BioWare ukončuje práci na Anthem, zdroje využije jinak
-
Všetko v čom má EA tie svoje špinavé paprče tak to skončí v prepadlisku dejín, koľko talentovaných štúdií už zlikvidovali?
-
Bioware už není Bioware, protože ti kvalitní lidé tam už nepracují. Ray Muzyka a Greg Zeschuk byly nadšenci do DnD a začínali dělat hry, protože je to bavilo. Jenže pak se firma začínala rozrůstat a oni firmu nakonec prodali EA a dnes si v klidu užívají svých milionů, zatímco Bioware převzali korporátní manažeři, kteří už hry nedělají s láskou, ale kvůli profitu. Proto ta kvalita šla výrazně dolů. Je otázka, jestli takto skončí všechny firmy. Třeba i takový CDPR nebo Warhorse takto skončí. Vávra už si dnes taky užívá miliony a je otázka, jak dlouho ho bude bavit dělat hry. Na jejich místě bych to udělal stejně. Prodal firmu, shrábl peníze a užíval si penze.
-
-
hahaha, čekat od EA cokoliv dobrého nebo pozitivního, to už je skutečně hodně najivní...
-
Pamatuju si jak sem si kdysi pral, aby Anthem uspel dostatecne na to aby to neposlalo Bioware pod vodu... ale ne dost na to aby si EA myslelo ze tudy lezi cesta dal. No, tak snad se mi to splnilo a oni si uvedomili ze nic jineho nez opravdu kvalitni RPG nema smysl delat.
-
-
No otázkou teď je, zda v tom týmu zůstalo dost lidí z toho původního týmu, kteří budou to opravdu kvalitní rpg ještě schopní udělat.
-
-
Myslim ze to zjistime :-D
-
-
Já bych to viděl černě. Od ME3 (a tam už to trošku skřípalo) uběhlo 9 let. Ten koho v životě bavilo dělat příběhová RPG už tam určitě nedělá a našel si job jinde. Takže šance že ten tým bude schopen udělat něco jako kotor je už imho minimální.
-
-
Stejný drb se říkal o Valve. Už nikdy prý neudělá dobrou SP hru, protože tam už ani vlastně nikdo z půbodního Valve není. Samozřejmě že je a HL: Alyx je důkazem, že dělat SP hry pořád umí. A BioWare může být prostě stejný případ. A i kdyby tam moc těch veteránů nezbylo, pořád tam můžou být nově příchozí talentovaní vývojáři....
-
-
-
-
-
Já jsem rád, že Anthem selhal. Ta hra vznikla na přání EA. V té době totiž EA zjistilo, jak moc se dá rýžovat na hrách s multiplayerem s mikrotransakcemi.
Nejhorší na tom bylo, že vývojovému týmu Bioware Edmonton, které bylo velmi zkušené s hrama ve stylu Mass Effect a Dragon Age, dali úplnou novinku Anthem. A úplným nováčkům, v čerstvě založeném týmu Bioware Montreal, dali na starost pokračování ME: Andromeda. To prostě nemohlo dopadnout dobře. Očividně chyba ze strany managementu EA.
-
-
Dohrál jsem ho 2x a ani jednou jsem nic nekoupil v mikrotransakcích. Dokonce ani nevím, že bych měl někdy jakejkoli pocit, že bych něco kupovat měl. Dávat zrovna tohle jako hlavní nevýhodu Anthemu, tak mám pocit, žes to nehrál víc jak 5 minut.
-
-
Hrát blbý lootshooter, kteý nefunguje a ještě dvakrát...No každý nakládáme s volným časem po svém.
-
-
nerozumím tomu "nefunguje" ale budiž.. já to nehrál ani jako lootshooter, ale jako single příběh s coopem.. možná sem se měl zeptat tebe, co se mi má líbit a nehrát to, co se líbí mě.. za chybu se omlouvám, ale kašlu ti na to a příště si zase zahraju to, co se mi bude chtít.. snad nevadí.. a jestli jo, tak je mi to stejně ukradený :D
-
-
Já nikdy netvrdil, že nemůžeš dohrát kampaň bez mikrotransakcí.
-
-
-
Dobře vám tak, nemáte si kupovat hry od EA.
-
Dalo se to čekat 😀 já jen doufám že stejný osud nepotká Avengers ale jsem realista takže to vidim do konce roku podobně.
-
Tak aspoň víme co EA myslelo tím Game as a Service. Vydat napůl hotovou hru, nalákat důvěřivé hráče, jak na tom jako budou hrozně makat, přidávat obsah - vydávat velkohubé prohlášení o nové verzi a pak využít covid-výmluvy a všechno utnout. Ubožáci, rakovina herního průmyslu. Nemyslí si snad nikdo, že nebýt Covidu, tak by to dopadlo jinak.
-
Tych 10 rokov podpory teda ubehlo ako voda.
RIP Anthem *2019 - 2020
Ono je teraz celkom usmevne si pozriet spatne tie clanky a dev. diary, ktore nam slubovali aj modre z neba.
-
-
EA zjistilo že Necromancy jsou jenom ve hrách a knihách?