou, jak by v jejím podání vypadal úplně nový engine ? :D

  • Matyas39

    Prostě by stačilo udělat nový a lepší engine.

  • Bethesda by hlavně měla předat práva na Fallout někomu alespoň trochu soudnému, něž tu značku totálně zničí, což se jim zatím úspěšně daří... A Todda by měli pro výstrahu pověsit na stožár před budovu spolešnosti... za vejce...

  • Anon-ym

    Tak se podívej na rozdíl Frostbite 1 a 3 (Battlefield Bad Company a BF V) a Creation Engine (což je fork enginu ještě Morrowindu) ve Skyrimu a Falloutu 76. V 76 to mělo mít ""all new rendering, lighting, and landscape technology" a furt to vypadá jako kejda. Takže evidentně by to asi nový engine chtělo, protože to i po 7 letech a údajných úpravách furt vypadá příšerně.

  • nightborne

    ¨Samozřejmě, že proti samotnýmu využívání stejnýho enginu v různých iteracích nelze moc protestovat, ale Bethesda už poměrně dlouho předvádí, jak to v jejich podání vypadá. Takže ne, rovněž bych s tím nepočítal. Doufejme, že se pleteme =).

  • walltar

    Tak to že budou používat stejný engine je celkem jasné... Stejně jako Dice nebude dělat nový engine a frostbite používá už 10 let.

    Ono jde spíš jak ten engine pro novou hru upraví. Klidně by ho mohly pro nové ES předělat k nepoznání, i když bych s tím nepočítal.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit