Přejít na výpis diskuzí
Bioshock Infinite má problémy s multiplayerem
10.8.2012 | Adam Homola
32 příspěvků
-
Oni tam dělají mulťák, proč? Tedy chci říct, že ty prodeje navíc za to vážně nestojí. MP u Bioshocku 2 bylo už skoro od vydání hry jen chudě zaplněné.
-
-
Oni to delaji kvuli drapalum, kteri pisou clanky jako je tento a pak jim daji "minus" za to, ze hra nema multak. Pritom to v 80% pripadu je kravina a pokud hra nejaky MP ma, tak se stejne hrat neda.
-
-
Multiplayer muzou delat jakej chcou, ale pokud do toho daji zase tu otresnou akceleraci mysi jak v Bioshocku 2, tak se to nebude dat hrat.
-
Klidně ať to vydají třeba až v roce 2014... Hlavně ať je to dodělané a pořádně optimalizované.
-
Podle mě tahle hra ani multiplayer nepotřebuje...už tak vypadá dost dobře *14*
-
Ať se podívají kolik lidí hraje MP u Bioshocku 2 a pak se jim třeba rozsvítí....
-
-
Kolik lidí ten mulťák hraje ? Já to třeba nevím. *1* *9*
-
-
Tak nenapínejte mne už nebo se z toho pomátnu. Kolik lidí jej hraje? *9*
-
-
A nevědí to náhodou? *3*
-
-
Já jako velký fanoušek Bioshock doufám, že se jim to nakonec povede. Na ten multiplayer se fakt můžou vykašlat, v Bioshocku nebyl a chyběl tam? Nechyběl. Ať se hlavně soustředí na kvalitu singlu a bude všechno v richtigu. Taky se mi moc nezdá, že by tak zkušení vývojáři měli problémy se základními prvky AI a enginu, ale nechme se překvapit a hlavně jim držme palce.
-
Těm zdrojům se mi moc věřit nechce. Přece jen se jedná o studio, které za sebou má hodně her a aby najednou nezvládali AI, to by bylo trochu divné... A to s tou kvalitou se mi taky nezdá, Ken Levine snad ví, co si může a nemůže dovolit a pochybuju, že by se zrovna on vydal cestou, která by z Infinite udělala nového Duke Nukema - 10 let odkladů a 4 verze hry.
A na multiplayer ať se vykašlou, pro to Bioshock nikdo nechce. -
Podle mě se některé hry díky multiplayeru kazí,prostě to k té hře nepatří a je to prostě jenom o singlu...avšak Bioshock jasně zaujme SP a doufám že i MP.. *4*
-
-
ať se na mulťák vyprdnou stejně ho nikdo nebude hrát dýl jak měsíc a pořádně dodělají single
-
-
Tak teoreticky Bishock má všechny předpoklady k tomu, aby měl skvělý multiplayer. Kombinací plasmidů, týmů rozdělených na lidi x bigdaddy/bigsis x splicers x ti noví z Infinite (ano, všechny staré by měli přinést do Infinite multiplayeru pro větší diverzitu), zakomponování těch cool blbostí, na které se hlavní hrdina v Infinite zachytne tím magnetohákem apod. by mohli vytvořit unikátní multiplayer.
Ale bylo by lepší, kdyby singlplayer netrpěl na úkor multiplayeru. -
-
Tak on Bioshock 2 multiplayer měl, ale že by byl nějak stěžejní? Pokud si někdo Bioshock koupil/í kvůli multiplayeru, tak je to blbec.
-
-
Já ani nevěděl, že Bioshock 2 nějakej Mp měl hele :) ale nikdy jsme neřekl, že je to stěžejní věc pro Infinte. Jen jsem rozvedl myšlenku o tom, že Bioshock universum má hodně zajímavých věcí, které by mohly posloužit k inovativnímu multiplayeru.
-
Tady jde taky o to že SP bude naprosto peckovej a MP bude odfláklej a bude se na něj akorát valit HATE ... tak co je lepší s MP nebo bez...a nebo taky ne a SP jak MP budou naprosto super.. *3*
-
-
-
-
-
Pevně věřím, že to Ken Levine zvládne ukočírovat.
Nerad bych jako fanoušek prvního Bioshocku řval v únoru (jestli vůbec) NOOO!!
Ale na druhou stranu tyto problémy měl i první Bioshock.
Kdo ví, že měla bít původně místo Rapture nacistická vědecká základna, hmmm? -
-
Ještě si pamatuju, jak jsem v Levelu četl první info a concept arty. Ta genetická laboratoř vypadala taky zajímavě.
-
ještě že to tak nedopadlo
-
To s tou základnou/bunkrem bylo řečeno v LEVELu, když dělali historii Irrational Games.
-
-
Dan Vávra by je všechny zpracoval pěkně do latě, základem je odstranit management, který vůbec herní tvorbě nerozumí a na vše se snaží napasovat své predikce a finančí analýzy, tak aby byl zisk co největší a marketingový hype před vydáním rovněž tak, hra už je v hratelné podobě dávno hotová, teď se opět překopává od základů, investor nestíhá splácet půjčky, takže nařídil managementu propustit podstatnou část vývojářského týmu a opět rýpou do úplného jádra herních mechanik, zase stejné klišé, takový obrázek se nám nabízí čím dál častěji. Takto se kvalitní hry prostě dělat nedají.
-
-
Vávra je spasitel. Rozum a takt sám.
-
ne každý manager je na škodu
-
-
Při tvorbě her? Marketing a kontrakty s producenty ať klidně uzavírá, ale do samotné tvorby hry by zasahovat nikdy neměl.
-
-
http://youtu.be/g9e5JMfsHwo?t=4s
-
-
-