Přejít na výpis diskuzí

BioShock Infinite vypadal moc evropsky, musela přijít změna

8.8.2011 22:26
Jan Vitík 21 příspěvků

Oblíbený vývojář Ken Levine (ano, to je ten, co má na svědomí System Shock 2 a BioShock) z Irrational Games se rozpovídal pro server Gamasutra o způsobu, jakým se v jejich studiu dělají hry. Dle jeho vlastních slov je jedním z hlavních tvůrčích procesů neúspěch. „Neustále vyřazujeme nějaké věci. Vyzkoušíme...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Dobra hra to asi urcite bude, ale lezou mu do prd*le pekne, to se uprit neda..
  • obrezanymu zidakovi v americe vadi ze neco vypada evropsky, to mne podrz.
  • omg takové píčovini. *6* kdi uš bude novej COD ? *5*
    • :D:D:D
    • až se naučíš psát česky dem*nte
      • Ale no tak, nevidíš, jaká je to recese? :D Takhle neumí psát ani prase...
    • Ataker
      Brzo to už by jsi za ty roky mohl vědět :D
  • Ach jo, skoda, ze takovych hernich studii, k jejimz hram clovek ziska skoro az citovou vazbu, je tak malo. O to vice jim preju, at je to zase "masterpiece"
  • To,co chybělo Bioshocku 2 byl"wow efekt"prvního dílu.Jinak to byla -podle mě-super hra.Dokonce i ten MP byl zábavný.A po shlédnutí 12 min.in-game videa z BI si myslím,že to nemůže dopadnout špatně *3*
    • Právě no, už jsi Bioshock znal dobře z jedničky, takže to bylo jako když už jsi podruhé u moře na dovolené. A hlavně, chyběl tam ten pocit že seš velkej taťka. Prostě se jen tak nemohlo nechat splicery klepat ti na rameno, páč se natotata zheblo.
      • OPRAVA
        ....už jsi Rapture znal dobře z jedničky....
  • Nicitel1993
    Myslim že i když nevědí jak to všechno dopadne, tak si myslím že to bude pecka jako Bioshock, to byla parádní hra (nevěděli přesně jak hráči zareagují na město atp.) ve druhém díle už to tak nebylo to moc dobře věděli co chtějí a tak dobře nedopadl. Tak že si myslím že v Irrational Games je lepší když pořádně nevědí jak se to všechno vyvrbí a nakonec to dopadne dobře jako v případě prvního Bioshocku.
    • Na Bioshock 2 pracovalo tuším jiné studio... wiki případně napoví. IG ještě snad nevydalo průměrnou hru. A doufám, že si tu kvalitu nadále udrží.
      • Ne, že by snad B2 nebyla povedená hra - jen neměla už takový náboj jako první návštěva Rapture.
        • Ataker
          Jasně, ale stějně je to v dnešní době furt pecka! Jak jednička, tak i dvojka :)
          • No tak zrovna jednička mě ve svý době vůbec nenadchla. K hororu to mělo příliš daleko a jako střílečka to byl slabej průměr. A do nebe vychvalovaný plazmidy byly ve směs k ničemu. Akorát ten závěr v příběhu to trochu zachránil nad obyčejnej průměr.
            • Mne pustila asi v druhy nebo treti lokaci. Jednicku jsem dohral ale musel jsem se k tomu dokopat a fakt to skripalo.
            • Ataker
              Mě tato hra sedla, jak ušitá na míru... pustila mě až po dohraní na normal a opětovném dohrání na hard, ale pozděj jsem zjistil, že i MP je solidní, takže Bioshock 2 hraju stále.
            • Souhlas, taky jsem nehykal nadsenim.
            • MishKonn
              Upřímně, mě BioShock taky nikdy nechytl, a nevím, proč bychom ho nemohli srovnávat s ostatními AAA tituly, když se sám za jeden považuje. Neber mě špatně, proti hře nic nemám, mimo to, že mne samotného nechytla, ale označit hru za dobrou jen proto, že znám i "daleko horší každoroční výplody", není moc racionální.
            • BJ : Bio jednička měl trošku jiný směr než střílečka nebo horor. Bio navazoval (a starší hráči mi snad dají za pravdu) na System Shocka a jeho styl hraní (spíš částečné, System byl hodně hardcore v tomhle). Myslím, že atmosféra podmořského světa byla super a jako fps to taky nebylo nic špatného (znám daleko horší každoroční výtvory ;-) ). Nesmíš to srovnávat s těma věcma, co teď vychází a říkají si AAA tytuly. Bio 1 a 2 jsou super věci a už se nemůžu dočkat, až mi do rukou padne BI :-)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit