Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • KrPa

    ja bioware pohrbil a na zadnou napravu neverim

    historie se porad opakuje a zadna firma se nikdy nepouci z ostatnich, musis proste dostat poradne do zubu osobne

  • KrPa

    byla hezky videt i popularita te hry, pri vydani byla po roce k dispozici i cestina na zakladni hryu, pak to tak brutalne upadlo - hlavne kvalitou - je se prelozilo jen jedno dlc a  na zbyle se vsichni vykaslali 😂

  • Derp_1337

    "Westwood dojeli na to, na sílu tlačili C&C, o které přestal být zájem."

    To není úplně pravda. Oni si to C&C sami pohřbili divnými designovými rozhodnutími.

    Jak napsal Krpa níž, oni až příliš moc zjednodušili herní mechaniky, aby zaujali více mainstream hráčů. Akurát se jim to nepovedlo a mainstream hráče moc nezaujali. A hardcore RTS hráči se u C&C her začali nudit a přestali to kupovat.

    Člověk by si řekl, že po jednom nepovedeném díle se vrátí k úspěšnější staršímu designu.... ale management Westwoodu to tvrdohlavě zkoušel znovu a pohřbili se.

  • Johny666

    ale jo byla. kdyz se objevily charaktery z prvnich dvou dilu a pribeh dostal grady, tak me to bavilo. s mapou je to naprosta pravda, bohuzel. dlc jsem taky nehral, tak nemuzu soudit.

  • KrPa

    prestal byt zajem proto, ze zacali ty hry uplne zjednodusovat i pro "tupe publikum, co neumelo hrat RTS", hardcore rts to nebavilo a a tupe publikum to ignorovalo

  • TheGGG

    Takže malá bezvýznamná skupina "radikálních pravicových chud trollu a bigotů" zdá se má nějaký vliv🤣🤣🤣

    V roce 2024 neflopla hra které bych to nepřál.

  • aspa

    Asi není radno podněcovat sílu komunity ohledně těchto věcí, v současnosti vzniklá i opačný trend viz tvůrci Lords of Fallen ,kteří chytají na tom pozitivní body. No, zvláštní doba.

  • Westwood byla trochu zvláštní firma už pod Virginem. Ve výsledku dojeli na to, že na sílu tlačili C&C, o které přestal být zájem. Víc je mi líto Origin. Ti měli zajímavější porfolio, které se zredukovalo až do vymření až pod EA.

  • KrPa

    nakonec jsem rad, ze westwood umrel jak umrel, bylo to rychle a bezbolestne

    pak se nemusim diva, jak v ramci DEI zdimaji do posledni kapky bioware a obsidian

  • KrPa

    ehm, trojka ze byla dobra? oproti dvojce uplne jina hra, ja ji hral poprve asi 5 let o vydani a vsemi dlc a v ruhe pulce jsem to dohraval z donuceni a kasllal na vsechny dlc

    nudna a prazdna hra s obri zbytecnou mapou

  • No, nevim. Ackoliv me to mrzi, myslim si, ze dalsi Mass Effect se bud moc nezlepsi, nebo rovnou vubec nevyjde.

    Na Inkvizici byl jeste ohlas dobry. Na Andromedu uz kontroverzni. Pak prisel Anthem, pomerne velky problem, ktery mel vydrzet snad 10 let... ale opustili ho po dvou. Od te doby se vsichni desili, protoze jsme zjistili ze Dragon Age proslo asi tremi restarty vyvoje, a vylezlo z nej to co vylezlo.

    Takze mam strach ze si to nekde nejaky ekonomicky pisalek spocita a zjisti, ze se to studio uz nevyplati.

  • Derp_1337

    Na to jsi kápl.

    "Čím úspěšnější hra, tím více nejvyšších manažerů odchází." 😂

  • toka

    Oh ano. Hra se prodávala dobře a odchod direktora s ničím nesouvisí. Jeff Kaplan taky odešel z Blizzardu, protože Overwatch 2 byl vlastně masivní úspěch. 😀

  • Derp_1337

    Vítej v korporátním světě. V něm neexistují slova jako "selhání", "propadák" či "ztráta". 

    Tam si platí marketingové týmy, ať jim to přepíšou do květnatých slovních spojení. Jejich velmi oblíbené spojení je např. "neprodávalo se dle očekávání".

  • Inquisitor

    Ano rychle zapomenout a vymazat z historie. Aspoň je malá naděje, že dojde k poučení a Mass Effect se vydaří. Ale moc tomu osobně nevěřím.

  • Johny666

    viděl jsem dost hodin u streamerů na to, abych si raději uchoval krásné vzpomínky na první tři díly, než si je kazit.

  • Je to vtipný no. Ta hra se ani zdaleka nezaplatila.

  • Sbohem, BioWare. V nasi pameti jsi stale to, co milujeme.

  • "Hra se podle nich neprodávala vyloženě špatně, ale ani nijak dalece nepřekonala očekávání vydavatelství".

    Tohle je prostě kouzelná věta, vzpomněl jsem si na Klausovu "nevýhru".


  • "....nakonec to byla ale právě ona, kdo projekt z vedoucí pozice dotáhl až ke zdárnému vydání."

    Poslední slovo má být selhání 😅

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit