Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • První screeny: http://www.gamefront.de/archiv05-2012-gamefront/9436.html
  • Amylee.Anderson
    Hlavně ať to daj na PC :)
    • Izmæl
      Četla si vůbec článek? Bude to PS3 exkluzivita.
      • Izmæl
        Tak dneska večer budou tu novou hru ohlašovat, tak uvidíme, jestli zmíní PC.
      • Amylee.Anderson
        To jsem přehléhla..ale tak..naděje umírá poslední.
      • Ale tak jo, ať si to maj exkluzivně třeba dva, tři roky... Ale pak by se mohli smilovat i nad náma *4*
  • Ta slečna je Valorie Curry. http://www.youtube.com/watch?v=kvnt0yCwvYg
  • Já bohužel hrál jen Fahrenheit a o heavy rainu se mi zatím může jen zdát, ale asi si časem koupím psko i s tou hrou, vyplatí se to :)
    • GlaDOS
      Já taky přemýšlel o PS3 ale nakonec jsem se rozhodl, že kvůli jedné hře to nemá cenu.

      Edit: Vidím, že už mám nějaké mínusy, takže dodám, že ostatní PS3 exkluzivity mě neberou a ostatní hry si zahraji na pc.
      • Izmæl
        Možná tě neberou, protože si je nehrál. Ono kouknout se na video na YT a zahrát si to, to je setsakra rozdíl.
  • Někdo rád hraje hry a někdo raději mačká čudle na gamepadu podle ukazatelů na obrazovce. Já patřím do té první skupiny, takže si to na PS3 užijte.
    • Umaroth
      Neurážej to co nemáš (i když to sám chceš)
    • ZvacA
      Děkujeme, rozhodně užijeme.
    • Tys Heavy Rain nehral vid? ;)
      • Phillios191
        Taky bych řekl...
        • Nehral, nemám PS3, ale viděl jsem dost videí a ve všech šlo o to samé - zobrazují se ukazatele co máš mačkat a podle toho se ten "interaktivní film" chová. Příklad: http://www.youtube.com/watch?v=bnck2oXdxMo
          http://www.youtube.com/watch?v=o1eGF2_MWQ8
          • Malleth
            To není žádnej interaktivní film. Ty si vybíráš co děláš. Zobrazení tlačítek je tu nutný, protože narozdíl od běžných her tu nemáš na většině kláves namapovanou konkrétní akci, ale mapuje se podle kontextu.
            Největší rozdíl je v tom že zatímco v jiných hrách u každýho předmětu zmáčkeš X nebo na něj klikneš myší a přehraje se ti animace, tady ho kombinací tlačítek jakoby napodobuješ a kontroluješ ten pohyb od začátku do konce, což je unikátní a funguje výborně.

            Koneckonců v který hře si naposledy kontroloval jak rychle vstaneš z postele?
            • Malleth
              Tady to taky nepotřebuješ, ale je to cool a líp se člověk do tý hry ponoří, když je takhle interaktivní. Jsou tam samozřejmě i mnohem působivější momenty.
            • Ve Sleepwalker by se to bejvalo siklo :)
            • PreidaQ
              V který hře jsi kdy potřeboval kontrolovat, jak rychle vstaneš z postele?
          • To bys mohl rict uplne o kazde hre, na kterou se divas jen na youtube, ze jen mackas tlacitka. U jinych her snad nemackas tlacitka, nebo klavesy v dobe, kdy je mas zmacknout? Heavy Rain je komplexni hra, adventura, v ktere je toho mnohem mnohem vic, nez mas predstavu podle youtube. Ale to bys to musel nejprve hrat.
            • Heavy Rain je asi takovej interaktivni filma jako L.A. Noire. A tyhle "interaktivni filmy" ja zeru :) Protoze to jsou ve skutecnosti pod vsim povrchem normalni adventury.
            • Tyhle QTE jsou ale jen cast hry. Kdyby tam nebylo znazornene, co mas v tu chvili delat, tak bys nemel sebemensi moznost tu hru ani dohrat, jak by to bylo neuveritelne tezky.
            • Tak pravdou je,ze HR ma k interaktivnimu filmu rozhodne blize,nez vetsina jinych her.
              Uz i ten Fahrenheit mel k tomu interaktivnimu filmu slusne nakroceno a HR slo v tomto jeste u kus dal.
              A prestoze slo o hodne kvalitni hru,tak ne kazdemu tento styl sedne *3* .
            • No já nevím, ale u her, co hraju na PC se mi na monitoru neukazuje co mám kdy a kde mačkat (pokud opomenu tutorial u některých her).
  • Chtel bych Keiru Knightley, nebo Kirsten Dunst, ale to mirim asi vysoko. Kazdopadne jsem se zvedav :)
  • dan vavra neni buh
    • Phillios191
      ale je, pro mě ano
      • buh je prece ten vousaty pan, co sedi na oblacku :)
        • Phillios191
          omg
          • a to pises zrovna ty, ktery si mysli, ze buh je dan vavra? :D
            • Ten by se neudrzel :D
            • Hairy_Ass
              Vávra asi sedí na obláčku. *3*
  • Phillios191
    David Cage je pro mě asi takový bůh her jako náš Dan Vávra, nemůžu se na to dočkat !!!
    A pokud to bude exkluzivita nejsem proti :)
    • co je na Vávrovy božího proboha??? xD xD
      • Nic jen žvatlá kokotiny a myslí siže je bůh ví jaký herní guru...( on by samo řekl, ž e říká jen svůj názor bla bla bla...)
        • taky si myslim :)
          • Phillios191
            To mi chcete říct že se tu nikomu nelíbí Mafia 1 ? to kecáte !!
    • Heavy Rain je jedna z mála vyjímek, kdy je exkluzivita výhodou. Jedna z mála. Hry, které jsou exklusivní, sebe samy připravují o zisk a riskují vlastní existenci, tím pádem se snadno stane, že takové studio nepřežije, ať se jedná o exkluztivitu na PC, XBOX nebo PS.

      A k Hellbovi. Jestli on je bůh, já sem Čínskej bůh srandy :) Těším se na jeho novou hru, protože pak konečně ukáže, jak je to s jeho bez-božstvím. A to nejsem nepřející prevít, jen si říkám, že kdo chce kam...
      • Díky za koment k mistru Vávrovi. Líp bych to nasi nenapsal.
      • Hairy_Ass
        Já bych mu úspěch rozhodně přál, už jen kvůli tomu, že koncept jeho hry je tak trochu můj herní sen, ale zase si říkám, jestli nemá až moc velký oči. Každopádně bych bral, kdyby to ohlásil i na PC.
    • Exkluzivity jsou po DLC druha nejvetsi zhovadilost na hernim trhu z pohledu hrace.
      Jak nekdo muze za ne byt rad,to nepochopim *1* .
      Jinak na jejich novou hru jsem opravdu zvedav *3* .
      • Malleth
        1) Vytvořit exkluzivitu je pro vývojáře jednodušší, než multiplatformní hra a tak můžou líp využít potenciál platformy. Navíc zdroje který by padli na optimalizování pro vícero platforem můžou použít pro něco užitečnějšího.

        2) Některý hry by vůbec nevznikly kdyby je Sony nezaplatilo (Heavy Rain) nebo je přímo interně nevyvinulo (ICO, Shadow of Colossus).
      • Phillios191
        Kdo s pořídí konzoli, je z nich nadšený, to ti může řict z vlastní zkušenosti ;)
        • Mel jsem konzoli X let---a prechod na pc me otevrel oci jak ma hra vypadat a jak se ma ovladat..Exkluzivita je naprosto na*ovno.Tim ze daji hru na jednu platformu si koupi konzole neraruci a okradaji se o dalsi prijmy..Zařnej priklad ALAN WAKE...Kvalitni hra si sve kupce najde na vsech platformach.Ted si predstav Heavy RAIN na poradny masine BEZ OMEZENI HW...to by bylo jiny pokoukani nez na stroji limotovanem vykonem..
        • Ja konzoli mam a porad nevidim v exkluzivitach zadny prinos pro me jako hrace.Nechces mi to vysvetlit? *1*
          • Phillios191
            Klidně, exkluzivity maj na daný konzoli vždy plný využití HW včetně ovladačů jako v případě Heavy Rain
            • A ja myslel,ze fanatickym konzolistum na graficke urovni prece nezalezi *1* .
              A co treba fakt,ze pokud nemas v planu si poridit vsechny hlavni herni platformy,tak casto prichazis o plno kvalitnich her? To je taky super ne? *1*
          • Mechwarrior_bw
            prosím ťa čo chceš vysvetlovať od tohoto naivného konzolistu... nachaj to tak :)
            • GlaDOS
              Phillios191: No to asi nevíš. Pokud máš konzoli, pak ti může být exkluzivita dobrá maximálně k tomu, aby ses cítil lépe, že lidé pouze s PC si to nezahrají. Sice to je jejich čistě svobodné rozhodnutí (tím si trochu protiřečím, protože kdo ví, co mají QD za smlouvu), že hru vydají pouze na konzole ale je to zhovadilost. Nevidím důvod, proč by zrovna Heavy Rain nešel portovat na PC (kromě té smlouvy, co Sony a QD podepsali). Ovládání Fahrenheita taky fungovalo. Sice ne vždy perfektně ale stejně šlo hlavně o příběh a atmosféru. Mě tyhle exkluzivity mrzí. Ale je to jejich boj. Já si kvůli tomu konzoli kupovat nebudu a oni se tím zbytečně připravují o další zisky.
            • Phillios191
              Jí ti dam naivniho konzolistu !! vim sakra o cem tady mluvim

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit