Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • sorry, to byla beta:
    http://www.youtube.com/watch?v=pWkd7pM2r1A
  • Pro ty, co obhajují vybalancovanost PvP, tak tu je ukázka toho, jak se prostě NEDÁ vyladit skill tree se 300 pointama. Emperor téměř sám proti celýmu raidu AD vyčistí pevnost od NPCček a během 15ti minut dostane 40 armor pieces jako odměnu za zabíjení high lvl PvP nepřátel (takže počet zabitých odhaduju na minimálně stovku):

    http://www.youtube.com/watch?v=PKfjIcjdDdY
  • Za Wall of text se omlouvám, chtěl jsem přidat hráčskou recenzi do aktuální diskuse k chystaným rozšířením, a původně to bylo i s odstavci, ale ukazatel zbývajících znaků a odstavců se nějak pokazil, tak jsem to musel rozkouskovat a spojit. Asi toho je fakt hodně :D
  • jinak s tebou jsem s končil ale ješte vytáhnu poslední argument, pro naproste debily a kokoty. víš proč fanoušci falloutu nemají rádi fallout 3 a naopak uznávají fallout new vegas? odpovím ti protože jsi totálni de6il a sám bys na to neprišel. protože fallout 3 je napiču a FNV má LOGIKU, i když na první pohled jsou to v zásade stejné hry.
  • nekteré veci skutečne nejsou zásadní, treba to že ukazatel zdraví ubýva ze stran. Ty první body pak rozebírají GUI, který není vecí vkusu jak ty píšeš ale je skutečne nefunkční, proto ho taky opravují mody a snad není letsplayera na YT, ktery by nemel nainstalovaný mod na GUI. Taky chytáš Vávru za slovíčka že kouzla se nevybírají z inventáre, co od tebe není fer. Pochopitelne ne zze stejného inventáre jako predmety, ale z podobného debilního menu.

    to jsou ale jen detaily. ovšem mezi temi body se ti podarilo vypsat i jednu zásadní vec, napr. bod 19. Svet skyrimu navrhoval skutečne bud generátor nebo totalni imbecil a vysledek je katastrofa. k tomu taky vid body 39 a 47. Jestli ti tohle nevadí a nevidíš to tam tak jsi sám imbecil. a stejne s tebou jen tady ztrácím čas.
    místo aby ses nad tím článkem zamyslel, nad body ktere jsou zásadní, tady vytahuješ nesmysly typu nefunkční invetár. zrejme mel Vávra pro kokutky jako jsi ty ten článek napsat jako pro imbecily a rozdelit to na zásadní a ostatní výhrady. Proste jsi jen butthurt kokutek chcípni pyčo
    *11*
  • Problem je, ze to neni MMO. Prave trebas to, ze nemuzes qst plnit se spoluhracema je naprosta tragedie. Ta hra ti defakto znemoznuje hrat s multak a doslova te tlaci do singlu.

    Nastinim ti takovej trivialni princip ... jak by MMO hra mela (trebas) fungovat. Mejme trebas 10 vesnic. Mejme nejake "TO ZLO". Hra generuje NPC utoky na ty vesnice a regulerne je obsazuje ... cimz se redukuji dostupne zdroje (nemas trebas kde koupit jidlo ...) coz te prirozene motivuje se zapojit do jejich osvobozovani. Aby nedoslo k uplnemu vyhlazeni protivnika, neni problem algoritmicky menit silu utoku = pokud ma enemak trebas 8 vesnic, bude jejich obrana vyrazne slabsi nez kdyz bude mit posledni 2 ... => vytvorim ti prostor pro trvalou valku (coz je ucel 99% her).

    Branici/utocici moby ti pak nakombinuju tak, ze se zapojit muze jak "lv 0" tak "lv 100". Je navic celkem logicky, ze slabsi potvurky nebudou napadat silny hrace ... taky nebudes hazet sutry na tank.

    Mno a hned mas misto, kde se porad neco deje, kde se hraci muzou zapojit i trebas jen na par minut, kde neni problem reagovat na mnoztvi hracu ... (vic hracu = vic potvor ...)

    Navic od hry zalozeny na qstech se tak nejak ocekava, ze ji hraci neproletej za 3 dny ...
  • Na druhou stranu si klasicky muzes vybrat PvP zonu, a vni muzes hrat o 10teho levelu a postupne tam ziskavat zkusenosti. Samozrejme mas v urcitem pravdu, ze se ve zjednodusenem pohledu jedna o primou cestu i kdyz delas radu vedlejsich questu.
    ESO neni grindici MMO, ale je zalozene na questech a ty jsou hlavnim motorem hry. Pokud nekoho nebavi questy, ktere jsou dle meho nazoru na dobre urovni, diky upravam prostredi podle toho jakou cast questu delate (neberu v potaz moznosti zonovani s ostatnimi cleny v parte), tak mate moznost levelovat pres neustale chozeni do dungeonu a nebo hrani v PvP zone.
    Ja vsechny tyto aspekty hry mixoval, a stale mam pred sebou dostatecnou cast zasoby obsahu. Uprimne se ale tesim na brzky patch 1.1, ktery by mel hre dodat dalsi davku hratelnosti. Jsem rad, ze jsem se do teto hry pustil, jelikoz se u ni bavim a zaroven nemam problem hru kdykoliv prerusit a resit neco v RL. Naprosto vyhovuje :)
  • Je to hodne barevny, ale neprirovnaval bych to k WoW, kazda hra ma svuj styl a to ze neco pouziva vice kreslenou grafiku nez blizsi k realite, tak to neznamena, ze je to podle dane hry.

    Mohu souhlasit, ze me osobne ta graficka uprava nesedla, ale ne z duvodu kreslene grafiky ale velkou sytosti barev a mnozstvi skillu, ktere ukazuji plochu jejich vyuzit a v pripade vice lidi z toho clovek, kdyz to prezenu, dostane epilepticky zachvat.

    Moje kritika teto hry je muj osobni pohled a najdou se lidi, kterym to sedne. System je to zajimavy a myslim si, ze ma nadeji na uspech, ale ja nejsem ona cilova skupina.
  • Díky za recenzi ... konečně někdo, kdo mi trochu popsal, jaké to tam je. Tak se vracím k GW2 a WOW
  • 1 (otazka vkusu), 6, 8 (kdyby se mi pokazde prepisoval aktivni quest, nadaval bych vic), 9, 10, 11 zeby quicksave???, 13 (nevim to 100%, ale verim ze tohle tam urco je), 16 proc ne?, 17 kouzla v inventari?, 18, 19, 20 graficky nevypada lip nez oblivion? ale notak... dal nepokracuju, ale snad staci. A pokud jsem se nekde seknul tak se omlouvam, ale je to vic nez 2 roky.

    Ma 100% pravdu s prisernym inventarem a kostrbatym ovladanim, bral jsem to jako dan konzolim ale skripal zuby.
  • mužeš napsat priklad vyloženeho nesmyslu nebo nepodstatne veci? stačí čísla
  • V nekterych vecech mel pravdu, spoustu bylo nepodstatnych hlouposti a taky tam bylo docela dost nesmyslu. Takze prestoze vavrovi s jeho rpg fandim a prestoze si nemyslim, ze by skyrim byl fantasticke rpg, ten jeho clanek byl docela hloupy a fakt doufam, ze mysleny z legrace.
  • Serie TES ma podle me plno slabin. Ale co se tyce prozkoumavani otevrenyho sveta - tam je tahle serie imho nejlepsi! A proto ty hry mam tak rad. Morrowind mi tehdy prisel jak naky offline mmorpg *1* Zlaty casy...
  • ja se neopíram o ten článek ale o svoje vlastní zkušenosti se Skyrimem. Ten článek mi je jenom potvrzuje.
  • na pvp sere pes, zvlast v teso *7*
  • Na to ze nebyl myslen uplne vazne nepotrebuji potvrzeni autora. Staci tu hru hrat a pak si cist nektere nesmysly co tam pise. A forma clanku o tom take jasne napovida. Takze si klidne zij v predstave ze jsi jeden z mala co to pochopil.Me spise prijde zabavne ze takovy clanek vubec resis a povazujes za nejakou alfu-omega *2*
  • Od Daggerfallu.
    A TES serii rozhodne nepovazuji za nejlepsi herni serii. Jsou to jen nadprumerne hry. Hlavne proto ze sandboxovych RPG je jako safranu.
  • Od cloveka jako ty to beru jako pochvalu *2*
  • Negramoti co neumi cist to cist nemusi .. ma 100% pravdu...
  • Jedinej kdo tu ma slepici mozek sez zjevne ty ...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit