Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • S tim LANem je problém ten, že je to tisíckrát lepší, než bejt napojenej na battle.net. Respektive při turnajích si na to pár hráčů tu a tam postěžuje (viz. IdrA, ale na co si on nestěžuje ..).
  • Mně osobně se zergská grafika líbí, ale chápu, že všem se holt zavděčit nejde :)
  • Koukám, že někdo to i pochopil *5*
  • Aha, takže ty si vypíchneš jeden bod z toho, co jsem napsal ( který navíc problém odchodu hráčů vůbec neřeší ) a hned jsem tragéd a d*bil... Výborně. Trochu se uklidni, moc to žereš ;)
  • Gooby plz. Pisu stahl, tedy v case minulem. A to v dobe kdy to slo, sam jsem to tak udelal. Tak nemudruj ze to TED nejde, to s tim nema nic spolecnyho.
  • me se na w3 libily nejvic ty mise kdy jste neco delali a ovladali pri tom jen treba 3 hrdiny. kdy by udelali takovou kampaň spolu s rpg systemem to by bylo neco. mimochodem nevite proč maji zergove tak kokotskou grafiku?
  • Já jsem nikde nepsal, že se jedná o masovou záležitost. To byla reakce na "neuvěřitelnou" situaci, kdy by hráč SC mohl přejít k takové jednoduchosti jako je LoL po předchozím micru Mutalisků a podobné výplody.
  • co myslite jake iq je treba abych hral alespon v gold lize?
  • Jak v Dotě a Honku, je to tak všude no, tak nevím jak to může být slabina LoLka. Spíš MOBA her. Problém LoLka je spíš ten, že každé 2 týdny vyjde nový hrdina, který není ještě úplně vybalancovaný. Všichni jsou použitelní a všichni slabí, jen má každý jiné klady a zápory a lidi s nimi neumí hrát, nebo se naopak proti nim hrát naučili. A to je problém těch nových nebo nehraných.
    A pokud chceš řešit OP, tak to v teamfightech, kdy je prostě určitá sestava silná a určitá slabá. A netvrď mi, že v ostatních MOBA to tak není. Lidi prostě hledí na všestrannost. Pak by byla hra nudná a hrdinové stejní. V D1 byl taky jen Pudge s hákem (teda podle infa od kámoše).
  • Veskoslav
    Ne udajně, tam hraješ. Stejně ale funguje HoN, ale není to pro masy. Problém je v LoL ten, že poslední 5-6 hrdinů jsou buď naprosto nepoužitelní nebo naopak příliš silní.
  • Shania
    LoL jsem nikdy nehral, ale je vseobecne pokladan a za vzor dobreho FTP modelu. Kde skutecne muzes (udajne) neomezene hrat bez toho, aniz by jsi za to utratil jedinou korunu. Ale to je umozneno jen diky tomu, ze existuji lidi, co skiny kupuji a diky nim tu hru muzou ostatni hrat zadarmo.
  • pardon CaC Tiberian War to byl špatný příklad ta hra vyšla prakticky nedodělaná což je úplný opak SC2
  • Veskoslav
    Tři z několika set či tisíc? No to je mi mnogo:)I když je pravda, že na zápasy Slayers_Coca se občas dívám. Navíc ještě v srpnu hrál aktivně.
  • já ti k tomu řeknu takhle, spočti si to, hra za 1 400 (já ji tuším měl od xzone za 1 200kč) co ti nabídne? Kampaň (kterou mužeš hrát i v ofline modu) jedno projetí na normální obtížnost dejme tomu 20 hodin, opakované projetí na vyšší obtížnost a situace kdy misi neuděláš na první pokus ale na několik dejme tomu celý singl zaokrouhlíme na 50 hodin (a to je ještě málo)
    příběh má dobrou kvalitu, mise jsou ruznorodé, mužeš experimentovat a prostě hrát si (což si myslím že je znak vysoké kvality)
    MP obsah (který kupuješ společně s hrou, tozn žádný příplatek navíc) odhadem 50-150 hodin herní zábavy
    nebaví tě MP nemáš rád 1v1 zápasy? Módařská komunita vytvořila XX módu, map apod... to máš vše zadarmo (20-50 hodin ať nepřeháním)
    kupa serveru pořádá turnaje o ceny, máš žebříček hráčů, ligy můžeš mezi nimi postupovat a hra ti sama vybere zajímavé zápasy...
    sečteno 120hodin zábavy (minimálně) za cenu 1 400, pardon teď to vlastně stojí už jen 900kč... Co mi z toho vychází? No pokud mi neodpojí battlenet (čeho bych se nebál i SC BW se dá ještě teďka zahrát) tak si za malou sumu pořídíš hru která ti dá tolik kvalitní zábavy že u toho prosedíš několik večeru a to vše za takovou almužnu. Koupil jsem si SC 2 už rok jsem ho nehrál (pro někoho možná vyhozené peníze) ale těch 100hodin zábavy jsem z něj dostal a kdykoliv si to můžu zahrát znovu.

    Jediný titul který by tomuto mohl konkurovat (aspon z mého pohledu co mě opravdu bavil protože byl pružný jako SC) a co mě tak bavil byl CaC Tiberian War, ale o tom už neslyšíš komunita ho nakonec odsoudila k zapomění.

    Závěrem možná ta hra má pár chyb, ale to co ti nabízí naopátku daleko přesahuje chyby
  • Veskoslav
    No co se dá dělat. Myslím, že klasicky LAN už je poněkud asi mrtvý. Sice smutné, ale realita. Osobně nevyužívám LAN cca od 2. ročníku na SŠ, což je 6 let zpátky, kdy jsme smažili ještě 1.6 a Sc BW.
  • A zase externí věci. To je ten problém, drobnosti, které "škodí" kvalitě her.
  • Typický LoL hater *7*
  • Veskoslav
    Tak existují prográmky, co umožňují Sc II po LANu:)Osobně jsem to ještě nezkoušel, zatím jsem vždy jel online.
  • Veskoslav
    Co na Sc II bylo nedodělané? To mi ksakru řekni, co tam bylo takové, že by to znemožňovalo či zhoršovalo kvalitu hry? To, že ty tam postrádáš naprosto okrajové věci, to není nedodělanost, ale jenom to, že někdo by se o to navíc musel starat a například si udělal Blizzard výzkum mezi hráči, zda-i by to uvítali mít ve hře (proběhl cca tři měsíce před vydáním, příšel mi na mail dotazník, co bych uvítal ve vyhledávači v Sc II).

    A cenu to nemá s tebou, protože žádný fanboy nejsem.....To ty jenom slepě obhajuješ něco, co TY, opakuji TY tam chceš a ostatní třeba nechtěli.
  • kostejnesmrtelny
    Další tragéd, co si přečte titulek a je s názorem hotovej. Expy budou přibejvat na hráčův profil a hru samotnou nijak neovlivní. Jestli tohle bylo ve War 3, tak jsme asi hráli každej jinej War 3.

    Kristova noho. Je fakt těžký nepůsobit jako fanboy, ale ono u těch blizzardích článků je taková koncentrace debilů, že se prostě nemůžu udržet. *7*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit