Přejít na výpis diskuzí
				
					
			
			
			
			
			
			
			
			
			
Bethesda tvůrce Wolfenstein k přidání multiplayeru nenutila
						
							21.6.2013 | Adam Homola
						
					
					
						 36 příspěvků
					
				- 
            
                	
	Pokud to nemá MP tak co donutí lidi si to koupit a ne jen stáhnout? Na druhou stranu je to možná dobře protože od dob RTCW šel MP jen dolů.
 - 
            
                	
	wolf bez MP neni wolf....
 - 
            
                	
	Delat v dnesni dobe hry bez MP je podle me krok zpatky a to nemluvim o tom, ze je hra predem odsouzena k tomu, ze si ji kazdy radsi stahne... proc taky ne.. hry co maji jen SP nenabizeji v originale nic navic. Osobne si radsi pockam na BF4, pecka SP tak i MP.
 - 
                
- 
            
                	
	battlefield pecka SP :D:D:D to ne jako uz sorry to je moc
 - 
            
                	
	Jistě a proto je potřeba cpát MP všude i tam kde se to nehodí a nemá to smysl. Co na tom že to negativně ovlivní výslednou kvalitu hry hlavně že ty tam máš ten úžasnej MP.
 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	
	Mega chci, aby se jim ten novej Wolf poved. Mulťák klidně oželím, na trhu je kvalitních MP dost, kdežto dobrej singlů o dost míň.
 - 
                
- 
            
                	
	ani bych nerekl mas tu cod, bf a to je asi tak vše
 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	
	Ani by mi nevadilo, kdyby to bylo jako W: Enemy Territory, jedna z mých nejoblíbenějších MP her. Ale asi mám smůlu.
 - 
            
                	
	ja ti nevim, ale spíš meli vynechat ten singl a delat čiste na multiplayeru. koho baví strilet boty vzdyt to je dneska uz obsoletni
 - 
            
                	
	no SP muye bejt zabavnej ale podle me pridou na PC o hodne lidi co bz si to jinak treba kvuli mp koupily
 - 
            
                	
	takze opravdu bez MP? paa paa wolfie...
 - 
            
                	
	quake nemel akcelerovanou grafiku, az po ruznejch patchich... prvni akcelerovany fps byly Unreal a Quake 2 - to jen tak by the way. quake byl pouze prvni fps v kompletne polygonovy grafice, vsechny fps predtim byly takzvane pseudo 3D, kdy rozhlizeni nahoru a dolu umoznoval primej konkurent Quaka Duke Nukem 3D, ale podle toho to taky vypadalo - bylo videt, ze to je jen pseudo, vypocitany nejakejma algoritmama :)
 - 
                
- 
            
                	
	První akcelerovanou hrou byl tuším Turok s 3Dfx ;)
 - 
                
- 
            
                	
	to uz je irelevantni, dulezity je, ze to quake 1 rozhodne nebyl, toho jsme s kamosem mastili na naky S3 Trio 1 MB...
 - 
            
                	
	Nebyl, byla to prvni hra, ktera voodoo/rush vyzadovala. Jinak prvni akcelerovane hry samozrejme byly hry puvodne neakcelerovane, opatrene patchem - GLQuake, Tombraider a spol.
 - 
            
                	
	Ten dokonca bez 3Dfx ani nesiel spustit
 - 
                
- 
            
                	
	Prva verzia mala len podporu (vdka za VooDoo 3ku), neskor ale vysla aj verzia s D3D.
 
 - 
            
                	
	
 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	Já ti nevím , co myslíš že by řekli v Bethesdě ? http://en.wikipedia.org/wiki/The_Terminator:_Future_Shock
 - 
                
- 
            
                	
	jak jsem jiz psal, Quake byl kompletne polygonovej... coz zahrnuje to, co psal kolega - nikde jsi tam nenasel 2D sprity - staci se podivat na tu zbran ve future shocku (a nebyli ti terminatori taky dvourozmerni? tim si nejsem jistej). kazdopadne je pravda, ze TFS byl revolucni a rozhlizeni nahoru a dolu nebylo pseudo 3D, pokud si dobre pamatuju. Anyway - bavime se tu o tom, kdo prisel prvni s akcelerovanou grafikou a to ani Quake 1 ani TSF nebyli...
 - 
                
- 
            
                	
	tak terminatori nebyli, ale zbrane jo a spousta soucasti prostredi taky...
 - 
                
- 
            
                	
	ale uznavam, ze na tuhle hru jsem zapomnel, ta by mela bejt pred quakem co se tyce ty revoluce v trojrozmernosti :)
 
 - 
            
                	
	
 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	Tam by rekli, ze do kompletniho 3d jim chybi jeste opravdu 3d objekty, jako zbrane, strelivo, lekarny a podobne. Tohle vse bylo v Quakovi polygonove, kdezto v T:FS stale jeste 2d sprite.
 - 
            
                	
	A co by na prvního Wolfensteina řekli pánové z Originu ? http://en.wikipedia.org/wiki/Ultima_Underworld
Jo jedodušší hráči se slabým HW byli už tehdy a proto Wolfenstein tolik bodoval .... - 
                
- 
            
                	
	tak kdybychom se meli pidit potom, ktera hra byla prvni "FPS" tedy strilecka z pohledu z vlastnich oci, tak bychom se dostali az nekde do osmdesatek. Ja kdysi na commodoru hral nejaky FPS, kde si chodil po pyramide a strilel mumie... a taky samozrejme Operation Wolf - klasika z osmibitu - bylo takovy FPS :)
 
 - 
            
                	
	
 
 - 
            
                	
	
 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	ja bych si chtel zahrat wolfenstein 2009 bohužel krabice se nedá sehnat a carmack ve sve jeskyni ješte neslyšel ze existuje digitalni distribuce (ani rage neni na steamu)
 - 
                
- 
            
                	
	Rage na Steamu je. Jen ne u nás.
 
 -