Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Lidem se nikdy nelíbí to co je teď, ale to co bylo, i kdyby Vanilla WoW byla černobílá a dala se hrát jen hodinu denně, stejně by tady byly kecy typu jak to bylo nostalgicky krásný.. Prostě pochopte, že ta hra má za sebou skoro 8 let vývoje, tak tam nějakej progress a změny musejí být vidět :)
    • Já jsem rád že některé staré herní série (Might and Magic) dnes ještě pořád žijí, i když ty hry už jsou jiné (''horší'' - ''lepší'' ?) než kdyby ta série umřela a upadla do zapomnění.
      Myslím si, že je to stejně i s WoW...Páč než vyšel datadisk tak lidi kolem mě říkali : Mě už to nebaví všechno jsem zkusil, všude jsem byl, všechno mám atd. Půjdu na nějaké jiné MMO.
      Když vyšel datadisk tak je to přitáhlo zpátky ale prskali že to všechno zničili že už to není ono a že dřív to bylo lepší atd.. *15* *2*
  • Ludia moj nazor je:

    Cim viac ludi hra jednu hru, tym viac je nemozne jednoducho ludom vyhoviet. Kazdy nieco chce. A tak to aj vizera
    • Jenže to taky není dobre kdo chce všechno nakonec nebude mít nic....
  • Blizz na ně jenom opravdu myslí to je tak celé :D :D Jinak wow bylo super sakra ja ho hral 4 roky ale nějak to už není to pravé ořechové .........
    • Taky mám "pár" let.. ale už jen ve vzpomínkách. Trochu mě akorát rozesmálo to prohlášení, že něchtějí hru zjednodušovat.. ha ha.. každý datadisk bylo jedno velké zjednodušení toho předešlého zjednodušeného zjednodušení :)
    • Samo ze neni co slo vymyslet a okoukat z jinych her uz ve hre davno je a ted uz je to jen porad dokola totez = novy datadisk+nove lvly+novy tier a sup a jedem = novy datadisk+nove lvly+novy tier = novy datadisk+nove lvly+novy tier atd atd atd
      • je to tak, ale mě osobně to nevadí, hraju wowko už 4 roky a furt se těším na novej obsah a furt ho hltám, jen PVP si chodim zahrát na TBC arenaturnament :-D
      • Amen
  • http://blue.mmo-champion.com/topic/218552-cataclysm-post-mortem-greg-ghostcrawler-street/
    tu je link na interview s lead designer, aky bol Cataclysm, co treba zlepsit. Jeden z bodov bol Appeal to broad audience. Prave takyto pristup, to co sa deje posledne roky privedu wow do hrobu. Ked z toho chcu urobit Call of Duty, prosim. Chcu prachy, chcu prilakat novych ludi z farmville, z konzol, Ok chapem, ale takto vyzenu vsetkych vernych hracov, ktori hru hraju roky. Taketo keci ake teraz pocut boli aj pred Cataclysm, priviest hru spat ku korenom, k vanilla wow, to trvalo mesiac ci dva, potom brutalne nerfli vsetky dungeony. Patch 4.3 a Deathwing mal byt 'the most epic fight ever', ukazalo sa, ze to bol the biggest fail ever. 4.3 wow je v takom zalostnom stave ako nikdy predtym, uz sa velmi malo podoba k vanille ci TBC.

    Classy sa podobaju, zrusili unikatne spelly, ktore definovali class, teraz kazdy v podstate tankuje, healuje, robi dmg, prehanam. Roznorodost sa v podstate zrusila. Nastroje LFD, LFR, cross-realm battlegroundy velmi ulahcili hru, ano, ale vedlajsi efekt je ten, ze v podstate totalne zabil outdoor svet, preskúmavanie zon, questovanie, takmer 90 percent vsetkych hracov sedi v Stormwinde a Ogrimare, caka v rade na dungeon, kym ho automaticky hodi do dungeonu, vsade su portaly, nikto necestuje po svete, nechodi standarnymi transportmi, vsetko ide instantne cez portale. V podstate v outdoor nestretnes zivu dusu, levelujes postavu, stretnes tak 2-3 ludi, kedysi bolo 30 hracov v kazdej zone, teraz ludoprazdne. Tie nastroje okrem toho zabili ' socializaciu ' v hre. System ta hodi do skupiny s ludmi z inych serverov, ktorych uz nikde nestretnes, nie su z tvojho servera, mozes robit hocico, nadavat, kradnut gear, byt afk cely cas, ziadny postih, nema to vplyv na tvoju reputaciu, lebo su to anonymni ludia z inych serverov, mozes byt total jerk a nic sa nedeje. Server komunity prestali existovat.

    Kedysi si na quest potreboval partiu, na zaverecnu cast, teraz je vsetko single-player, vsetko urobis sam, nemusis s nikym hovorit, nikomu pomahat, vystacis si sam. Obtiaznost hry bola znizena na take minimum, ze si neviem predstavit, kde sa da este klesnut, nova lvl 85 postava, urobis par dungeonov a zopar LFR raidov, za dva tyzdne si full epic. Dungeony su povacsine take, ze tank pullne 15 mobov a ostatni zacnu aoe-ovat, CC je zbytocne, netreba a zbytocne zdrzuje hru, vsetci chcu Valor Pointy, vela a hlavne rychlo, napojis sa do partie, povies : hi, a dostanes odpoved, dont talk, GO GO GO, tank pull faster !!!

    Kazde 3-4 mesiace vyjde patch, ktory prinesie novy dungeon a nove itemy, predosly dungeon sa v podstate prestane raidovat, lebo z obchodnikov za valor body dostanes lepsi gear, v LFR je lepsi gear, cize kazdy novy patch kanibalizuje ten predosly, stale sa raiduje iba ten novy dungeon, a neda sa raidovat stare raidy, napr. tie zo zaciatku Cataclysm, lebo nezozenies raid, a ked zozenies, v podstate mas overgear. Kedysi sa hovorilo, ze na max urovni hra iba zacina, teraz to uz nie je pravda, hra bola tak ulahcena, ze za mesiac prejdes cely obsah hry na najnizesej obtiaznosti, kupis gear u obchodnikov a dalej ak nechces raidovat, tak nemas co robit.

    To co robilo kedy wow takym uzasnym, postupny vyvoj postavy, postupny progress, a politika nic nie je zadarmo, ak nieco chces, makaj, - to uz neexistuje. Blizzard zenie hru do extremu pre casual hracov, v dalsom datadisku uz bude asi cakat gear v krabiciach rovno pri vstupe do dungeonu.
    • sice je to dlouho, ale aspon naprosto vystizne... hral jsem vanillu a TBC relativne hodne, uzival si ten pocit toho "neco spolecne s guildou nebo partou dokazat" a to nemyslim tak, ze bych si dokazoval, ze jsem uberskiller, nikdy jsem nebyl v zadne top guilde, vzdy jenom RL kamosi, ale ten pocit, kdyz po mesici neco date, chodite spolu na questy... zkusil jsem se vratit v WotLK, ale uz to byla vlastne jenom farma a grind a prestal jsem hrat uplne. koncem minuleho roku jsem byl u bratranka, ktery to jeste hraje, ja nemel wowko pres rok a pul v ruce, sednul k tomu a s prstem v nose uhealoval raid... prijit takto do MC, tak jsem mrtvej do minuty a se mnou celej raid, tady jsme newipnuli ani jednou a to to prej ani nebyla vylozene farma... dekuji, nechci.
      • Asharak
        Kdyby ses chtěl vrátit, a nehrál si TBC tak kdyžtak na nějaký TBC server, pro mě sice jediná verze wow, ale bylo to super :) nevím jak je na tom oproti vanille, ale nepřišel mi zas tak lehký *3*
  • Rozhodně se nasnažíme hru zjednodušit - Aaaaaaaaa haahahah *15*
    • Vzdyt nekeca, vic uz to ted snad ani zjednodusit nejde.
      • (+) *15*
  • Všimli si už kolegové z WOWfanu že hlavním záporákem bude Garrosh Hellscream? Bude o tom zítra článeček?? Prosím prosím....
  • No potom co dostala Roguna heal jsem se musel hodně smát.
  • Možná by bylo fajn kouknout na MMO champion nebo oficiální forum, než sem strkat kopii nějakeho staršiho članku z třetího zdroje.

    Garrosh Hellscream bude poslední boss v bitvě o Orgrimmar.

    A ikdyž WoW nehraju už dva roky, tohle je pro každého WoWkaře lákadlo jak prase, pandy nepadny.
  • najhorsi problem je ten, ze hra je taka ulahcena, ze uz tam chyba ten epic feeling, chyba tam roznorodist, cosi co ta odlisi od inych, ked su itemy v podstate zadarmo, naco to hrat, ked nieco je zadarmo, nikto si to nevazi. Sustavne nerfovanie dungeonov, uz to ani nema zmysel hrat, ked ti stacia 2-3 kuzla v 5-man dungeonoch, ziadny skill, ziadne CC netreba.
  • Pro mne WOW skončilo příchodem prvního datadisku, nejlepší a klasické WOWko bylo prostě na 60. Lehký návrat do starých kolejích jsem pocítil akorád z příchodem WoTLK (navrat do Naxxu) a Ulduar mne opravdu bavil, ale to bylo vše a hra pro mne přestala existovat. Díky ale už ne více .....( jinak hraji SWTOR a baví mne , jiným způsoben, ale baví)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit