Blizzard oprašuje rodinné stříbro, podle uniklých informací se chystá remaster Warcraftu 2
-
Otázka je, co si v tomto kontextu představit pod slovem "remaster". Ale kdyby to uchopili jako Petroglyph udělal C&C Remastered Collection, tak by to mohlo být hodně zajímavé.
-
-
Asi úplně nesouhlasím. Ve spoustě věcí je C&C Remastered skvělý, ale že se nikdo neobtěžoval sáhnou např. do pathfindingu je neomluvitelný. Úplně to celý jejich snažení pohřbívá, když se musím pří útoku a obraně starat a každej prd. Vadilo mi to už tehdy, ale nic lepšího nebylo tak se nedalo nic dělat. Ale dnes? Naštěstí existuje OpenRA kde už je dokonce možnost na hru natáhnout i tu grafiku z remasteru, takže krom kampaně nevidím žádnej smysl v tom Remaster vůbec hrát...
-
-
Chápu, v rámci kampaně mě to zásadně neobtěžovalo.
Ale moje pointa spíše byla ve vizuálu, protože obě hry jsou z roku 1995. U C&C ta remaster grafika zapadá do nějakých nostalgických vzpomínek jak si hlava myslí, že ta hra vypadala a nedělá z toho něco zcela jiného. -
-
Jo s tím souhlasím a grafika mi taky přijde moc fajn. Stejně jako jsem rád za archiv cutscén. Jen když bych si chtěl zahrát skirmish, nebo nedej bože online MP tak určitě ne v C&C Remastered, protože bych se asi zbláznil.
-
-
-
-
Jestli to dopadne jako remaster trojky, tak ať se raději téhle klasiky vůbec nedotýkají a nechají ji odpočívat v pokoji. Ani trochu z toho nemám radost...
-
-
Nebudu ti brát iluze, ale zrovna do W2 by to chtělo sáhnout a to nejen do grafiky, ale i do herních mechanik.
- Lepší grafika, neomezený počet jednotek ve skupině, shromažďovací bod, smysluplné hotkeys, upravit posouvání myší a celkově práci s ní(hrát se to dá, ale je to bolest), AI je prostě tupá, možnost nastavit obtížnost v kampani, nastavení preferencí AI při skrimish, pro ty co to léta nehráli tak smysluplná výuka(hlavně co se týče výstavby a nějaké základy pro MP), U grafů a draků udělat cílený útok(když chytí friendly fire kouzelník nebo vidlák co má výdrž jak masařka, tak to zabolí) + lepší animace letu(která je jak že s pomalé mého filmu a on celkově pohyb jednotek je takovej, nesourodej, kdy něco běhá jak po perníku a pak ve vzduchu letí dráček co má animaci, že by ho dohnala i babka s chodítkem..., soundrack je klasika(chce to však předělat do lepší kvality a celkově zvuk(střelba z děl u lodí je celkem divná, blizzard u Gandalfa zní jak vocílka), možnost obnovit hrdinu v budovatelské misi(stejně je zalezlej aby nepadl jak hruška ze stromu), filmečky? Snad ani ne.
Ano je to nostalgie a dříve to pro mne bylo tak 8,5 z 10 a datáč 8 z 10, ale vyjít to dnes, tak jsem někde u 5 z 10. Stále je to zábavné, ale oproti třeba Starcraftu to hrozně zestárlo.
-
-
tak toto je klasika ktoru som v tych 90.rokoch hral, kedze fantasy preferujem.
ale za tie roky je to hratelnostou strasne zastarane, Remaster v tomto imho stacit nebude. to by chcelo riadny Remake inak si to kupia len ludia korych zlomi nostalgia a u novych hracov to prejde nepovsimnute.
uz Remaster prveho SC je zastarany dost (aneb kontroluj zergov ked mas max 12 jednotiek v skupine, napr, zerglingov, to je ako za trest, nie kazdy je korejcan s 400+ APM). Ako uz tu pisal Darth, to by chcelo milion a prd zasahov do samotnej hry.
koniec koncov mi vychadza ze to bude len ten zasah na nostalgiu a spravit riadny Remake je prilis drahy na tak staru hru a otazne ci by sa preplatil, to uz skor W4 RTS (a pls bez tych akoze RPG prvkov v 3ke ze vybava + LV )
-
miluju tu hru. cas od casu s s chuti projedu kampan. povedeny remaster uvitam