Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • sorry, to byla beta:
    http://www.youtube.com/watch?v=pWkd7pM2r1A
  • Pro ty, co obhajují vybalancovanost PvP, tak tu je ukázka toho, jak se prostě NEDÁ vyladit skill tree se 300 pointama. Emperor téměř sám proti celýmu raidu AD vyčistí pevnost od NPCček a během 15ti minut dostane 40 armor pieces jako odměnu za zabíjení high lvl PvP nepřátel (takže počet zabitých odhaduju na minimálně stovku):

    http://www.youtube.com/watch?v=PKfjIcjdDdY
  • muže nekdo kdo pochopil o čem byl článek od p. Vávry o Skyrimu napsat, jestli stejnými kiksy trpí i tahle hra? nebo když to nedelali deb.ilové z bethesdy je šance že to bude lepší?
    • Clanek od Vavry byla v podstate jen recese a legrace. Takze proc to zminujes? Asi sam patris mezi lidi co to nepochopili.
      Ale presto ti odpovim aspon na tu posledni otazku(preestoze uz to tu pisu aspon potreti). Ja se u ESO bavim mnohem vice,nez jsem se bavil u kterekoliv TES hry.
      • Jedinej kdo tu ma slepici mozek sez zjevne ty ...
        • Od cloveka jako ty to beru jako pochvalu *2*
      • P.S.
        pointa meho prispevku byla v tom že ačkoliv je TESO špatne MMO, jestli se dá hrát alespoň jako dobré SP sandbox openworld rpg. (ktere je snad lešpí než katastrofalni skyrim)
        • walltar
          Ne ... ESO není open world a už vůbec není sandbox. Je to klasický themepark, takže tě hry vede za ručičku od lvl až do veteran ranku 10. A nemůžeš moc z cesty vybočit, protože když půjdeš na malém lvl do high lvl zóny tak nic nezabiješ.

          Pokud hledáš SP otevřenou hru, tak to ESO není.
          • Na druhou stranu si klasicky muzes vybrat PvP zonu, a vni muzes hrat o 10teho levelu a postupne tam ziskavat zkusenosti. Samozrejme mas v urcitem pravdu, ze se ve zjednodusenem pohledu jedna o primou cestu i kdyz delas radu vedlejsich questu.
            ESO neni grindici MMO, ale je zalozene na questech a ty jsou hlavnim motorem hry. Pokud nekoho nebavi questy, ktere jsou dle meho nazoru na dobre urovni, diky upravam prostredi podle toho jakou cast questu delate (neberu v potaz moznosti zonovani s ostatnimi cleny v parte), tak mate moznost levelovat pres neustale chozeni do dungeonu a nebo hrani v PvP zone.
            Ja vsechny tyto aspekty hry mixoval, a stale mam pred sebou dostatecnou cast zasoby obsahu. Uprimne se ale tesim na brzky patch 1.1, ktery by mel hre dodat dalsi davku hratelnosti. Jsem rad, ze jsem se do teto hry pustil, jelikoz se u ni bavim a zaroven nemam problem hru kdykoliv prerusit a resit neco v RL. Naprosto vyhovuje :)
            • Problem je, ze to neni MMO. Prave trebas to, ze nemuzes qst plnit se spoluhracema je naprosta tragedie. Ta hra ti defakto znemoznuje hrat s multak a doslova te tlaci do singlu.

              Nastinim ti takovej trivialni princip ... jak by MMO hra mela (trebas) fungovat. Mejme trebas 10 vesnic. Mejme nejake "TO ZLO". Hra generuje NPC utoky na ty vesnice a regulerne je obsazuje ... cimz se redukuji dostupne zdroje (nemas trebas kde koupit jidlo ...) coz te prirozene motivuje se zapojit do jejich osvobozovani. Aby nedoslo k uplnemu vyhlazeni protivnika, neni problem algoritmicky menit silu utoku = pokud ma enemak trebas 8 vesnic, bude jejich obrana vyrazne slabsi nez kdyz bude mit posledni 2 ... => vytvorim ti prostor pro trvalou valku (coz je ucel 99% her).

              Branici/utocici moby ti pak nakombinuju tak, ze se zapojit muze jak "lv 0" tak "lv 100". Je navic celkem logicky, ze slabsi potvurky nebudou napadat silny hrace ... taky nebudes hazet sutry na tank.

              Mno a hned mas misto, kde se porad neco deje, kde se hraci muzou zapojit i trebas jen na par minut, kde neni problem reagovat na mnoztvi hracu ... (vic hracu = vic potvor ...)

              Navic od hry zalozeny na qstech se tak nejak ocekava, ze ji hraci neproletej za 3 dny ...
          • diky za reakci
      • recese a legrace? k tomu se vavra nekde priznal, pripadne mužeš uvest zdroj? takže ty chyby a nedostatky skyrimu jsou vymyšlene?
        jinak článek navazuje na jeho článek o falloutu, to byla taky legrace?

        asi jsi ten článek skrátka nepochopil takže tvuj názor na TESO je pro mne irelevantni. have nice day *3*
        • Na to ze nebyl myslen uplne vazne nepotrebuji potvrzeni autora. Staci tu hru hrat a pak si cist nektere nesmysly co tam pise. A forma clanku o tom take jasne napovida. Takze si klidne zij v predstave ze jsi jeden z mala co to pochopil.Me spise prijde zabavne ze takovy clanek vubec resis a povazujes za nejakou alfu-omega *2*
          • ja se neopíram o ten článek ale o svoje vlastní zkušenosti se Skyrimem. Ten článek mi je jenom potvrzuje.
            • jinak s tebou jsem s končil ale ješte vytáhnu poslední argument, pro naproste debily a kokoty. víš proč fanoušci falloutu nemají rádi fallout 3 a naopak uznávají fallout new vegas? odpovím ti protože jsi totálni de6il a sám bys na to neprišel. protože fallout 3 je napiču a FNV má LOGIKU, i když na první pohled jsou to v zásade stejné hry.
            • nekteré veci skutečne nejsou zásadní, treba to že ukazatel zdraví ubýva ze stran. Ty první body pak rozebírají GUI, který není vecí vkusu jak ty píšeš ale je skutečne nefunkční, proto ho taky opravují mody a snad není letsplayera na YT, ktery by nemel nainstalovaný mod na GUI. Taky chytáš Vávru za slovíčka že kouzla se nevybírají z inventáre, co od tebe není fer. Pochopitelne ne zze stejného inventáre jako predmety, ale z podobného debilního menu.

              to jsou ale jen detaily. ovšem mezi temi body se ti podarilo vypsat i jednu zásadní vec, napr. bod 19. Svet skyrimu navrhoval skutečne bud generátor nebo totalni imbecil a vysledek je katastrofa. k tomu taky vid body 39 a 47. Jestli ti tohle nevadí a nevidíš to tam tak jsi sám imbecil. a stejne s tebou jen tady ztrácím čas.
              místo aby ses nad tím článkem zamyslel, nad body ktere jsou zásadní, tady vytahuješ nesmysly typu nefunkční invetár. zrejme mel Vávra pro kokutky jako jsi ty ten článek napsat jako pro imbecily a rozdelit to na zásadní a ostatní výhrady. Proste jsi jen butthurt kokutek chcípni pyčo
              *11*
            • 1 (otazka vkusu), 6, 8 (kdyby se mi pokazde prepisoval aktivni quest, nadaval bych vic), 9, 10, 11 zeby quicksave???, 13 (nevim to 100%, ale verim ze tohle tam urco je), 16 proc ne?, 17 kouzla v inventari?, 18, 19, 20 graficky nevypada lip nez oblivion? ale notak... dal nepokracuju, ale snad staci. A pokud jsem se nekde seknul tak se omlouvam, ale je to vic nez 2 roky.

              Ma 100% pravdu s prisernym inventarem a kostrbatym ovladanim, bral jsem to jako dan konzolim ale skripal zuby.
            • mužeš napsat priklad vyloženeho nesmyslu nebo nepodstatne veci? stačí čísla
            • V nekterych vecech mel pravdu, spoustu bylo nepodstatnych hlouposti a taky tam bylo docela dost nesmyslu. Takze prestoze vavrovi s jeho rpg fandim a prestoze si nemyslim, ze by skyrim byl fantasticke rpg, ten jeho clanek byl docela hloupy a fakt doufam, ze mysleny z legrace.
      • Teď je otázky od kdy hraješ TES?
        • Od Daggerfallu.
          A TES serii rozhodne nepovazuji za nejlepsi herni serii. Jsou to jen nadprumerne hry. Hlavne proto ze sandboxovych RPG je jako safranu.
          • Serie TES ma podle me plno slabin. Ale co se tyce prozkoumavani otevrenyho sveta - tam je tahle serie imho nejlepsi! A proto ty hry mam tak rad. Morrowind mi tehdy prisel jak naky offline mmorpg *1* Zlaty casy...
  • Wildstar to bude jedine MMO které si nezahraju ani kdyby mi za nej platili....protože to je techno WOW omalovánka a ty k***i svet MMO uz pekne dlouho
    • Je to hodne barevny, ale neprirovnaval bych to k WoW, kazda hra ma svuj styl a to ze neco pouziva vice kreslenou grafiku nez blizsi k realite, tak to neznamena, ze je to podle dane hry.

      Mohu souhlasit, ze me osobne ta graficka uprava nesedla, ale ne z duvodu kreslene grafiky ale velkou sytosti barev a mnozstvi skillu, ktere ukazuji plochu jejich vyuzit a v pripade vice lidi z toho clovek, kdyz to prezenu, dostane epilepticky zachvat.

      Moje kritika teto hry je muj osobni pohled a najdou se lidi, kterym to sedne. System je to zajimavy a myslim si, ze ma nadeji na uspech, ale ja nejsem ona cilova skupina.
  • Prý "A když budeme hodní ...", jsme hodní až moc, když platíme za ty chyby co produkují. Kašlu jim na to, co bude o několik měsíců, hlavně ať opraví to co nefunguje teď. (nezapočítání bosse do achievementů v public dungech, nemožnost dodělat všechny questy v Shadowfene při využívaní přesvědčování a zastrašování, propadnutí pod textury a spoustů dalších bugů ...
    • 3 lidi si nejspíše myslí, že ve hře nejsou bugy a že je naší morální povinností za hru platit měsíční poplatky, ať je hra v jakémkoli stavu. *1* *7*
  • Ještě ani jednou jsem neviděl nadšený gameplay téhle hry. Zdejší redaktoři řekli, že by si hru nekoupili, že je vhodná jen pro fanoušky TES (tím jsem, ale hru bych si v tomhle stavu nikdy nekoupil). Na hrej.cz hru komentovali jako extrémně průměrnou hru. Viděl jsem i řadu dalších videí a ohlasy byly pořád ty samé - průměrné MMO, až příliš průměrné na to, že je to P2P.

    Nejvtipnější jsou streamy, kde se nebožák snaží hledat nějaké pvp a najde ho v podobě zergu, kterej ho přejede jak nic. Skutečné pvp v téhle hře není - je to jen zerg vs zerg, případně čekat a čekat na skupinu, pak smrt a dlouhý běžecký simulátor zpět na bojiště. Případně můžete stát na hradbách a čekat hodinu, jestli se někdo objeví. Chybí strategické prvky, chybí lepší ukazatele bojů na mapě (něco viz planetside 2) atd.

    Ta hra potřebuje extrémní změny a zcela změnit jádro hry. Chce to aktivnější pvp a hlavně arény - tedy skutečné pvp. To jen na okraj. Taky jsem nepochopil, proč svět není více atmosférický - atmosféra tam není žádná (velmi omezené prostředí, kopírované domy všude po světě, všechno ala copy paste). Podpora RP velmi malá - žádné domy, žádné hraní na hudební nástroje atd.

    Podívejte se na ArchAge. Je to korejský paskvil, co vypadá, jako by byl vyráběný pro duševně narušené jedince (jako všechny asijské hry), ale má řadu velmi zajímavých prvků, které bych čekal i ve větších MMO (archage je proti ESO trpaslík co se týká rozpočtu). V ESO je až příliš moc omezení, svět je zcela sterilní a chybí "wow efekt", tj. "ty pič*, to je něco!"

    Znalci MMO, nechť si ESO srovnají s Age of Conan ve své době - nádherně vypadající MMO, které to bohužel nezvládlo díky nedostatečnému vývoji a neřešením řady chyb. Nebo Guild Wars 1 se svou perfektní variabilitou při vytváření si vlastního buildu. Případně s Guild Wars 2 s dynamickým světem, úžasným podmořským světem a výrazně lepším pvp, než má ubohé ESO. Nebo s Lord of the rings online se svým obrovským uvěřitelným herním světem, relativně nově s velmi zajímavým rozvojem postavy a hlavně skvělým příběhem. Koneckonců i WoW je mnohem dále - lepší pvp, podle mě lépe udělaný svět (variabilnější - více modelů, létání, potápění atp.) atd. No a de facto i SWTOR minimálně pokud jde o dabing je rozhodně lepší než ESO.
    • walltar
      K tomu PvP ... ve hře je celkem dost příležitostí i k menšímu PvP. Ale je pravdy, že ti je Hra nenaservíruje až pod nos, ale musíš je hledat.

      PvP pro menší skupiny ... najdeš pevnost o kterou se bojuje a stoupneš si se skupinou 5-10 lidí mezi tuhle pevnost a nejbližší nepřátelskou pevnost (v hidu) ... potom máš stálý přísun jednotlivců, nebo menších skupin které jedou na pomoc obléhání pevnosti. Obdobně můžeš kempit nějaký chokepint (most/brána/průsmyk) a se sehranou partou jde zastavit i mnohem větší zerg ... S běháním k pevnosti půl hodiny taky většinou není problém protože máš sebou nějakého parťáka, který tě oživí jak pomine nebezpečí.

      PvP 1v1 ... tohle najdeš v okolí daily quest měst (bruma, cheindhall, chorol ...) tam dost často plní lidi questy sami, nebo ve dvojicích a tak se tam dá často najít protivník.

      Takže ono spíš jde o to neběžet k pevnosti a tam se nechat sundat zergem, který o ni bojuje, ale trošku u toho hledání boje přemýšlet.
      • Pořád to nejsou arény - jediné skutečné pvp. Chytat jednotlivce - většinou lidi s nižším rankem a levelem (level scaling ve hře pořádně nefunguje) - je poněkud neuspokojivé, kor když se to dělá v sehrané skupině (zergu).

        Neříkám, že bych zcela zavrhl zerg vs zerg pvp typ, ale chtělo to i alternativu pro hráče, kteří vyžadují skutečné pvp.
        • na kompetitivní pvp musíš mít hlavne funkční engine
          • na pvp sere pes, zvlast v teso *7*
        • walltar
          Tak jediné skutečné PvP je open world plné řízený hráči jako v EvE ... ostatní je taková sranda. A na nějaké arény sere pes. *5*
    • Hral jsi to? Podle toho co pises si myslim ze ne.
      A i kdyby nahodou ano, a porad si myslis ze hra potrebuje od ''jadra predelat'',tak to proste neni hra pro tebe. Jdi o dum dal. MMORPG titulu je jako maku. Nemusis nas zahlcovat nesmyslne dlouhym prispevkem o tom ,jak je to v jinych hrach lepsi. Kdyz se mi hra nelibi,tak ji nehraji. Jak proste.
      • Negramoti co neumi cist to cist nemusi .. ma 100% pravdu...
      • Místo těch obecných keců radši natoč to nadšený aspoň hodinový video na youtube, nejlépe z první a v Cyrodillu, a my budeme jenom rádi :D Tak tedy za sebe a pro ty, co to chtějí zkusit. Zastávám názor, že když chce někdo nečím překvapit, měl by si vybrat to nejlepší ze všeho ostatního a k tomu přidat 50 procent svýho, pokud možno ještě lepšího, plnýho nápadů - a udělat tak dokonalejší hru, za kterou rádi lidi zaplatí těch 40 EUR+P2P. Kupovat imperial edici je asi blbost, protože si za dalších pár stovek koupíte vlastně jen koně. Patřím mezi ty předplatitele, kteří si koupili hru 2 dny předem za větší peníz (tedy asi 50 EUR) a z toho jim kvůli "nasazování" nešlo skoro celej den hrát. No budiž, 10 EUR v pr..., ale co. Začátky dobrý, sice hodně bugů, ale o tom bylo napsaný dost. Questy docela zajímavý, časem se ale jejich podstata začala nechutně opakovat (máme problém s harpiema se vymění ve třetí zóně za problém s vampires) a přišlo mi, že aby člověk dosáhl lvl 50, musel questy udělat všechny (ostatní hráči, kteří z těch 50ti questů na každé mapě pár nedodělali, si lvly dohnaly nesmyslným grindem mobů v 50lvl zoně... no co už). Co je škoda, jsou postavy a jejich skilly. De facto každá postava může dělat cokoliv. Templar s lukem, Templar kouzelník, Nightblade healer apod. To mi dost zkazilo takovou tu RP náladu a chuť rozjet třeba jinou postavu. A když už jsem ji rozjel za druhou alianci a dolevelil jsem zatím moji první na VR rank, zjistil jsem, že jsem celou mapu questů musel dělat znovu, protože VR questy za dagger byly v zoně AD, kde jsem měl zrovna tu druhou postavu - no zábava? NE! Chápu, co se týče těch skillů, je to trošku logika všech dílek serie Aren, který hraju už od dob 386SX do endgame, takže se můžu považovat za fanouška TES, ale pro MMO je to první kámen úrazu. Uhlídat takový stromy skillů například pro PvP je téměř nemožné - hráči vždycky najdou OP kombinace, trklo mě to hned na začátku a diskuse jsou teď jen plné keců o OP vampírů a ostatních nesmyslností pro small PvP. Další problém je umístění serverů v US. Vývojáři hned na začátku slibovali, že pokud se objeví jakýkoliv problém s lagy, mají v záloze vybudování server centra v Irsku. Stížnosti se jen hromadí, na FB bych to už nazval pomalu válkou US a EU fans, Zenimax mlčí a k věci jsem neviděl nějaké pořádné vyjádření. O Australanech se ani nebavím plus třeba WoW si vybudovalo poměrně silnou fan site i v Číně a Asii vůbec. V PvE menší lagy ale tak moc nevadí a hlavní prachy mají z US, tak je jim to asi jedno. A obecně: komunikace ze strany vývojářů směrem ke svým zákazníkům je taky topic number 1. Trošku se to zlepšílo, ale ještě mají co dělat. Další věc jsou dungy. Přijde mi to jako šílený zergování. Nuda nuda šeď šeď. Nevyhnu se porovnání se stařičkým nadšením z prvních dungů ve WoW ještě někdy v roce 2005 a za sebe si myslím, že raidování a dungy by měly být hlavním tahounem PvE. Tady to tak zdaleka není, i když se mnou možná někdo nebude souhlasit. Já jsem prostě do instancí chodit přestal. Jako DPS čekáte ve frontě na skupinu klidně i půl hodiny (zkoušel jsem nechat běžet na pozadí na veteran dungy asi 10x, prostě peklo - imho to nikoho nebaví kromě těch, co si domluví nějakou farmu kvůli jinak pomalýmu VR expení). Dodělal jsem zatím 2 veteran dungy, jsem VR5, spíš exploruju a nehuntím se za max lvl z každou cenu, tak ještě uvidíme - ale instance pro 24 hráčů se třeba v zone chatech vůbec neřeší. Což souvisí i s guildama. Nápad nahradit aukce tím, že je každej v pěti trade guildách, nějak nefunguje. Imho to doslova prasí socialní součást hraní. Je pár dobrých PvP guild, hráči se nějak snaží, ale to spíše až na lvl VR10, který teď budou velmi brzo zase posouvat. Trade guildy nahrazuje spam v zone chatu: WTS tohle, WTS támhleto a nějaký raidy prostě nejsou takovou tou hlavní večerní náplní guild. Zlaté časy, kdy jsme hrávali WoW, kdy byl max lvl 50 a 60. Tam se prostě ESO imho už nikdy nevyhrabe - tohle je jedna z hlavních non-quest endgame věcí, která by v MMO neměla chybět a v ESO to nefunguje vůbec. Už třeba dropy-můžete si lehce ukraftit.
        • Aby toho nebylo málo, tak teď to PvP. Zase mi to potvrdilo teorii, že měli vzít z ostatních MMO small PvP zony s čekací dobou a vedle toho udělat ten svůj RvR Cyrodill. Už z dob AION/4LIFE.. je jasné, že tyhle zerg šílenosti nefungují a měly by být takovou tou oddychovkou, když už si to vývojáři usmyslí. Takhle je to o tom, že s guildou někdo sebere za X hodin všechny scrolly a ráno nemá ani prd, bo ve 4 ráno se enemy ve 20ti lidech prošli po prázdné mapě. Swapnul jsem teď docela draho 3 kampaně: vždy celá mapa ovládaná jednou frakcí a třeba dnes ráno v jedné kamapní v 11 hodin (sobota - tedy skoro prime time) 1 raid obsadil vše - prostě neměli nepřátele. Podle chatu těch, co se zajímali (a dost nadávali) nás bylo na celé mapě asi 5. Z počátku fungovalo i nějaký to questění v PvP a gank/roaming. Poslední týden na někoho zaútočíš a ejhle, buď se odteleportuje 500 metrů do háje nebo se z něj vyklube vampir, kterej hodí mist, pak spamne Bat swarm a smrt za 3 vteřiny. V mojí kampani jsou navíc každej dung se skyshardem a quest zona kempený 3-5ti VR10 vampirama a populace PvP obecně ubývá i podle stats. 80 procent kampaní má podle statistik stále low population, ke občas vyskočí jedna frakce nahoru. Je to vidět i na guildách - moje hlavní trade guilda z 500 členy klesla na 30-40 procent online hráčů oproti stavu před 10 dny. Dalším problémem je grafika vs výkon PC. Já to hraju na starším PC, střední grafiku (Radeon 7700) a 4GB paměti. No, žádná sláva, ale PvE úplně v klidu na medium a trošku custom-lepší některé detaily. V PvP sekačka, jakmile se objeví 100 lidí na screenu - to je pak fakt miš-maš jako prase. Nebudu si kvůli tomu, abcyh zbraň swapoval za milisekundy a ne v řádech vteřin, kupovat gaming PC za 30 tisíc. Oproti trailerům je to fakt něco jinýho, než Zenimax zamýslel. Poslední dobou se stává hlavně to, že 20 lidí v kampani s menší populací utočí na hrad. Z hradeb vyskočí jeden VR10 vampire, schovanej samozřejmě, a dá charge mezi 10 lidí. Udělá spam spam ty svoje netopýrky, 5-10 lidí sejme skoro instatna s podporou jednoho fire trebuchetu z hradeb, hodí se během vteřiny do mistu a zmizí rychlostí větší než na top koni ke dveřím. Tam mu hodím silverbolty, což ho posadí na zadek, ale se smíchem klikne ve stunu na dveře a zmizí. Loading screeny (vzpomenu bugy) někdy zabrání hráčům i 15 minut hrát, než se napotřetí dostanou do hry v normálním čase. Byl jsem v grupě s týpkem, kterej musel reloadnout během 2 hodin asi 6x kvůli tomu, že mu mizely NPCčka a 2x z toho chytnul loading screen bug. Z těch 2 hodin si tak cca 30 minut nezahrál. Mně se to stává taky až moc často (freeze hry, lagy, mizející postavy NPC/hráči, nemožnost vypít blbou lahev nebo swapnout zbraně apod.).
          • A teď last :D
            Suma sumárum - Zenimax udělali hru s přeceňovaným potencionálem a hodnocení kolem 70 procent je spíše (ale mírně) nadsazené. Pokud si někdo chce zahrát dobrý PvE, může si dát s klidem Skyrim, protože ty hlavní věci, který ze single PvE dělají MMO, jsou docela odfláknuté. Občas potřebujete partu, jinak solujete nebo hrajete ve dvou, koho zrovna potkáte. Někerý questy mají takový to zonování, kdy po dokončení questu se vám změní mapa a kámoš, co dodělával včera 1 quest z váma, vás musí půl hodiny dohánět, abyste ho na části mapy zase viděli. Zase nesmyslné využití channelů z jiných her spíše ničící socializaci. Dropy v dungech jsou dost o ničem. Veteran lvl 5 boss dropne zbraň, která nemá ani vyšší staty a je jen blbým upgradem toho, co si vyrobíte a moh bych pokračovat. Na druhou stranu, za litr je to dobrý a trošku rozšířený PvE s trochou stylu Diabla. Když chcete, tak se s někým spojíte na bosse a dolmeny, když ne, tak si hrajete.
            Stávající PvP je věc, která podle mě zabije celou hru u té části fanoušku, kteří čekali nějaké propracované systémy. Už kvůli šíleným kombinacím skillů je to těžko odladitelné, já osobně nedoufám, že se s tím Zenimax popere. RvR dobrý. S výkonějším PC to určitě ujde, ale s postupem času omrzí a už se objevují hlavní slabiny celého systému a jde vidět, že se vývojáři a architekti hry vydali špatnou cestou - důkazem viz. viditelné statistiky o rapidním poklesu populace a alianční vládou nad mapama výše. Taky se objevují neoficiální informace o prodejích hry jako takové. Prý jsou do prvního týdne 4x nižší, než třeba u GW2 a počet rozladěných hráčů rušících si předplatné se mezi komenty na sociálních sítí začíná objevovat až příliš často. Za mne 5/10, proti starému WoW propadák(pandy fakt neřeším), proti ostatním (hrál jsem AION, Lineage, 4life, třeba i starou Ultimu, Age of Conan...) je to takovej mix všeho a ničeho a hrát to dál asi nebudu. Předplatné jsem už zrušil a dodělám si těch poslecníh 8 dní (jéé, bonus 5 dní za těch 20 maintenancí a bugů :D) a uvidím podle recenzí za 2-3 měsíce, co nového. Ale s tímhle mírně přeceňovaným potenciálem, "lack of RP - nedodělávky" a takovýho toho, co tu píšou ostatní "TY P.ČO, TO JE NĚCO", to moc dobře nevidím. Třeba vydá Bethesda časem single TES 6, těším se na to.
            • Za Wall of text se omlouvám, chtěl jsem přidat hráčskou recenzi do aktuální diskuse k chystaným rozšířením, a původně to bylo i s odstavci, ale ukazatel zbývajících znaků a odstavců se nějak pokazil, tak jsem to musel rozkouskovat a spojit. Asi toho je fakt hodně :D
            • Díky za recenzi ... konečně někdo, kdo mi trochu popsal, jaké to tam je. Tak se vracím k GW2 a WOW
            • tak ja to treba prečetl
            • walltar
              Fakt na tohle se dá říct jen jedno ... TLDR

              Kdyby to aspoň nebyl takovej wall of text.
            • ja som cital len tu prvu cast .. (k serveru sa nikde nevyjadrili).. komentujes pod clankom ktory opisuje co budu pridavat a je tam aj to ze pripravuju server centralu v EU
            • Vazne si myslis ze to po tobe nekdo bude cist?
              Ale asi uz je ti lip...
      • Hrál jsem betu a hra se od bety moc neliší. Čekal jsem na ESO od ohlášení a čekal jsem něco pořádného a ne tak průměrnou záležitost. Promarněný potenciál, což se podle mě už nedá dohnat. Hře chybí, na co si vzpomenu. Kdo to nevidí, je buď opravdu málo náročný, nebo se neorientuje, případně je zbytečně nekritický.

        Ke hře se budu vyjadřovat, kdy a kde chci. Za to čekání a zklamání si to mohu dovolit. Je velká chyba, že na ESO dělali takoví lidé bez talentu. Měl na tom dělat původní tým + pár lidí se zkušenostma s MMO. Ať chceme, nebo ne, TES je značkou jednoho člověka (Todd Howard) a jeho týmu (který se měnil) a jeho absence v práci na ESO je příliš vidět.
  • copak ja bych to i zkusil jen mne odrazuje že krome mesičních poplatku je tam i model mikrotransakci (napr. bez dodatočné platby levelujete priserne pomalu) a že je to vlastne singleplayer hra.
    • A tak se siri dezinformace a upevnuje hate na hru :D Co se da delat no :D Angry Joe zatracoval Imperialni edici jako takovou uz mesic pred vydanim, ze tam jsou P2W veci, ale abych rekl pravdu - Imperialniho kone uz pouzivam jen na naklad, prstynek Mary jsem jeste ani nepouzil a Imperiala jako rasu hodlam hrat az pozdeji jako alta. Takze P2W veci se moc nekonaji :D
      • walltar
        Nápodobně ... Imp koně sem zrušil asi na lvl 25, Ten prstýnek mary je k ničemu, protože stejně všichni se kterýma sem začínal jsou v úplně jiných zónách ... protože na rozdíl od nich nehraju každej den 6 hodin. A imperiála sem si vzal teď na Templáře co jsem rozjel, než opraví Nightbladea ... na tom jsem měl kočičku.

