Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Buď mají udělat pořádnou single hru anebo pořádnou MP hru... tyhle hybridy jsou stejně k ničemu. Tratí na tom ti i ti. Ideální single hra je třeba Half Life, ideální MP je třeba CS ... každé zkrátka vyvíjené přímo s tím záměrem, to se na kvalitě projeví vždycky, než dělat kompromisy a vynakládat čas, peníze atd. na to druhé, o co pak lepší mohlo být to první. Chápeme se. :)
    • Kozy
      Zrovna u Half Life jsem singl nedohrál, nebavil mě, ale MP hrajeme dodnes.
  • DeDy
    No hlavně v případě úspěchu můžou MP udělat jako samostatně spustitelný datadisk že jo.
  • MACHOgejmr
    Mega chci, aby se jim ten novej Wolf poved. Mulťák klidně oželím, na trhu je kvalitních MP dost, kdežto dobrej singlů o dost míň.
    • ani bych nerekl mas tu cod, bf a to je asi tak vše
  • quake nemel akcelerovanou grafiku, az po ruznejch patchich... prvni akcelerovany fps byly Unreal a Quake 2 - to jen tak by the way. quake byl pouze prvni fps v kompletne polygonovy grafice, vsechny fps predtim byly takzvane pseudo 3D, kdy rozhlizeni nahoru a dolu umoznoval primej konkurent Quaka Duke Nukem 3D, ale podle toho to taky vypadalo - bylo videt, ze to je jen pseudo, vypocitany nejakejma algoritmama :)
    • První akcelerovanou hrou byl tuším Turok s 3Dfx ;)
      • to uz je irelevantni, dulezity je, ze to quake 1 rozhodne nebyl, toho jsme s kamosem mastili na naky S3 Trio 1 MB...
      • Nebyl, byla to prvni hra, ktera voodoo/rush vyzadovala. Jinak prvni akcelerovane hry samozrejme byly hry puvodne neakcelerovane, opatrene patchem - GLQuake, Tombraider a spol.
      • Ten dokonca bez 3Dfx ani nesiel spustit
        • Prva verzia mala len podporu (vdka za VooDoo 3ku), neskor ale vysla aj verzia s D3D.
    • Já ti nevím , co myslíš že by řekli v Bethesdě ? http://en.wikipedia.org/wiki/The_Terminator:_Future_Shock
      • jak jsem jiz psal, Quake byl kompletne polygonovej... coz zahrnuje to, co psal kolega - nikde jsi tam nenasel 2D sprity - staci se podivat na tu zbran ve future shocku (a nebyli ti terminatori taky dvourozmerni? tim si nejsem jistej). kazdopadne je pravda, ze TFS byl revolucni a rozhlizeni nahoru a dolu nebylo pseudo 3D, pokud si dobre pamatuju. Anyway - bavime se tu o tom, kdo prisel prvni s akcelerovanou grafikou a to ani Quake 1 ani TSF nebyli...
        • tak terminatori nebyli, ale zbrane jo a spousta soucasti prostredi taky...
          • ale uznavam, ze na tuhle hru jsem zapomnel, ta by mela bejt pred quakem co se tyce ty revoluce v trojrozmernosti :)
      • Tam by rekli, ze do kompletniho 3d jim chybi jeste opravdu 3d objekty, jako zbrane, strelivo, lekarny a podobne. Tohle vse bylo v Quakovi polygonove, kdezto v T:FS stale jeste 2d sprite.
      • A co by na prvního Wolfensteina řekli pánové z Originu ? http://en.wikipedia.org/wiki/Ultima_Underworld

        Jo jedodušší hráči se slabým HW byli už tehdy a proto Wolfenstein tolik bodoval ....
        • tak kdybychom se meli pidit potom, ktera hra byla prvni "FPS" tedy strilecka z pohledu z vlastnich oci, tak bychom se dostali az nekde do osmdesatek. Ja kdysi na commodoru hral nejaky FPS, kde si chodil po pyramide a strilel mumie... a taky samozrejme Operation Wolf - klasika z osmibitu - bylo takovy FPS :)
  • wolf bez MP neni wolf....
  • ja bych si chtel zahrat wolfenstein 2009 bohužel krabice se nedá sehnat a carmack ve sve jeskyni ješte neslyšel ze existuje digitalni distribuce (ani rage neni na steamu)
    • Rage na Steamu je. Jen ne u nás.
  • no SP muye bejt zabavnej ale podle me pridou na PC o hodne lidi co bz si to jinak treba kvuli mp koupily
  • ja ti nevim, ale spíš meli vynechat ten singl a delat čiste na multiplayeru. koho baví strilet boty vzdyt to je dneska uz obsoletni
  • Delat v dnesni dobe hry bez MP je podle me krok zpatky a to nemluvim o tom, ze je hra predem odsouzena k tomu, ze si ji kazdy radsi stahne... proc taky ne.. hry co maji jen SP nenabizeji v originale nic navic. Osobne si radsi pockam na BF4, pecka SP tak i MP.
    • battlefield pecka SP :D:D:D to ne jako uz sorry to je moc
    • Jistě a proto je potřeba cpát MP všude i tam kde se to nehodí a nemá to smysl. Co na tom že to negativně ovlivní výslednou kvalitu hry hlavně že ty tam máš ten úžasnej MP.
  • Kozy
    Ani by mi nevadilo, kdyby to bylo jako W: Enemy Territory, jedna z mých nejoblíbenějších MP her. Ale asi mám smůlu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit