Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • iSpirit

    Ty podrážděně reakce nerdů jsou k smíchu. Blizzard škube své fanoušky dobrých 13 let. V současnosti je to jeden lootbox vedle druhého. Hry od Blizzardu jsou prošpikované mikrotransakcemi a lootboxy. Jejich hry vznikají na základě toho, aby hráči do toho postupně pořád dál a dál investovali a ne na základě hratelnosti. To hardcore PC hráčům jako nevadí? Nějaká mobilní hra je to nejmenší na současném Blizzardu. Blizzcon je pak katastrofální akce. Každý rok davy fanoušků si tam jezdí zkouknout nějaký ten filmeček do Wowka a nějaký ten lootbox, dlc, remaster atd.

    • Derp_1337

      Uvědomuješ si, že ses svým příspěvkem právě zařadil k těm "podrážděným reakcím nerdů", které ti jsou "k smichu" ??

      Pěkná ironie, že?

      • iSpirit

        Naopak Blizzard je mi herně k smíchu už dobrých 10 let, současné hysterii se vysmívám stejně jako tobě.

        • Jack1947

          Lidi se  smějí zase tobě, holt každý se směje něčemu jinému😉

  • Adame nezklamals přehnaná reakce...😀 pobavils jsi asi stejný jak zaměstnanci Blizzardu hlavně dělat na tom co korporát řekne ať vydělám co nejvíc prachů a svůj názor spolknu na hlavu si s***t nechám. Když jsem v poslední době četl jak ti staří dobří z Blizzardu odcházejí čekal jsem nemilou změnu, bylo mi jasné že to není jen tak, že ta firma kde hráči dělali hry pro hráče a prachy byly jen takový bonus navíc umřela, tušil jsem, že uvnitř musí bejt něco hodně shnilého a vida to ovoce vyplavalo na povrch hra na mobily🤮 A pak když hráči ZCELA OČAKÁVANĚ REAGOVALI tak Blizzard maže komentáře maže dislike trapné....

  • Veskoslav

    Člověk buď musí být blázen, id*ot nebo mít koule větší jak planeta, když vejde před sál, kde je 95 % hardcore pc hráčů, 5 % konzolistů a představí jim hru na mobil...To je určeno pro Pinong hráče, kteří tyhle sra*ky milují.

    • Wolfcastle

      nebo asiat....

  • jindra.veliky

    z clanku jsem si vzal akorat tak to, ze jakmile se neco vetsine nelibi, tak je to "prehnana reakce internetu" a dal jsem uz necetl

  • kkING

    Jak se pise v clanku, je to predevsim chyba blizzardu. Staci se podivat co udelalo z fanousky oznameni noveho Elder Scrolls nic nerikajicim trailerem co mel par sekund🙂

  • jenda84

    pěkně napsaný. Blizz byl můj nejoblíbenější developer od dětství 😀 Warcraft, Starcraft, Diablo2, nejlepší cinematics ve hrách.. no a pak už to šlo z kopce - jak někdo poznamenal na fórech - Blizz už dávno opustili lidi, co ty hry nejen, že dělali, ale i je hráli. Dneska je to mamon za penězma - monetizace Starcraftu je pro mě opravdu FAIL to samý další tituly zejméne inkluzivní Overwatch (srajda na ntou), všechno má styl omalovánek pro děti, hlavně, aby to hrálo co nejvíce lidí = co nejvíc peněz... Blizz si ten hejt zaslouží, třeba si vytáhnou hlavu ze zadku :-)

    • ucho

      "hlavně, aby to hrálo co nejvíce lidí = co nejvíc peněz"

      jinými slovy chceš říct, že je špatně, že se snaží uspokojit co nejvíc lidí, tedy aby ty hry hrálo co nejvíc lidí. a vlastně chceš říct, že chceš, aby uspokojili tebe. já nějak nepobírám, jak proč jim chceš vyčítat to vydělávání peněz. pokud za něco lidi platí, tak jim to asi něco dává, nebo ne?

      • jenda84

        peníze kazí charakter, milé UCHO 😛 nicméně svým příspěvkem jsem chtěl hlavně poukázat na to, že hry od blizzardu už nejsou "by gamers for gamers" (Interplay se v hrobě obrací), ale že to je ždímačka peněz  zaměřená výhradně na mainstream. Core komunita blizzardu byli vždycky hardcore hráči - znám lidi, co dodneška jedou Diablo1 nebo 2. A ano, také jsem chtěl říct to, že čím více lidí chci svým produktem uspokojit, tím více jde kvalita dolů - to si mysli, co chceš, ale je to tak - můžeme se bavit například o Falloutu76 to je zářný příklad.

        • ucho

          Fallout 76 je zarny priklad ceho? tam chteji uspokojit co nejvic lidi? tu hru hraje nejvic lidi? vzdyt to je blbost. jaka ta hra bude ukaze poradne az cas. to, jestli bude lidi bavit, ukaze az to, jak to bude lidi bavit.

          jak chces v soucasne konkurenci her prezit, kdyz se nezameris na mainstream? teda kdyz chces, aby se ti vratily investice? predstava, ze budes delat x let hru, a ona se ti nezaplati, dnes moc uskutecnitelna neni. studio zkrachuje. v cem je to dobre, kdyz si na sebe ani nevydela? aby to uspokojilo tve touhy a vyvojari se mohli jit past? smyslem kazdeho podnikani je vydelavat penize. to je zakladni princip a smysl. vydelavat penize. ty penize pak muzes opet investovat do podnikani a rust. na tom to vsechno funguje. vydelava se na tom, ze poskytujes neco, co jini chteji/jsou ti za to ochotni zaplatit. kdyz tedy penize vydelavas, delas to zjevne dobre. kdyz ne, delas neco spatne.

          ano, vyvoj her sel do pozadi, protoze uz v tom zjevne neni takova navratnost a penize dokazou vydelavat i jinak. navic kdyby kazdej druhej rok vydali novy Diablo, rekl bych ze lidi budou taky nadavat a ani to nebudou hrat. tohle je celkove zajimava problematika, ale neni to tak jednoduche.

          znas lidi, co dodnes hraji Diablo 1 a 2. ale Diablo 3 zjevne ne, takze co to znamena? tihle lide uz nikdy nic jineho hrat nebudou. jsou zaseknuti a nic uz pro ne lepsi nebude. Diablo 1 a 2 jim nikdo nenahradi. Diablu 3 se to u nich zjevne nepodarilo. je to zacarovany kruh. podobne je to u HalfLifu 3. jestli nekdy vyjde, nikdy nenaplni ocekavani lidi. nikdy neprekona sve predchudce. legendy holt zustanou legendami. ja to mam podobne s filmem Vetrelci. taky ho zadny dalsi dil neprekonal, prestoze se o to snazi i ted. castecne za to muze i nostalgie a vek, kdy se k tomu dostal.

          • Taronyu

            jak chces v soucasne konkurenci her prezit, kdyz se nezameris na mainstream?

             Ako? Jednoducho. Tak že urobíš kvalitnú hru. Ty si myslíš, že prežiješ, len ak sa zameriavaš na mainstream? A Kde to žiješ? 


            Ori and the blind Forest, Subnautica, The long Dark, Elite dangerous, Kingdome Come, Star Citizen má miliony a to ešte nevyšiel.  Nič z toho nie je mainstream, všetko sú to hry smerované na užšiu skupinu hráčov a preslávaili sa a zarobili prachy. Lebo boli kvalitné a niečím výnimočné. To isté môže znovu spraviť blizz. Kľudne by si mohli dovoliť vydať hru čiste na PC a zarobili by hromadu prachov. 

          • Derp_1337

            Ucho, ještě jednou, prosímtě nesnaž se vciťovat do pozice vrcholových managerů, protože ti to VŮBEC NEJDE. Obzvlášť ty tvoje představy, co se vyplatí a co se nevyplatí, jsou úplně mimo.

            Stejně tak jsi mimo s tvýma prognózama o trhu. Jasně, někteří lidé (říkejme jim třeba "hardcore hráči") milujou staré klasiky (Diablo 1 & 2) nade vše, ale to je jenom menšina hráčů. Největší prachy plavou v mainstreamu a ti nebudou hrát hry 10-20 let staré. Problém Diabla 3 byl ten, že to nezaujalo ani hardcore komunitu a ani mainstream. Ta hra nedokázala delší dobu zabavit téměř nikoho!


            A v neposlední řadě jsi úplně mimo s myšlenkou, že "Valve nevydá Half-Life 3, protože se bojí, že nepřekonají kvalit předchozích dílů". Valve se prostě změnilo na firmu, která poskytuje služby. Na jejich místě by jste se taky nechtěl pachtit několik let s vývojem hry, když můžete vydělávat miliardy jenom sezením na zadku a akurát jednou za čas uděláte údržbu serverů Steamu.

            • ucho

              reknu ti jednu vec, ktera ti tady celou dobu unika. naprosto mimo jsi ty ;)

              apropo asi jsi nepochopil par textu, ktere jsem psal, protoze pak by ti doslo, ze o Valve jsem ve sve podstate napsal presne to, co jsi ted napsal ty ;) mas trochu cerno pred ocima, az z toho chytas mimozu.

              • Derp_1337

                Reakce na příspěvek:

                Ne, nenapsal jsem nic ve své podstatě podobnému, co jsem napsal já. Možná si něco takového myslíš, ale do diskuze jsi to určitě nenapsal.

                • ucho

                  Reakce na příspěvek:

                  je to v tomto vlakne, na ktere jsi reagoval:

                  "ano, vyvoj her sel do pozadi, protoze uz v tom zjevne neni takova navratnost a penize dokazou vydelavat i jinak."

                  zminil jsem to u Blizzardu, ale kdyz jsem prisel s HL3, je to proste stejny pripad. Valve ma svuj Steam. Blizzard ma taky to svoje. tvorba novych her pro ne neni priorita, ale Blizzard nad nimi podle me nezanevrel.

                  • Derp_1337

                    Reakce na příspěvek:

                    "Zmínil jsem to u Blizzardu"

                    Přesně tak, napsal jsi to pouze u Blizzardu. Když přišla řeč na HL3, tak jsi jenom kecal o tom, jak je těžké pro Valve překonat předchozí díl.


                    Jinak hlavní rozdíl mezi Blizzardem a Valve je v tom, že portfolio Blizzardu se točí prakticky jenom kolem vydávaní her, takže si nemůžou dovolit na ně zanevřít.
                    Dokonce i jejich jediná služba (Battle.net) je spjata jenom s hrami, které si Activision/Blizzard sám vydal.

  • Rejsek

    Chápu, že se hry + vývojová studia staly rovnocennou součástí popkultury ve srovnatelné míře, jako např. muzika + hudební kapely a mohou u fanoušků budit podobné emoce, když někdo udělá/neudělá něco podle představ. Ale ta patologická potřeba hatu a dokonce verbální útoky, které jdou ruku v ruce se současným, silně toxickým, neoliberalismem (pocitem, že má každý právo kecat úplně do všeho), to už je u konkrétních jedinců jasný signál mentálního zmrzačení. I ve svých 34 letech hraju se stejnou chutí, i když s menší porcí času, tak jako před 15-20 lety. A věřím, že pokud mi nezpráchniví prsty, tak budu stejně tak pařit ještě v důchodu. Taky mě občas naštve, že hra není úplně podle mých představ, ale pořád jsou to jen blbé hry. Vyzývat kvůli nim k perzekuci jakékoliv povahy může jen absolutní magor.

  • wxyz

    Ja sám som začal prejavovať rasistické tendencie, keď som si prvýkrát stiahol (nelegálne, podotýkam) z internetu World of Warcraft a začal hrať za Alianciu. Prirodzene som si vytvoril postavičku bieleho človeka z kráľovstva Stormwind a po čase, keď som dosiahol dostatočne vysoký level, som vstúpil do PvP (Privileged versus PoC) guildy. Guildmasterom bol 89 ročný bývalý vojak Wermachtu a SS-mann s nickom <HeDidNothingWrong> a hodnosti v guilde niesli názvy vojenských hodností Wermachtu, pričom nášho GuM sme oslovovali "Vodca." (podľa nemeckého Fuhrer, čo bolo aj titulom samotného Adolfa Hitlera. Cieľom tejto guildy bolo potláčať už dostatočne utláčané Horďácke rasy. Niektoré z našich aktivít boli:

    • vykrikovali sme politicky nekorektné výrazy v general chate, ako napríklad "Orkovia za portál," "Garithos neurobil nič zlé" "Žiadna cielené genocída orkov neprebiehala" "Anduinn Wrynn je bábka v rukách drakov" a pod.
    • gangovali sme malé levely v štartovacích zónach a nedovolili sme im postúpiť na vyšší level
    • v noci (hracieho času) sme sa stretávali v katakombách Stormwindu, kde sme počúvali prejavy nášho Vodcu, naši warloci vyvolávali démonov (hlavne sukuby) a snovali sme plány
    • ničili sme faunu a flóru v Horďáckych zónach tým, že sme vykopávali všetky kovy a rastliny (biela kolonizácia Kalimdoru)
    • všetky postavičky ženského pohlavia sme nútili, aby si zvolili "krajčirstvo" a "varenie" ako svoje profesie
    • dokonca sme ženské postavičky ani nepúšťali na raidy a nútili ich zostať v guildových priestoroch, aby tam upratovali
    • chytali sme Horďáckych druidov a zapaľovali sme ich pre Orgrimmarom do tvaru kríža
    • poštou sme rozposielali hromadné listy náhodným hráčom, v ktorých sme im podsúvali neoverené kvázi-fakty, ako napr. "Mužské aj ženské postavičky berú za questy rovnaký počet zlatiek" "Horda je v každom novom datadisku stále podporovaná novými buffmi, ale aj tak sa nedokáže vyrovnať prirodzenej nadradenosti Aliancie" "Prečo je na Wowpedii článok o orkských koncentračných táboroch pod prísnym dohľadom editorov a nemôžu sa v ňom robiť zmeny?" a pod.

    Našťasie, moja mamka, keď videla, kam smerujem, kontaktovala nášho rodinného psychiatra, a ten mi predpísal tabletky na upokojenie a elektrošokovú terapiu. Po viacerých sedeniach som sa upokojil, vymazal som WoW z počítača a dnes už hrám iba hry typu Candy Rush a Angry Birds. Pan redaktor tohto článku ma absolútnu pravdu - aj videohry môžu viesť k strašnej premene človeka na nacistu, fašistu, misogýna a hráša Aliancie. Už nikdy viac!

  • maros.goc

    "Z nějakého důvodu panuje mezi tradičními hráči velká skepse vůči mobilním hrám." ....to snad nemyslis vazne Adam ...

  • pro mě to byl neuvěřitelný vysměch.

    Blizzard rodina ? Tady asi jde vidět, že Blizzard si hleda jinou rodinu tu kterou ma (možná měl) mu nestačila.

    Diablo na Mobil je asi jasne na koho to  je mířeno na děti  10+ ktere budou za miktrotransakce utracet penize rodičů.

    Takže spíše blizzard ukazal svou nenažranost a lhostejnost vuči všem a penizky se hrnou.

    Teď jediné co asi muže pomoct všem věrným je pokud poklesne hodnota Blizzardu to by pak možná něco změnilo.

    • Bobrkola

      Zazobanej táťka a mamka zlatokopka jsou taky rodina ;) :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit