Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Inquisitor

    Pro mě osobně je více než grafika ve hře, důležitá fyzika, předměty a okolí reagující na akci. To mě ohromí nejvíc. Ty naleštěný mrtvý plastový světy, kdy s odpadkovým košem nehne ani atomový výbuch. To ne.

  • Mne to prijde  na pozadi rozmazane, mozna kvalitou videa, ale i tak...

  • Za chvíli se promění obecné vnímání kvality jako u filmu. Hlavně aby se pozlátko třpytilo, barevně to bouchalo a čím megalomanštější záběr, tím lépe a označíme to za kvalitní produkci. Ale já mám rád, když sice věci vypadají hezky, ale až jako druhotný jev ke kvalitnímu příběhu, hratelnosti nebo celkové imerzi. Proto mě to nechává chladným.

    • Inquisitor

      Tak herní průmysl už tak funguje dlouho. Máme tady akční blockbustery jako Battlefied, CoD apod. Pak tu máš malé nezávislé hry, stejně jako umělecké filmy, pro menšinovou skupinu diváků. Důležité je, aby zůstalo na výběr a SP hráč jako já, si mohl vybrat co hrát. Abych si mohl zahrát hru se silným příběhem a nemít všechno online co-op apod. 

  • MalyZeli

     No jako na tuhle hru se tesim, uz hned od prvnich ukazek me to celkem zajima, ale myslim si ze Youtube jim neprospiva, nebo je to az extremni preset DLSS, protoze to opravdu je rozmazane, ghosting effect, hlavne kolem hlavy/vlasu. V menu je to ostre, a pri malo narocnych scenach celkem taky, takze bych to opravdu spis svadel na bud spatnou implementaci DLSS, nebo tak spatnou optimalizaci, ze aby to bylo hratelne je potreba mit nakej ultra performance preset. 

    • DLSS ale nerozmazává obraz, právě naopak. To všechno bude jenom příliš moc efektů pro oko. Třeba takový blure effekt a td. Kdybys věděl jak funguje DLSS, tak bys tohle nemohl napsat :)

      • Maxianimal

        DLSS na performance mod obraz rozmazává, protože prakticky downscaluje. Rozumíš tomu jako koza petrželi.

        • No dobře, DLSS jako performance jsem nikdy nepoužil. Protože obraz chci upgradovat, takže quality a nebo balanced. Nepoužívám DLSS jako downgrade pro více snímků, a pochybuji že v traileru ho mají na performance. Už tomu rozumíš? ....když něco prezentuji, nedám tomu low quality :)

          • Maxianimal

            Jenže DLSS se dá používat právě oběma směry, víc FPS nebo větší kvalita. DLSS automaticky neznamená, že si dáš větší kvalitu (btw, ona ta větší kvalita je sporná, pořád nejlepší AA je MSAA, ale to je náročné na výkon).

            Jenže právě Wukong měl obrovské problémy s FPS, takže kdoví. Chce to nejdřív zjistit informace, potom psát na diskuze. ;)

        • Derp_1337

          Přesně tak. S určitým nastavením (a nebo při některých situacích ve hře) jde u DLSS pozorovat rozmazání.

  • Maxianimal

    Přesně v jaké minutě mám být ohromen? Nevidím nic, co by vybočovalo ze současného standardu.
    Jinak tady je video - https://youtu.be/lRrzJADBuHg

    V článku se nějak ztratilo ;)

    • ales.smutny

      V článku je hned nahoře, nad nadpisem.

      • Maxianimal

        Teď už to funguje, předtím to nešlo.

    • tuco

      V co se 6:23 promenil? To je GIGACHAD. Chudak drak dostal tak za 30% HP :) A ten ci ta co to hraje je taky GIGACHAD, na klavesnici wtf

    • Tohle může napsat jenom někdo, kdo vyrůstal jenom v současné éře her. Já myslím že je to opravdu masakr, kam až se to dostalo. 

      • Maxianimal

        Naopak, hraju od začátku devadesátých let. Viděl jsem hezčí hry :)

    • Jako taky jsem nebyl nejak vyslovene ohromen, nicmene mi prijde, ze bitrate pro 4k videa na YT neni zrovna pro ten jejich svet plny detailni vegetace apod. dostatecny, hodne detailu se tak ztrati. I tak se mi ale vizual velice zamlouva. Taktez vyslo jeste jedno video, kde se chlubi cutscenami, tam jsem byl produkcnimi kvalitami prekvapen mnohem vic. 

      https://youtu.be/AedjfaOlkPs

  • Na pohled to vypada krasne. Dostavame se do takovych tech ultra realistic modu, kteri delali moderi do nejakych her, ktere vypadali krasne, ale potreboval jsi poradne delo aby to fungovalo rozumne.


    Ovsem o co vice je to realisticke, tak si clovek vsima jinych nedostatku. Jsem nakonec jen koukal, jak vegetace a veci na zemi bud vubec ne uplne minimalne reaguji na to co se tam deje. Ale jestli to bude dobra hra, tak je to samozrejme fuk, jen me to proste trklo na prvni pohled. Ale aspon se mame porad kam posouvat.


    Jinak ohledne rozmazani co tu nekdo zminoval. Tak v nejakem rozhovoru s vyvojari co delaji na UE5, tak toto zminovali, ze je nejaky problem UE5 a lide z Epicu na oprave pracuji a to maznuti by melo do finalni verze UE5 zmizet.

    • twicer

      Ono je to vtěhle ohledech stále dost kam posouvat, ačkoliv to někteří plně nevnímají, na uvěřitelnost to má velký vliv.

      To samé máš vykreslování vzdálenosti, kde vidíš jak ti doskakuje ve vrstvách detailnější prostředí, nebo stíny objektů.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit