Bioware hodlá předělat a restartovat Anthem
-
Nechtěli by radši zkusit znovu Mass Effect? Třeba aspoň to 1 DLC k Andromedě (s poslední archou) a pak další díl.
-
-
DLC podle všeho v plánu kdysi bylo a mělo se týkat archy ve které byli Quariané(na konci hry od nich člověk k slyší zprávu). Ale potom co hra zaznamenala nízký prodeje a celkově dopadla jak dopadla to EA zaříznulo.
-
-
Jo, ME: Andromeda byl mega propadák.
Stačí jenom fakt, že už 4 měsíce po vydání byla prodejní cena v obchodech 300kč. A v bazarových prodejnách byla Andromeda doslova neprodejná, ani za 100kč to lidi nekupovali 😂
-
-
Je to docela smutný a vtipný zároveň 😀to byl taky jeden z důvodu proč jsem Anthem od začátku nevěřil. Jako kdyby se s Bioware prostě něco stalo. Anthem taky docela rychlo padlo na ceně. Bazarovka na PS4 tak za 200...
-
-
-
-
Nova verzia cez free update ?
Alebo nova verzia ako nova hra, cize tahanie penazi ... ?
-
-
"Nová" verze by měla přijít formou updatů někde na stránkách BioWare jsem četl že plánují updaty v řádu několika měsíců, které by se hrou měli provést něco s posunem k lepšímu.
Každopádně už dříve BioWare zmiňoval, že pokud by hra vyšla jako nová věc, současný majitelé hry by dostali kopii zdarma.
-
-
Já jako současný majitel bych si spíše měl dát přes hubu, že jsem to vůbec kupoval.😬 Ale nemůže být každý den posvícení...
-
-
Za to jsem si chtěl nafackovat taky :D
Ale třeba Anthem ještě překvapí.
-
-
-
-
Ha, to jsem teda zvědavej. Se divím že EA spíš nezařízne jedničku a Bioware ten "update" hry neudělá jako druhou hru, stejně očekávám že za to předělání budou chtít dalších 30-40 euro 😂 to si můžou nechat. Ten odpad se dá koupit snad za 200 kč takže pokud to udělají free tak ok ale tomu moc nevěřím, nebo jak očekávám u F76 půjdou s kůží na Steam kde tomu napálí plnou cenu pro nás Steam fanbois, jinak EA začalo v posledních dnech zdražovat svoje hry na Steamu.
-
-
EA vydělává hlavně na mikrotransakcích tak proč by to nemohlo být "zdarma".
Budoucnost jsou mikrotransakce a chodávní hráčů tomu napovídá.
-
-
EA se polepšilo malinko s posledním SW, takže si myslim že pochopili že ty mikrotransakce asi nejsou úplně budoucnost když k tomu přičteme hejt na BF2. A pokud vim Anthem už nějaký má a nemyslim si že by ny nich extra vydělávali.
-
-
Hejt bude vždy a u BF2 nebyl hlavní důvod microtransakce.
Pokud by se jim podařilo Athem oživit, určitě by víc vydělali na mikrotransakcích než na prodejích hry. -
-
Pleteš se. To s těmi příjmy z mikrotransakcí není žádné univerzální pravidlo. Ty velké příjmy z mikrotransakcí platí jenom pro hry s takřka "nekonečným" gameplayem. To jsou pouze sportovní hry jako FIFA, karetní hry jako Heartstone nebo multiplayerové střílečky typu Counter-Strike či World of Tanks. U všech ostatních her hlavním zdrojem příjmů budou vždy tržby z prodeje her.
-
-
Vidis, to me nenapadlo. A clanky to potvrzuji:
"A major part of EA's microtransaction revenue comes from the Ultimate Team modes for EA's sports games, including FIFA, Madden, and NHL."
Nekde jeste pridavaji Apex Legends a Battlefield V.
Nutno ale dodat, ze profit z mikrotransakci prevazuje, takze kdyby zarizli dalsi singly a radsi se soustredili na multiplayer s mikrotransakcema, by me vubec neprekvapilo.
(Graf zisku napr. tady: https://www.gamespot.com/articles/ea-made-almost-1-billion-on-microtransactions-last/1100-6473240/)
-
-
Reakce na příspěvek:
Ono nejde donekonečna vydávat jenom multiplayerové hry s mikrotransakcemi. Multiplayerové hry si totiž musí dávat velmi velký pozor na saturaci trhu!!
U singleplayeru si tu hru zahraješ a po X hodinách (většinou někde mezi 5 až 150 hodinami) tu hru máš dohranou a můžeš začít přemýšlet nad tím, co si koupíš za další hru.
Jenže do multiplayerových her se investuje aspoň stovky hodin, někteří hráči dokonce několik tisíc hodin, takže u jedné hry můžou vydržet dlouhou dobu a tím pádem i více investovat do mikrotransakcí. Jenže je tady háček v v podobě toho, že největší část hratelnosti stojí a padá na ostatních hráčích a komunitě. Pokud hru hraje velmi málo lidí, tak se to projeví na horším herním zážitku: v open world hrách nikoho dlouho nepotkáš, u stříleček čekách dlouhou dobu v lobby než začne hra, vývojáří neúspěšných her nevydávají tolik updatů, atd. atd.
Z principu je lepší hrát multiplayerové hry, které hraje hodně hráčů. U her s málo hráči většina lidí nevydrží po delší dobu (z toho plynou i minimální příjmy z mikrotransakcí).
Pro příklad se stačí jenom zamyslet na scénu okolo Battleroyale: ačkoli prakticky každé větší studio se pokusilo vydat svůj vlastní klon battleroyale, tak bohužel ten trh byl přesaturován a prakticky jediné dlouhodobě úspěšné hry bylo PUBG a Fortnite (na 3. místě s velkým odstupem je Apex Legends).
-
-
Já vycházel z toho že Anthem je multiplayerová střílečka.
-
-
-
-
-