Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • booczech

    No tvl. pokud tím novým herním enginem Bethesdy má být engin dělaný na mobily s následným předěláním na PC a konzole, tak asi nebudu jediný, kdo přidá ruku k lopatě, dusající hlínu na hrobě tohoto vydavatele.

  • Jack1947

    Proč ne klidně až za deset let...

  • Derp_1337

    Samozřejmě, že to dokážou v tak krátkém časovém termínu... ale bude to v standartním stylu Bethesdy: bugy všude, kde se podíváš. V den vydání budeš muset stáhnout minimálně 50GB patch a ještě dalšího půl roku bude hra trpět různými bugy, které nakonec opraví až samotná hráčská komunita přes mody.

  • aneni to malo copak za rok dokazou mobilni hru predelat na plnohodnotnou PC hru?

  • ale budou tam :D

  • walltar

    No tak já nevím, jestli, když nejsou schopní upravit stávající engine, by pomohl k něčemu novej engine.

    A pokud by byli schopní udělat novej engine, tak jsou určitě schopní upravit ten stávající, tak aby za něco stál. 

    To že to vypadá, jak to vypadá není chyba enginu, ale lidí, kteří na něm dělají, nebo managementu, kterej jim prostě nedá čas/prostředky k tomu aby ty úpravy udělali pořádně.

    A podle Falloutu 76 bych se moc neřídil... na tý hře je vidět, že to byl pokud jak co nejrychlej s co nejmenšíma nákladama vydělat nějaký prachy. Tam se moc nedalo čekat, že nějaký úpravy budou. Ale když se dívám na grafiku Morrowind > Oblivion > Skyrim, tak myslím, že posun zase někam dál uvidíme.

  • Anon-ym

    Přesně. Naposledy jsem tenhle pocit měl u BF 3 revealu (a konkrétně pak v misi v stíhačce).

  • KrPa

    to je taky jedina hra, kterou jsem kdy od besedy hral 😬

  • Derp_1337

    Ve stylu EA přešli na placený model lootboxů, takže si ty NPC budeš muset koupit přes mikrotransakce 😈

  • To je pravda. Ale tak nějak i přes Daggerfall jsem měl tenkrát ještě jako malý naivní hoch docela důvěru ve vývojáře. Ta se ovšem vytratila. A vlastně by mě i zajímalo, co jim někdy na těch hrách tak trvá, když to pak servírují ve stavu... no všichni víme v jakém.... A že Bethesda zas málo lidí nemá, takže fakt nevim, co si o nich myslet.

  • nightborne

    Mno, vzpomínáš si, když vycházel Morrowind a hlavně Oblivion, jak jsme všichni padali ze židlí úžasem nad tou nádherou? Tak v nějakej podobnej pocit bych doufal u novýho enginu, ale přijdu si naivně, jenom jak to píšu =D .

  • Je otázkou, jak by v jejím podání vypadal úplně nový engine ? :D

  • Matyas39

    Prostě by stačilo udělat nový a lepší engine.

  • Bethesda by hlavně měla předat práva na Fallout někomu alespoň trochu soudnému, něž tu značku totálně zničí, což se jim zatím úspěšně daří... A Todda by měli pro výstrahu pověsit na stožár před budovu spolešnosti... za vejce...

  • Anon-ym

    Tak se podívej na rozdíl Frostbite 1 a 3 (Battlefield Bad Company a BF V) a Creation Engine (což je fork enginu ještě Morrowindu) ve Skyrimu a Falloutu 76. V 76 to mělo mít ""all new rendering, lighting, and landscape technology" a furt to vypadá jako kejda. Takže evidentně by to asi nový engine chtělo, protože to i po 7 letech a údajných úpravách furt vypadá příšerně.

  • nightborne

    ¨Samozřejmě, že proti samotnýmu využívání stejnýho enginu v různých iteracích nelze moc protestovat, ale Bethesda už poměrně dlouho předvádí, jak to v jejich podání vypadá. Takže ne, rovněž bych s tím nepočítal. Doufejme, že se pleteme =).

  • walltar

    Tak to že budou používat stejný engine je celkem jasné... Stejně jako Dice nebude dělat nový engine a frostbite používá už 10 let.

    Ono jde spíš jak ten engine pro novou hru upraví. Klidně by ho mohly pro nové ES předělat k nepoznání, i když bych s tím nepočítal.

  • speciez

    edit - jo aha to je ta mobilni verze.


    No co ... fallout shelter byl docela sranda :D

  • MickeyMutant

    Bethesda nemá plné ruce práce s Fallout 76, ale s Falloutem 76. Česky prosím, Adame.

    Zpoždění hry přichází samozřejmě kvůli celkovému doladění gameplaye. Prostě pilují poslední detaily, aby mohli fanouškům poskytnout ten nejhorší možný zážitek. Na poslední chvíli teď přidávají spoustu komunitou vyžádaných funkcí jako pohyb v inventáři pomocí gyroskopu, propojení s weather portálem k synchronizaci počasí ve hře nebo populární možnost, aby si každý na začátku mohl v online obchodě dokoupit nejlepší možnou výbavu. Spousta mravenčí práce, ale ve finále by to mělo být zjebané k dokonalosti. A je určitě lepší to rovnou vydat perfektně pojebané, než aby to při vydání nebylo zcela ono a museli to dojebávat až v updatech.

  • nightborne

    Není to regulérní TES VI. 

    Je to multiplatformní, ale primárně mobilní odbočka.

    Nicméně, abych ti dopřál trochu beznaděje, v Bethesdě už potvrdili, že i na regulérní TES VI budou stále používat... creation engine, ano.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit