• Podotýkám, že hru jsem nehrál.

Rychlý google říká, že hra se uloží vždy, když se vrátí na policejní stanici, anebo když vejde do některé z kabinek, kde si mění přestrojení.

• Dobrý den.Vím,že to sem nepatří,ale už si nevím rady.Synovi je 7let a má xbox one - lego City.Nevím,koho se zeptat,ale co mám udělat pro to,aby si mohl již odehrané levly uložit a další den se napojit a pokračovat?Při spuštění hry se nám neukazuje možnost uložení  - puze nová hra.Musím mít mikrosoft účet?Jinak už nevím.Hraje to s ním i babička,ale už i ta nám rezignuje to hrát neustále od začátku.Na koho se mohu obrátit s prosbou o radu?Moc děkuji.Zoufalá matka😱

• MaxHovado

Greedfall není špatná hra, ale s Pavlem musím souhlasit, že si autoři (zřejmě podobně jako u recenzované Black Legend) nabrali krapet víc, než dokázali zvládnout. Greedfall jsem si vyzkoušel díky PS plus a hned první minuty mi nestydatě dávaly najevo, že se (bohužel) nejedná o AAA titul. Zasazení, vyprávění i lore mě zaujal hned, ale přes archaické provedení (grafika, ovládání, přehlednost UI) jsem se nakonec nedokázal přenést... Doteď si říkám, že dám hře ještě šanci, ale... je tolik lepších, co mám na svém seznamu, že nevím, jestli se k ní kdy skutečně vrátím.

• Moc nevím, proč si redakce tak zasedla na ten greedfall. Nejde jen o tu tehdejší recenzi, která byla podle mě jedna z nejhůř zpracovaných a odůvodněných, co tu za posledních pár let vyšly. Ale ocividne to jde dal. :-)

Hrál jsem greedfall sice asi po roce od vydání, takže už mohlo být něco opraveno, ale nebyla to vůbec špatná hra. Aspoň konečně sice klasické rpg , ale v mírně neobvyklem zasazení, zajimavym prostředím a s docela pěkným příběhem, který byl jenom na konci trochu natahovany. Konečně to nebylo aspoň jrpg nebo roguelite rpg, které mi přijde, že teďka dělá každý, kdo umí programovat. Nebo je tu jenom zbožňuje a stále recenzuje redakce :-)