        Takže to mohlo být P2W max pro powerlevelery, kteří hru proběhnuli za den a teď naříkají, že není žádný endgame ... a ti nějak nikoho nezajímají.
    • walltar
      To si slyšel kde, že bez dodatečné platby leveluješ šíleně pomalu?
      • rikaji to všichni, treba angry joe i bohonek co tady delal lets playe
        • "rikaji to vsichni"?!?
          Tak ti vsichni asi vubec nehraji TESO ... to co jste napsal je naproasty blabol!!!
        • To si delas srandu s tim Angry Joe! Jeho ''let's play recenze'' je plna nesmyslu a ocividne averzi ke hre. Mozna ji hral tak 15 minut a nic z ni nepochopil. Nechapu tu jeho ''slavu''' a jen to poukazuje na absurdnost dnesni doby,kdy muze byt ''celebritou'' kazdy. I kdyz nic neumi. Navic ani nechapu jak muze nejake let's play video zachytit atmosferu hry. Nijak.
          • Cituj mi nesmysly z recenze ESO od AngryJoa. On ukazuje názorně, jak moc je ta hra průměrná a v tom má 100 % pravdu.
            • Nevim jestli ti ma smysl neco vysvetlovat,kdyz s nim na 100% souhlasis. To totiz muze znamenat jen jedno-hru jsi bud nehral,nebo jsi hater. Kdyby jsi u hry vydrzel aspon hodinku,dokazal by jsi si odpovedet sam.
          • popularita Angry Joa spociva v jeho smesnosti.
        • walltar
          Tak to jsou potom idioti, kteří nepoužívají mozek .... jediná věc co má co společného se skillováním, je prstýnek Mary a ten ti přidá 5% (To je teda úžasná rychlost) skill pointů pokud hraješ s někým s kým sis ho vyměnil (pokud zrovna hraješ sám, nemáš nic). Takže kromě lidí, kteří se snaží dostat na lvl co nejrychlej (což už je v téhle fázi hry pasé ... ti už teď spokojeně nadávají, že nemají co dělat) to nikoho neovlivní.

          Možná místo lidí co dělají let's playe a jak vidno kecají kraviny by si to chtělo zjistit informace sám.
        • Je to uplny nesmysl. Jedine co si muzes koupit za Eura,je kun.
        • Nevim kdo to rika, ale pravda to neni ;-)
  • No mají pár týdnů než jim lidi hromadně utečou na wildstar...mnoho lidí chce hrát jiné wowko, a to jim wildstar dá...tak ať se hoši snažej
    • Wildstar neni zadna slava,co jsem slysel.
      Ale jinak je to klasika-lidi nadavaji ze chteji neco jineho a ne porad to same,a kdyz se novy titul byt jen trochu odlisuje,ti sami lide nadavaji ze v ''te'' stare hre to bylo lepsi.
      • WildStar je zatim slava velka
        • Spíš jsem zvědavý na to, co nabídne ArchAge. Ten má taky vyjít co nevidět, s f2p modelem a potom co už rok běží v Asii - tzn vychytaný s "minimem" bugů a s contentem.
          • walltar
            Co jsem zaslechl, tak ArcheAge jede spíš na P2W modelu ... Ale možná ho zkusím. Mám pozvánku do jejich EU alphy, tak to jak bude čas checknu.
  • Zayl
    Za pár měsíců tady klidně může být Putin ochraňovat ruské krajany z Karlových Varů. Sliby jsou sice krásné, ale důležité je co je tam teď. MMO v dnešní době s měsíčními poplatky, zkoněným startem a tím bullshitem ohledně imperial edice? Ne, děkuji.
    • walltar
      Myslíš, že by Putin vypnul internet? *8*
  • Vypada to slibne. Ted jde jen o to,jak rychle to ve skutecnosti dodaji.
    Me osobne tam chybi Housing. Domy a grafika ve hre k tomu vylozene vybizeji.
    A boti? Dneska jsem byl s altem v prvnim dungeonu v Glenumbre (cca pro lvl10) a diky botum tam boss umre pokazde asi za 0.5 az 2 vteriny. Normalni clovek na lvl dungeonu nema vubec sanci na ziskani lootu. Alespon ze na achievemnty staci jakykoliv zasah.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit