Přejít na výpis diskuzí
BioWare zvažuje možnosti Mass Effect MMO
11.4.2011 | Aleš Smutný
31 příspěvků
-
vynechal jsem vychodni trh, protoze jsme na zapade, a tady hraje vychodni hry vazne mensina
BTW mas tu Aion a LienAge2, coz jsou MMOJPRG jak poleno
Ano byt originalni je tezsi - ale to je to, co lidi chcou - ja bych treba byl 100 pro MMO typu Hellsgate London (Smula ze ho korejci maji zadara :() -
No možný to i je. Přeci jenom je WoW už trošku moc dlouho na trhu, proběhlo tolik změn že už to je skoro jiná hra a lidi rádi změny, no uvidíme až vyjde SW:ToR (já MMO hrál naposledy před 3 rokama Lineage 2 a ToR si chci zahrát i na oficu), ještě bude sranda.
-
Celkem si dokazu predstavit hru ze sveta Mass Effectu, ktera by nabizela treba cooperativni kampan. Nejaky mix Gears of War a Mass Effectu, asi by to bylo vice akcni,ale rozhodne by meli zachovat nejake RPG elementy (vyvoj postavy, zlepsovani zbrani atd).
Chci rict,ze pokud by to vyslo soubezne s klasickym Mass Effectem, tak bych to jedine uvital.
Coop kampane mam rad a je jich tak zalostne malo. -
toho se právě bojím, že od SWTOR už nikdy nevstanu:D
-
SWTOR bude pro Mass Effect MMO to same jako KOTOR pro Mass Effect. Pokud se povede (jak kriticky, tak financne), tak do toho pujdou.. kazdopadne to bude trvat HODNE dlouho a vicemene to bude nastupce SWTORu. Logicka dlouhodoba strategie Bioware.
-
Jo aha... Ty fekále *1*
-
No, když se něčeho hodně prodá, tak to musí být oblíbené, v něčem vynikat, ale hlavně neobsahovat odpuzující a otravné věci. A pak se dá tvrdit, že produkt který je průměrný může být označen jako kvalitnější než produkt, který je v něčem extra, ale obsahuje prvky které mě donutí to raději vypnout.
Jinak souhlasim, že hrát dvě MMO nemá cenu. Ale pokud by to byl odlišný žánr, nevidím důvod proč vedle SWTOR neudělat MassEffectMMO, kdyby byl FPS.
Jinak počet lidí na mapě neprezentuje MMO, ja osobně mam nejradši male mapy s 12 lidmi a klasickym S&D. -
Ne...hádej znova *1*
-
No, nevím no. Multiplayer je sice fajn, ale opravdu se nehodí na každý titul. Nějak nechápu, proč ho chtějí cpát i do ME.
-
No...to by mohlo bejt zatraceně dobrý MMO *3*
-
No k těm 2/3 tvého postu nemám co říct, jelikož není moc co komentovat. Možná jen to že jsi vynechal celý východní MMO trh. A tu spoustu malých projektů které rostou jako houby po dešti a dohromady taky dají solidní číslo.
Pokud.... spekulovat o tom jestli ToR bude fungovat je zbytečné- uvidíme, každopádně zminuješ originalitu. To je všechno krásné, ale být originální v MMO je daleko težší než být originální v obyčejné hře. Ten koncept musí fungovat a musí zůstat dostatečně zábavný po enormní dobu. To je ten problém. -
Jestli udelaj ME MMO hru tak to snad budou delat 5 let aby bylo vse spickove hudba sedela atd, ale meli by si napred pockat jaky to bude se SWTOR sice se odtamtud nikdy uz nehnu ale nevim jak ostatni lidi.
-
Pokud bereme jen MMO, které mají opravdu hodně hráčů (ne žádne metiny a runescapy), tak to tu máme tyto hráče:
World of Warcraft, EverQuest2, LotRO, LineAge 2 a mozna EVE
Zbytek jsou bud nove MMO (RIFT, DC Online, StarTrek Online...), nebo ztratili hrace ve prospech jiz zminovanych velkych MMO (Age of connan, Warhammer, Dungeons and Dragons, City of Heroes)
Vetsina tech novych MMO (hlavne klony) pak zase ztrati sve hrace ve prospech tech vetsich MMO.
Kdyz jeste vezmeme v potaz, ze LotRO, WoW a EQ2 jsou skoro stejne hry, tak tu mame 3 fantasy RPG MMO, jedno JRPG MMO a jedno SciFi MMO s vesmirnyma bitvama. Zadne MMOFPS, nebo klasicke SciFi RPG.
Pokud se SWTOR podari prorazit, tak tu budeme mit smrst SciFi MMORPG. Pak tu ale mame dalsi nadejny projekt - Tera, coz je MMORPG, ktere si vsak bere system boje z diablovek (ale jinak je pohled normalne z treti osoby.)
Jsou to MMO, ktere nejsou klony jiz existujicich, takze prostoru je tu mnoho - staci vytvaret nove a originalni kousky, a ne WoW/EQ/LotRO 100x a jeste jednou. -
Heh, z +4 kdy jsem odcházel je -4 a z toho jen dva komentují. Zbabělci. Nejsou argumenty co? Typické.
Musíš si uvědomit že 1 kvalitní MMO znamená x set tisíc až milionů lidí kteří u té hry nejspíše budou trávit většinu volného času(ztráveného na PC). Jedno kvalitní MMO v daném subžánru je dost na to aby ukouslo většinu trhu(WoW?). Řekni mi kdo má čas hrát víc než jedno MMO? A já navíc nemám náladu expit postavu jako několikrát předtím, jen abych zase viděl tu hru chcípnout mě před očima.
A co se týče MMO FPS... nevím, potřebuje FPS být jako MMO? Já už nějaký pátek hraju Battlefieldy a vždycky mi stačilo těch 64 lidí :). -
World of Warcraft, DC Online, Rift, LotR Online, Lineage... je toho dost, ale hlavně příklady Age of Conan, Aion, Warhammer, Anarchy Online a dalších ukazují, že tenhle trh je obsazený a cpát se tam nemá smysl. A hlavně Bioware dělá The Old Republic. Nevěřím tomu, že by si sr*li do vlastního hnízda tím, že by vydali v relativně krátkém časovém sledu 2 scifi MMO.
-
Ultima Online?
-
Jo na tom bude hodne pravdy.
Navic trh se scifi MMO je skoro prazdnej a nevypada to, ze by se najednou zaplnil. Leda by SW:TOR strhnul WoWko z trunu MMO a vazne nabral miliony hracu na delsi dobu ... Ja v tom moc nedoufam, i kdyz by to nejspis prospelo celimu trhu. -
Do sklepa? *3*
-
Což MMO by nebylo špatný, ale jendině v případě, že jej bude možný hrát i zdarma a ne jen za prachy. Jestli to chtěj zpoplatnit jako DC Universe online, tak ať si to strčí...celý naštorc...tam kde slunce nesvítí. *2*
-
Proc FPS? To jich neni dost? Kdyz MP strilecku tak proc nezustat u TPS.