Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Není. Arma je pořád stejně neoptimalizovaná zabugovaná sr*čka s mizerným síťovým kódem, fyzikou a tupou AI jako na začátku. Chtěl bych tu hru mít rád, ale pokaždé když ji zapnu tak mi vyráchá ksicht v hnoji.
  • Co se tyce nastaveni grafiky, ohromne pomohlo vypnout srandardni AA filtry. Ubrat z ultra na Hight a stahnout dohlednost z maxima na 3500 a hra slape jako hodinky. Grafika a efekty nadherne... jen mit tu trpelivost vlezt do nastaveni a zkoušet. Pocitac byl technicky aktualni pred 2-3lety.
  • Pustil jsem se po pul roce do Army III (kterou jsem prestal hrat kvuli AI) s mody bCombat a A.S.F.F.3 (tusim nejsem si jisty) a ta hra je nebe a dudy vuci vanille. Hra ma ohromny potencial. K tomu zvuky od JSRS3 a az bude po kampani zkusim urcite ACE mod. Hra ma neuveritelny potencial.

    Ale co se MP tyce, porad uprednostnuji PR. Je mensi, rychlejsi, svižnější. Mapa na hodinku a skvela komunita. Na MP Army jsem nikdy nenasel dost trpelivosti.
  • Warfare byl už v Armed Assault. Šlo jen o BI předělávku populárních CTI z OFP. Jinak komunitní Warfare či CTI je myslím i pro Arma 3, ale většina hráčů dnes hraje PvP spíše v KingOfTheHill, BattleRoyale, Exile, Epoch, Breaking Point atd.

    BI má pro Arma 3 vlastní PvP misi, kterou nazývá "End Game", ale nevytvořila se kolem ní nějak velká komunita a přijde mi, že není moc hraná, ale servery pro ni myslím jsou. Obdobně jsou na tom i Warlords, což je soukromý projekt jednoho z BI zaměstnanců.

    Jinak bych nerad, aby se tu pletly mise a mody, k obojímu totiž přistupuje hra jinak.
  • Omluva reakce na spatnou osobu
  • No na hd 7970 a i5 4690k s 8GB ram je hra hratelna v pohode s vetsinou nastaveni na plno, je ale pravda ze v multiplayeru se detaily musi snizovat.
  • snorgrind
    A tohle tam neni ? Ja si pamatuju ze ve dvojce tohle presne bylo nebo to byl taky jen mod a ja to ani nevedel ? *4*
  • Lukyz
    To jsou zase plky, sice nad Kavalou nedám 60+FPS, ale vzhledem k tomu, že jedu na nižší střední třídě (i5-4570. GTX 760, 8GB RAM) tak jedu 40 - 50 na Ultra.
    Mimo zástavbu, což je tak 98% hry, jedu v pohodě těch 60.
  • i5-2500k, GTX770, 8GB RAM.

    Logicky i fyzicky čisté to vytáhne šedesát i na KotH.
  • V ARME mi chyba to najpodstatnejsie. V hre zabudovany standartny funkcny PvP multiplayer. Zakladna pre oba teamy, s technikou, lietadlami a full scale war na obsadzovanie strategickych bodov. S modmi na mna nechodte, kedze co mod, to vlastna komunita, customizacie, atd.
  • Nečekej ovšem kampaň jako v ARMA 2.
    Je to spíše pár misí nevalné kvality!
  • Původně v září 2013 byla hra překlopena z alfa verze do release verze. V tu chvíli neměla ještě avizovanou kampaň (East Wind). Tu rozdělili na tři části a každou postupně vydali. První část Survive vyšla ještě v roce 2013, druhá "Adapt" vyšla v lednu 2014 a poslední část "Win" vyšla v březnu 2014.
  • Tuším 20 za špionáž. To bude ještě zajímavý.
  • Držím palce. Moc enginů s reálnou grafikou a tak extrémním dohledem neznám.
  • Nepotřebuju 60fps, stačí 30... sem už zvyklý z konzolí.
  • Pokud si vzpomínám, při vyjití byly nějaké potíže se single player kampaní (chyběla?), jak je to teď? Má Arma III normální single kampaň (jako měl třeba Flashpoint), nebo je to early-access, sand-box, massive-multi-kulti nedodělek?
  • Tak pošli screen z helikoptery nad Cavalou. Pokud se dostanes pres 60FPS tak rovnou posli sestavu jakou mas, pokud ti to NASA dovoli.
  • Pro bono publico? Někdy mě Jacku překvapuješ.
  • Jack1947
    Neměli by spíš dázt něco zdarma třeba aspo 2 Armu ? Teda ne že bych o to tolik stálale pro bono - Viz Ubisoft a jeho 7her každý měsíc jedna.
  • Inquisitor
    Soud teprve bude. Z vazby je propustili, ale ještě jim pořád hrozí nepěkných pár let.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit