Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • me se na w3 libily nejvic ty mise kdy jste neco delali a ovladali pri tom jen treba 3 hrdiny. kdy by udelali takovou kampaň spolu s rpg systemem to by bylo neco. mimochodem nevite proč maji zergove tak kokotskou grafiku?
    • Mně osobně se zergská grafika líbí, ale chápu, že všem se holt zavděčit nejde :)
  • co myslite jake iq je treba abych hral alespon v gold lize?
  • smejki
    jesukriste, to zas bude metagaming. ale zkušenostní systém je asi lepčí než současný win-count, ale imho bohatě stačilo svázat více portrétů s achievemtny. XP systém má takovou pěknou sviňáckou výhodu i pro vývojáře - líp se šponuje. Minimálně oproti fixnímu počtu vítěství určitě.
  • No super... Blizzard je bezradný. Sleduju ten zmar už nějákou dobu a je opravdu vtipné, že se teď s velkou pompou snaží prodat něco, co už byl v původním Warcraftu 3 a skvěle to fungovalo. Je mi špatně z toho kam se tato společnost dostala. Celý BNET 2.0 je absolutní fail, stejně tak jako nepřítomnost lobby v Diablu 3. Ty hry vyžadují neustále připojení k internetu a přesto se v nich cítíte sami jako málokdy.
    Starcraft 2 pomalu ale jistě doplácí na to, že se Blizz snažil udělat především E-sport a až potom dobrou hru. Celý ten systém klient - server je jen způsob Blizzu jak absolutně kontrolovat svou hru a to za cenu velkého nepohodlí hráčů - V SC2 chybí ( a to velmi citelně ) LAN, Velké Chat roomy, Klany, Turnaje, podrobné statistiky, turnajové mapy na ladderu, přehledné custom gamy...atd atd - a prosím nechci slyšet argumenty o tom, že v HotS to bude. Tyto věci byly samozřejmost před 10 lety a mi na to už 2 a půl roku čekáme.
    Co se Diabla 3 týče, kdyby ta hra vyšla v podobě v jaké je teď - 1.0.5, myslím že všichni by byli spokojeni, opět až na nepřítomnost Lobby a mrtvé public gamy. Blizzard dělá vše proto, aby se zbavil svých hráčů. Moc jejich designové rozhodnutí nechápu :(
    • kostejnesmrtelny
      Další tragéd, co si přečte titulek a je s názorem hotovej. Expy budou přibejvat na hráčův profil a hru samotnou nijak neovlivní. Jestli tohle bylo ve War 3, tak jsme asi hráli každej jinej War 3.

      Kristova noho. Je fakt těžký nepůsobit jako fanboy, ale ono u těch blizzardích článků je taková koncentrace debilů, že se prostě nemůžu udržet. *7*
      • Aha, takže ty si vypíchneš jeden bod z toho, co jsem napsal ( který navíc problém odchodu hráčů vůbec neřeší ) a hned jsem tragéd a d*bil... Výborně. Trochu se uklidni, moc to žereš ;)
    • S tím LAN máš fakt pravdu, taky mi chybí *9* Hlavně na turnajích by tak měla být zajištěná co nejlepší stabilita hry. Na druhou stranu je online verze lepší v rámci organizace her, lobby atp..
      • Veskoslav
        Tak existují prográmky, co umožňují Sc II po LANu:)Osobně jsem to ještě nezkoušel, zatím jsem vždy jel online.
        • A zase externí věci. To je ten problém, drobnosti, které "škodí" kvalitě her.
          • Veskoslav
            No co se dá dělat. Myslím, že klasicky LAN už je poněkud asi mrtvý. Sice smutné, ale realita. Osobně nevyužívám LAN cca od 2. ročníku na SŠ, což je 6 let zpátky, kdy jsme smažili ještě 1.6 a Sc BW.
            • S tim LANem je problém ten, že je to tisíckrát lepší, než bejt napojenej na battle.net. Respektive při turnajích si na to pár hráčů tu a tam postěžuje (viz. IdrA, ale na co si on nestěžuje ..).
    • Veskoslav
      Kromě Diabla III a WoW žádná jejich hra nemusí být furt online.......

      LAN turnaje už se nehrají hodně dlouho a to ani W3 posledních 5-6 let, velké chat roomy jsou, tedy pokud je ti málo mít chat s 20ti lidmi naráz, tak to chápu. Žebříčky klanů jsou taky, jenom nejsou přímo ve hře, stačí hledat. Turnaje jsou taktéž, jenom je umět najít atd....
      • u SC2 musíš být online, pokud chceš využívat všechny možnosti, které hra nabízí. LAN turnaje se nahrají ? Dreamhack? MLG? IEM ? ... Chat v Starcraftu 2 při vydání nebyl a to co tam momentálně je, je asi tak 1000 let za chatem z Warcraftu 3! Jaké žebříčky klanů? Co to plantáš? Ve Warcraftu 3 ( a to je pořad hra od stejné firmy, staršího data ! ) byla podpora klanů, přímo v interfacu, se správou klanu atd... Vůbec nevíš chlapče. Turnaje byly taktéž přímo v interfacu automatizované!
        Vůbec si nepochopil o čem píšu...
        • Veskoslav
          U Sc musíš být online jedině, když chceš achivmenty a hrát MP. Jinak nemusíš být.
          Žebříčky klanů, hrající Sc II jsou k dohledání, včetně jednotlivých člnů daného týmu. TO, že to není v Sc II přímo ve hře, je mi naprosto jedno, protože ve W3 jsou to za ty roky využi cca 2krát. Jinak jsem to pochopil, c píšeš. Ale ruku na srdce, kolik lidí to využvalo z celkového počtu hrajících? Je to problém navíc, okterý se někdo musí starat. Tudíž je snažší to hodit tyto informace na stránky od Sc II než to dávat přímo do hry.
          • Aha, dobře, takže schvaluješ chování firem, kdy vydají nekompletní a nedodělanou hru, s tím že se o tyto věci postará komunita... Pak se nemáme o čem bavit.
            Každopádně to, že si TY něco nevyužil, neznamená že to těch dalších x milionů hráčů třeba nevyužívalo.
            Jsi prostě typický fanboy Blizzardu, budeš hájit do krve neobhajitelné a jediné, co opíráš své tvrzení jsou tvé názory.
            To nemá žádnou váhu.
            • pardon CaC Tiberian War to byl špatný příklad ta hra vyšla prakticky nedodělaná což je úplný opak SC2
            • já ti k tomu řeknu takhle, spočti si to, hra za 1 400 (já ji tuším měl od xzone za 1 200kč) co ti nabídne? Kampaň (kterou mužeš hrát i v ofline modu) jedno projetí na normální obtížnost dejme tomu 20 hodin, opakované projetí na vyšší obtížnost a situace kdy misi neuděláš na první pokus ale na několik dejme tomu celý singl zaokrouhlíme na 50 hodin (a to je ještě málo)
              příběh má dobrou kvalitu, mise jsou ruznorodé, mužeš experimentovat a prostě hrát si (což si myslím že je znak vysoké kvality)
              MP obsah (který kupuješ společně s hrou, tozn žádný příplatek navíc) odhadem 50-150 hodin herní zábavy
              nebaví tě MP nemáš rád 1v1 zápasy? Módařská komunita vytvořila XX módu, map apod... to máš vše zadarmo (20-50 hodin ať nepřeháním)
              kupa serveru pořádá turnaje o ceny, máš žebříček hráčů, ligy můžeš mezi nimi postupovat a hra ti sama vybere zajímavé zápasy...
              sečteno 120hodin zábavy (minimálně) za cenu 1 400, pardon teď to vlastně stojí už jen 900kč... Co mi z toho vychází? No pokud mi neodpojí battlenet (čeho bych se nebál i SC BW se dá ještě teďka zahrát) tak si za malou sumu pořídíš hru která ti dá tolik kvalitní zábavy že u toho prosedíš několik večeru a to vše za takovou almužnu. Koupil jsem si SC 2 už rok jsem ho nehrál (pro někoho možná vyhozené peníze) ale těch 100hodin zábavy jsem z něj dostal a kdykoliv si to můžu zahrát znovu.

              Jediný titul který by tomuto mohl konkurovat (aspon z mého pohledu co mě opravdu bavil protože byl pružný jako SC) a co mě tak bavil byl CaC Tiberian War, ale o tom už neslyšíš komunita ho nakonec odsoudila k zapomění.

              Závěrem možná ta hra má pár chyb, ale to co ti nabízí naopátku daleko přesahuje chyby
            • Veskoslav
              Co na Sc II bylo nedodělané? To mi ksakru řekni, co tam bylo takové, že by to znemožňovalo či zhoršovalo kvalitu hry? To, že ty tam postrádáš naprosto okrajové věci, to není nedodělanost, ale jenom to, že někdo by se o to navíc musel starat a například si udělal Blizzard výzkum mezi hráči, zda-i by to uvítali mít ve hře (proběhl cca tři měsíce před vydáním, příšel mi na mail dotazník, co bych uvítal ve vyhledávači v Sc II).

              A cenu to nemá s tebou, protože žádný fanboy nejsem.....To ty jenom slepě obhajuješ něco, co TY, opakuji TY tam chceš a ostatní třeba nechtěli.
  • Pak ještě zavedou paragon systém, loot z nepřátel a na konci kampaně bude Diablo?
    • Hmm, ne?
  • Achievementy by stačily, nejlépe odměny za určitý počet získaných achievementů. Expy jsou už ohrané *6* Ikdyž, na customkách a "výzvách" to může být dobrá věc, nezbývá zas než čekat.
  • Podstatě nic revolučního, misto aby jste 50 vyhrali a dostali achiv + obrazek, ted dostanete napr. za 5000 exp za zergy obrazek (což muže byt 25 vyher a 25 proher).

    je to asi dělany pro hrače co nemaj takovy štestí nebo skill.
    Hru to vlastě vubec neovlivnuje.
    Ve WoL mate achivi tady ted budou expi.
  • Vegen
    Revoluceeee :D Už to bylo sice ve W3, ale pohoda :D
    • Veskoslav
      Cože? Asi za y roky jsem hrál jiný W3 a asi jinde hraji na battlenetu:( Já hlupák jsem asi naletěl na falešný Warcraft....
    • kostejnesmrtelny
      Mektáš kraviny, nic takovýho ve War 3 nebylo.
      Než někam budeš příště psát, radši si nejdřív přečti ten článek. Budeš pak za o něco (nepatrně) menšího blbce *3*
  • Sc2 ztrácí hráče a tak se hoši musej snažit. Profi Sc2 hráči přecházej na League of Legends protože tam sou peníze a Sc2 hraje druhý housle.
    • Veskoslav
      Až na to, že LoL a Sc II jsou naprosto rozdílné hry a nejlepší hráči z obou her se nikdy nevyrovnají těm z druhých her. Ale spi dál, ono co taky chtít po Lolkaři, že?:)A mimochodem LoL dává takové těžké prachy, protože se najde dost dětiček, co chtějí mít jiné barvičky na postavičce a podobné hlupoty. Nic víc v tom není. Navíc celková dotace pro Sc II pro svět byla loni cca 15 miliónů dollarů pro všechny turnaje, co uvolnil Blizzard.
      • Shania
        Zase pozor Veskoslave, skiny a jakýkoliv jiný bonusový obsah si nekupují jen děti, ale převážně dospělí hráči.

        Už mě štve, jak se tu puberťáci ohání dětmi u každé druhé hry, chápu že studenti musí dávat peníze na jiný věci a na hry už vám toho moc nezůstane, ale to neznamená, že když někdo peníze má, tak si za ne nemůže koupit co chce.

        A měli by jste být sakra rádi, že si to někdo kupuje, protože jeden takový člověk živý deset darmožroutů, co si můžou hrát zadarmo FTP hry nebo pirátit ty ostatní.

        Někdo to ale vždycky zaplatit musí....
        • Veskoslav
          Promiň, ale aby měla moje postavičky jiný skin a za to vyhodit 50 Kč:) Chápu, když si někdo nakupuje nové postavy nebo runy, to zcela chápu. Ale barvičky? Navíc firmy, vyvyjející a spravující LoL vydala zprávu, že více jak 1/3 položek z celkového výdělku je tvořena právě barvičkami.

          Chápu, že někdo musí zaplatit vývoj, ale upřímně, raději si hru koupit jako celek než se pachtit s F2P modelem. Sice u LoL je to "správný" model v tom, že Tě do koupě nenutí, ale časem si tam stejně každý něco koupí, což já osobně nemám rád. Čímž nechci nějak hanit ty, co si nakupují. Jenom mi přijde dětinské kupovat si jiné barviky na ostavu. U toho ostatního to chápu, u tohoto to považuji za dětinské. Je to můj názor a může být menšinový, může být šptný. Ale raději si budu stát i za špatným názorem než papouškovat ostatní:) LoL jako hra je dobrá, ale skvělá není. Více k srdci mi přirostla Dota i HoN, který není tak komerční a hrají tam hráči, co LoL zvládnou levou zadní, protože to není pro ně výzva.
          • Shania
            LoL jsem nikdy nehral, ale je vseobecne pokladan a za vzor dobreho FTP modelu. Kde skutecne muzes (udajne) neomezene hrat bez toho, aniz by jsi za to utratil jedinou korunu. Ale to je umozneno jen diky tomu, ze existuji lidi, co skiny kupuji a diky nim tu hru muzou ostatni hrat zadarmo.
            • Jak v Dotě a Honku, je to tak všude no, tak nevím jak to může být slabina LoLka. Spíš MOBA her. Problém LoLka je spíš ten, že každé 2 týdny vyjde nový hrdina, který není ještě úplně vybalancovaný. Všichni jsou použitelní a všichni slabí, jen má každý jiné klady a zápory a lidi s nimi neumí hrát, nebo se naopak proti nim hrát naučili. A to je problém těch nových nebo nehraných.
              A pokud chceš řešit OP, tak to v teamfightech, kdy je prostě určitá sestava silná a určitá slabá. A netvrď mi, že v ostatních MOBA to tak není. Lidi prostě hledí na všestrannost. Pak by byla hra nudná a hrdinové stejní. V D1 byl taky jen Pudge s hákem (teda podle infa od kámoše).
            • Veskoslav
              Ne udajně, tam hraješ. Stejně ale funguje HoN, ale není to pro masy. Problém je v LoL ten, že poslední 5-6 hrdinů jsou buď naprosto nepoužitelní nebo naopak příliš silní.
          • Typický LoL hater *7*
        • Zayl
          Aneb jak znehodnotit celý svuj argument jedním slovem.

          Víš co si mužeš, nedarmožroute?
      • Prosím tě, radši už nic nepiš. Měl jsem za to, že jsi normální, ale zase vedle!... *10*
    • Shania
      Jestli hraci prechazi uplne na jiny typ kvuli penezum, tak si nemyslim, ze tohle zmeni jejich nazor.
    • už vidím profesionálního zergského hráče co v LoL masí lingy a mikruje s Mutalistkama aby sundal jednoho přebustovaného hrdinu na nějakém LVLu *1* *1* *1* Myslím že profi SC hráči by nesnesli představu že ovládají pouze jednu jednotku a ty jejich rychlé reakce a schopnost během pár sekund řídit několik expanzí a armád jsou jim na nic *1*
      • Slayers_Coca, Slayers_Puzzle, MVPsC, příklad tří profi hráčů SC2 přecházejících k LoL.
        • Veskoslav
          Tři z několika set či tisíc? No to je mi mnogo:)I když je pravda, že na zápasy Slayers_Coca se občas dívám. Navíc ještě v srpnu hrál aktivně.
          • Já jsem nikde nepsal, že se jedná o masovou záležitost. To byla reakce na "neuvěřitelnou" situaci, kdy by hráč SC mohl přejít k takové jednoduchosti jako je LoL po předchozím micru Mutalisků a podobné výplody.
  • paragon u diabla a tady tohle.. k diablu to dali ze se nedalo delat nic jinyho a stejne to vetsinu lidi neprimeje vratit se a farmit to samy. tu bych rekl ze kdo chce hrat bude hrat level nelevel, ale s tim ze zde by se lidi co moc nehrajou mohli fakt motivovat. presto myslim ze starcraft je postavenej na jinejch zakladech a nejaky levelovani by mu nechybelo
    • Shania
      Pochop, ze tohle je neco navic a nijak to neovlivni ty co o to nestoji.
      A i nejjednodusi system levelovani je velmi silna motivace pro mnoho hracu.

      Napr Alien Swarm mel myslim 26 levelu, za ktery jsi dostal zbrane a na konci se dal rank resetovat a jet od zacatku a dostal jsi za to medaily, neskutecne stupidni system, presto rada hracu co hru hrala hodne, vcetme me rank resetovala jen z duvodu, ze te to nejak odlisovalo a bylo kam postupovat.
      • Koukám, že někdo to i pochopil *5*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit