Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nedoporučuju hned Ranked. Nováček neví jakého si má vybrat hrdinu. MMR je i u Quickmatch. Navíc myslím že do Ranked potřebuje člověk mít nějaký počet hrdinů. Do ranked podle mě až má dost hrdinů na výběr pro každé "povolání" a aspoň ví co má na každé mapě dělat.
  • Není až takový problém když máte v teamu začátečníka, jako když máte hráče AFK. Nováček většinou pochopí o co ve hře jde a začne spolupracovat s teamem. Co mi vadí je DMG nových hrdinů, která je mnohem větší než mají staré postavy. Konkurence schopnost starých hrdinů (Jaina, Zeratul, ..) vs. nový (Chromie, Li-ming,..) v boji 1x1 je nemyslitelná. Každopádně doporučuji hru alespoň vyzkoušet. *4*
  • No, uznávám, že už tak půl roku jsem to nezapnul. Můžeš tedy konkrétně vytknout, co už neplatí ?
  • To vůbec není pravda a je vidět, že hru hraješ max jednou za rok. Od bety hra udělala velký rozdíl a to co říkáš už dávno neplatí. V mnoho hrách absolutně prohráváš klidně i o 4 levely a nakonec to otočíš... nejrpve to hraj nějaký čas a potom nadávej na mechaniky, které tu ani nejsou...
  • Občas to rozjedu a je to na chvíli sranda, ale už od bety je ve hře stejný problém snowballingu. Tedy že pokud se vám začátek nepovede, tak už vlastne nemusíte hrát protože to stejně neotočíte. To všechno právě kvůli tomu že je ve hře prostě málo mechanik, kterými byste mohli průběh nějak zvrátit a navíc ještě celý team sdílí zkušenosti. Takže když je někdo špatný tak je zbytek ztrestán hned dvakrát, protože mají neužitečného spolubojovníka, který jim ještě ubíra lvl.
  • najlepšie na ostro, v Ranked. Podľa MMR (matchmaking ratingu) ťa hra spojí s hráčmi na rovnakej úrovni, takže budete na tom od počiatku zhruba rovnako. Resp. môže sa stať, že v úvodných zaraďovacích zápasoch niekto team potiahne a skončíš celkom vysoko, tak v striebornej lige budeš čítať komentáre ako "f***g idiot" a pod. atď.
  • Učíš se a získáváš zkušenosti ty jako hráč, ne tvůj herní avatar
  • na mobách mi vadí že na konci hry prijdete o všechen equip, levely a schopnosti, tudíž jste to hráli vlastne zbytečne...
  • Uzunari: HoTS v podstatě žádné carry nemá. Stačí mít v teamu blba a můžeš hrát jak chceš a stejně prohraješ.
  • Má to cenu... v klidu se to můžeš naučit tak, že budeš hrát proti AI botům s ostatními nováčky, přičemž je zde 5 druhů obtížnosti botů. A věř mi, že i s těmi nejtěžšími mají veteráni co dělat. Samo je tu i QM, kde je to dost nervy drásající jak jiné moby, ale zase není tolik času na to, aby tě někdo komandoval, protože nudné prostoje známé z LoLka nebo Doty Blizzard stáhnul na minimu. Žádné zdržování na začátku hry, žádné nákupy předmětů, prostě pořád je co dělat.
  • ma cenu to zkusit kdyz jsem to nikdy nehral? nebo se lognu a vsichni me servou ze sem pako protoze nebudu vedet co mam delat?
  • "Leckterý hrdina vás v takové situaci může dostat na jednu či dvě rány, a tak se musíte pohybovat především okolo bitev, ne se vystavovat na přední linií. Vývojáři tak se Zul’Jinem posouvají dynamiku zápasů se o krok blíž ke komplexnější hratelnosti, kde složitost nestojí na desítkách předmětů a jejich kombinací, nebo last hittingu a podobných mechanikách."

    Takže vlastně to hyper carry se hraje stejně jako v každé jiné moba hře, jen ještě k tomu nemusí last hitovat a ani counterbuildit.. V podstatě definice celého HoTS

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit