BioWare ukončuje práci na Anthem, zdroje využije jinak
-
Špinavý lháři...
-
"Natěšení fanoušci bohužel musejí spolknout hořkou slzu, protože na blogu Bioware včera vyšlo smutné oznámení." Líbí se mi Pavlův sarkasmus, leckdo by si mohl myslet, že to snad myslí vážně :)
-
-
Tak já se na to docela těšil, ta hra měla vcelku dobrý základy, ale byla po čertech prázdná a nedotažená. Takhle z toho zůstane poue pomník jednoho velkého failu. Mohli to udělat po vzoru No Man´s Sky. ALe prachy jsou prachy.
-
-
Často je mnohem lepší nechat fail být a přesunout se k něčemu jinému. Poučit se a jít dál.
Bohužel někteří lidé s tím mají ale problémy a myslí si, že nějakým chabým přidáváním "nového obsahu" dokáží z failu udělat tiskárnu na peníze.
-
-
-
Tych 10 rokov podpory teda ubehlo ako voda.
RIP Anthem *2019 - 2020
Ono je teraz celkom usmevne si pozriet spatne tie clanky a dev. diary, ktore nam slubovali aj modre z neba.
-
-
Dobře vám tak, nemáte si kupovat hry od EA.
-
EA zjistilo že Necromancy jsou jenom ve hrách a knihách?
-
Tak aspoň víme co EA myslelo tím Game as a Service. Vydat napůl hotovou hru, nalákat důvěřivé hráče, jak na tom jako budou hrozně makat, přidávat obsah - vydávat velkohubé prohlášení o nové verzi a pak využít covid-výmluvy a všechno utnout. Ubožáci, rakovina herního průmyslu. Nemyslí si snad nikdo, že nebýt Covidu, tak by to dopadlo jinak.
-
Já jsem rád, že Anthem selhal. Ta hra vznikla na přání EA. V té době totiž EA zjistilo, jak moc se dá rýžovat na hrách s multiplayerem s mikrotransakcemi.
Nejhorší na tom bylo, že vývojovému týmu Bioware Edmonton, které bylo velmi zkušené s hrama ve stylu Mass Effect a Dragon Age, dali úplnou novinku Anthem. A úplným nováčkům, v čerstvě založeném týmu Bioware Montreal, dali na starost pokračování ME: Andromeda. To prostě nemohlo dopadnout dobře. Očividně chyba ze strany managementu EA.
-
-
Dohrál jsem ho 2x a ani jednou jsem nic nekoupil v mikrotransakcích. Dokonce ani nevím, že bych měl někdy jakejkoli pocit, že bych něco kupovat měl. Dávat zrovna tohle jako hlavní nevýhodu Anthemu, tak mám pocit, žes to nehrál víc jak 5 minut.
-
-
Hrát blbý lootshooter, kteý nefunguje a ještě dvakrát...No každý nakládáme s volným časem po svém.
-
-
nerozumím tomu "nefunguje" ale budiž.. já to nehrál ani jako lootshooter, ale jako single příběh s coopem.. možná sem se měl zeptat tebe, co se mi má líbit a nehrát to, co se líbí mě.. za chybu se omlouvám, ale kašlu ti na to a příště si zase zahraju to, co se mi bude chtít.. snad nevadí.. a jestli jo, tak je mi to stejně ukradený :D
-
-
Já nikdy netvrdil, že nemůžeš dohrát kampaň bez mikrotransakcí.
-
-
-
Bioware už není Bioware, protože ti kvalitní lidé tam už nepracují. Ray Muzyka a Greg Zeschuk byly nadšenci do DnD a začínali dělat hry, protože je to bavilo. Jenže pak se firma začínala rozrůstat a oni firmu nakonec prodali EA a dnes si v klidu užívají svých milionů, zatímco Bioware převzali korporátní manažeři, kteří už hry nedělají s láskou, ale kvůli profitu. Proto ta kvalita šla výrazně dolů. Je otázka, jestli takto skončí všechny firmy. Třeba i takový CDPR nebo Warhorse takto skončí. Vávra už si dnes taky užívá miliony a je otázka, jak dlouho ho bude bavit dělat hry. Na jejich místě bych to udělal stejně. Prodal firmu, shrábl peníze a užíval si penze.
-
-
Dalo se to čekat 😀 já jen doufám že stejný osud nepotká Avengers ale jsem realista takže to vidim do konce roku podobně.
-
konečně dobrá zpráva
-
-
Taky jsem rád, že nechali fail plavat a soustředí se na něco jiného.
-