Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ja mam ted z ty alphy takovy rozporuplny pocity... Co se HW naroku tyce tak to neni tak uplne priserne hrozny jak jsem cekal. Co se chybejiciho ovladani vrtulniku z Take On helicopters tyce tak tam to je obrovske zklamani (doufam ze se to tam nakonec v plne verzi dostane). Ovladani vozidel mi porad nejak nesedi i kdyz je to lepsi proti predchozim dilum. Fyziku automobilu hlavne pri ruznych skocich pak vubec nechapu. Tam asi nekomu ujela desetinna carka a doted si toho nikdo nevsiml.

    Zlepsene animace, pohyb, radio, dabing v misich, grafika a celkove hratelnost povazuju za veliky plus. Ragdoll snad nikdy nevypadal tak dobre a i zvuky zbrani jednoznacne doznali zmen k lepsimu i kdyz porad nechapu proc v BI stale nevi jaky zvuk dela rotacni kulomet. Moznost nastavit si vysku pokleku, pouzivat dvoji miridla jsou dalsi skvela zlepseni.

    Pevne doufam ze se jim poradne podari zapracovat i na letadlech protoze to je podle me dlouhodobe nejhur ovladatelna cast army a flashpointu.
    • S fyzikou to nebude jinak zadny zazrak, to si rekneme rovnou. Proste nemas na to dneska jeste dostatecny vykon aby se dala implementovat supr fyzika. Navic kdyz chces fyziku prostredi, fyziku vozidel, fyziku letadel a vrtulniku v jednom. Pak bys chtel jeste fyziku destrukce, kolizni fyziku, narazu vozidel jeste dokonalou AI a pocitac muze shoret a mas z toho slideshow s 0,0001 FpS. Proste porad to jeste bude kompromis a osekane na ruznych mistech aby to bylo hratelny a pak uvidis ruzne kolize, pri kterych ti bude rozum zastavovat. Litani tanku pri narazu a pod. Proste budou vznikat kuriozni situace. Na dokonalou fyziku v hrach si jeste pockame. Proste se s tim smirte, ze se to bude vylepsovat postupne s narustem vykonu pocitacu.
      Jinak na ty vozidla by stacilo aby se kolecka nevychylovali tak rychle ale spomalili to, jinak to vypada jako radiem rizeny model
      • Potiz je, ze Bohemka ti klidne bude tvrdit, ze tank neprojede stanem ... na to nepotrebuju dokonalou fyziku. Stejne jako nepotrebuju pocitat atomovou bombu na to, abych zajistil, ze tank nebude litat vzduchem.

        Rizeni vozidel bylo uz od flashpointu dycky celkem tragicky - udrzet auto na silnici byl spis zazrak. S tankama to bylo fous lepsi, protoze jezdily pomalejs.

        BTW: Vis ze tu atomovou bombu spocitali prakticky v ruce, na papire? od soudobych stroju tak nejak ocekavam, ze to zvladaj s prstem v nose.
      • smejki
        Ta fyzika nepotřebuje nijak zásadně komplexnější vzorce, nýbrž správné parametry. Na to HW nepotřebuješ.
        • Hral jsi nekdy LFS? Tam je ten jizdni model celkem vymakany. Ale podivej se na kolize. Vypadaji taky celkem slusne ale nekdy kdyz do sebe vozidla narazi nebo narazis na prekazku tak to proste lita uplne kuriozne. A to mas hru s enginem jenom na auta. Bez vykonu budes mit porad jednoduchy model s kurioznimi situacemi tak jak to vidis v arme nebo ve WOT.
          V BF3 to maji vozidla i letadla udelany taky slusne ale opet sme pri vykonu oni nemaji tak velke mapy balistika tam asi taky neni nejak zavratna, nemaji tak slozity editor, nemusi implementovat AI atd.
          • A to je ten problem. Naco tam potom vobec davaju fyziku ked jej nedokonoalost potom vsemozne ospravedlnuju. To je ako lepsie tam dat skoro nepouzitelnu fyziku ako tam nedat ziadnu a radsej spravit arkadovejsie ale funkcne ovladanie ? Mne to tak pride ze aby malo PR oddelenie cim machrovat, nejakou novinkou, tak tam naimplementovali PhysX ktory je ale momentalne uplne na prd a obavam sa ze vo finalnej verzii to nebude o moc lepsie. A toto je podla mna ta pointa. Radsej nech uberu z papierovych features, ktore potom aj tak poriadne nefunguju, a vyhraju sa s tym co tam je. Napriklad editor konecne vyzera super.
            • Fyzika se pridava aby to bylo zase o neco lepsi. Postupne se to bude vylepsovat a fyzika zlepsovat. Arkadove tohle nebude nac by delali dalsi COD nebo BF3. Ja jsem rad, ze ty postavy neskacou 2 m do vysky
              http://www.youtube.com/watch?v=RcbQk5VXKNE
          • Prijde mi ze porad montujes dohromady hrusky s jabkama... Nikdo nechce po Arme aby byla jako LFS jen si rikame ze by bylo fajn kdyby auta uz konecne udelali nejak normalne ovladatelny a kdyz uz jim pridavaj fyziku aby ji taky nastavili spravny parametry. To neni o hardwaru protoze ta fyzika uz tam proste je! Neni potreba tam kvuli tomu nic pridavat ale jen nastavit spravne hodnoty te fyziky.
            • nikdo tu nic nemontuje, jenom ty nedokazes pochopit, ze kdyz nemas dostatecny vypocetni vykon tak to musis nekde osekat, treba na fyzice, ze tam nektere veci chybi nebo jsou hdne zjednodusene a pak je fyzika takova jak ji vidis.
              Jake spravne hodhoty? Vzdyt to je prave ten problem. Nastavis je takhle nekde funguje ok a pak pri jine prilezitosti zpusobi vylet tanku do nebe. To si myslis, ze developeri jsou tak hloupi a nevedi nastavit spravne hodnoty treba pro hmotnost vozidla nebo gravitaci?? Vedi ale protoze je osekana tak to zpusobuje ty kuriozni veci.
              Se podivej na to video. Proc jede auto do kopce tak rychle? A vubec nespomaluje ale dokonce jeste zrychluje. Pak preleti 200m narazi do sutru odrazi se udela par premetu a jede klidne dal.
              S tim LFS jsem ukazoval priklad, ze oni maji hodne dobry jizdni model ale stejne ty kolize nevypadaji vzdycky dobre ale kuriozne.
      • Ja nechci dokonalou fyziku. Ja chci funkcni fyziku kde funguji alespon zakladni principy letani letadlem/vrtulnikem. Predevsim u letadel je to docela problem kdyz tam dost casto litas na hranicich moznosti letadla. Na forech navic rikali ze chteji do Army 3 implementovat fyziku vrtulniku z Take on helicopters ktera by toto mela splnovat ale bohuzel kde nic tu nic. Zataceni u aut je porad takovy extremne prapodivny (nic nic nic a ted letis ze silnice).
        Pocit z boje pechoty je spickovej ale ten zbytek zase kulha. Kdyz si vezmu jak dobre se auta ovladaj treba v BF3 (jde ted ciste o ovladani auta ne o to jestli je BF3 simulator nebo arkada). A kdyz uz implementuju do hru physx engine na fyziku tak to snad udelam spravne ne? Ona ta fyzika funguje ale kdyz vyskocis s autem tak se zda ze ho nekdo vyrobil z balzy....
        http://www.youtube.com/watch?v=yVx79-UVFOI
        • http://www.youtube.com/watch?v=EHzPBBa1Y0o
          docela hruza ten jizdni model
        • Jako pravidelnému hráči OFP mi to přijde docela pěkné.
    • Keyz
      Obecně nechápu proč když se upozorní na chybu v alpha verzi tak ta chyba anebo hovadina je ve finální hře. To bývá kupodivu celkem častým jevem. Pořád někdo píše "věřím,že to opraví" a nakonec neopraví. Zrovna tu fyziku bych fakt čekal, když se chlubili videem.

      - Zvuky to taky divné, tolik her kde je nějaká zbraň a snad pokaždé má jiný zvuk. Kde to sakra nahrávají? Zvuk má zbraň pořád stejný když není upravená, rozbitá a střílí se na stejném místě.
      Někdy to jsou dost srandovní zvuky.
      • S timhle jsem zadny problemy nepocitoval ale ten divnej zvuk tech rotacnich kulometu mi strasne trha srdce :(
      • smejki
        "Obecně nechápu proč když se upozorní na chybu v alpha verzi tak ta chyba anebo hovadina je ve finální hře. To bývá kupodivu celkem častým jevem."
        Protože problémy a jejich opravy mají různou a)prioritu a b)proveditelnost.
      • Tikov
        u zvuku výstřelu záleží na prostředí (les/pole/místnost...), použitém náboji (různí výrobci= typy střeliviny, laborace, typ projektilu). Osobně mám za to, že to ovlivňuje i místo ze kterého se zvuk snímá (výstřel z pušky od střelce vedle zní jinak než vlastní. Také jsou jinak namáhané pravé a levé ucho samotného střelce).
        A to jsou vlastně jen "designerská" rozhodnutí. Samotný způsob nahrání zanese do podání zvuku další změny.
        • Proto se pak pouziva editor, aby se zvuk dal do podoby "takhle to vschni znaj" ... ostatne, je to jako se vsim, kdyz se nekdo podiva na libovolnou hru/film ... jak vypada vybuch (skoro jedno ceho) a pak to vidi v realu ...

          Schvalne, kdo kdy ze zdejsich diskuteru videl jak vypada zasah delostrelectvem/minometem ? Mineno samo ostrou munici? V realu je to totiz jen takovej psouk, kterej ani za mokra nemusi byt videt (kdyz se nezveda prach). Zadny plameny, zadny gejziry hliny ...

          Se zvukama je to podobny, nekdy nahravka jednoduse nesplnuje ocekavani...
  • Prej že je nefér srovnávat BF3 a Armu 3,to je ale naprosto fér protože EA prohlásilo že BF3 je nejreálnější střílečka,což je naprostý humus tohle říct.
    • Tak Arma se snad nepočítá mezi střílečky, nebo jo?
      • vlastik.plaminek
        Ne, je to závodně-strategické RPG.
  • Psychotic
    Série Arma ukazuje, že jediná na první pohled nepatrná gamedesignová změna může absolutně zkazit veškerý požitek ze hry. Když se může neomezeně ukládat hra, kde je potom ten strach ze ze smrti, který byl pro Flashpoint tak důležitý?
    • Tvuj pocet minusek odpovida tomu, ze na tohle dnesni decka proste nemaj kuraz, ani schopnosti. Kdybys jim predhodil flashpoint s moznosti ulozit 1x za misy, tak neodehrajou ani tutorial.
    • celoush
      Můžeš mě poučit o jaké změně mluvíš? Ukládání je už delší dobu závislé na nastavené obtížnosti.
    • ZvacA
      Na to je jednoduchá finta - neukládat a můžeš si požitek ze hry dál budovat. Navíc, v Cold war assault byly záchytné body v závislosti na rozhlehlosti misi i několikrát v jejím postupu, kromě jediné vlastnoruční možnosti uložit postup na misi (jedna možnost uložení se ale postupně modifikacemi dala odstranit a člověk mohl ukládat dle libosti, viz ČSLA módy), takže pro sérii žádná novinka a nikdy to pocit neomezovalo. A upřímně, savy zde nejsou žádnou berličkou pro ničení nějakýho prožitku, ale jasným nástrojem k ujištění se v případě problému. Je dobré, že ta možnost tam je, páč situace, kdy se člověk poctivě probojoval skrz své cíle do konce mise a potom nedošlo k ukončení, protože mu banda nepřátel zdrhla přes kopečky v náklaďáku nebo nepřiletěl odvoz, který měl a nebo sám hráč něco podělal a další obdobné situačky, tak takových záležitostí bylo nemálo a jestliže se před nimi člověk nemohl pojistit uložením nebo již neměl tu možnost, potom opakovat celou nebo podstatnou část mise od automatickýho checkpointu znovu v takovým rozsahu, jakým představuje Arma, to už sranda, natož s nějakou atmosférou, určitě nebyla.
      • Jestli ti vadilo u CWA, jenom jedno uložení za celou misi. Tak potom nemůžeš mít skvělý požitek. Mě osobně se líbilo jedno uložení, pač člověk se více kryl dával pozor a hlavně přemýšlel.
        • ZvacA
          Podle mýho záleží na tom, kdo u toho sedí a jeho přístupu, než abych se musel definitivně spoléhat na požitky na základě uložení nebo ne. I třeba s možností stovkou uložení na misi můžu u toho přemýšlet, krýt se a vychutnávat si hru tak, jak se prezentuje, to se vůbec nevylučuje. Jo, tak jestli k tomu někdo potřebuje motivaci v mechanismech samotné hry, to je jiná.

          Člověk nemá možnost jediného uložení (vedle tedy těch checkpointů) za katastrofu, nebo že by ho to vyloženě sr*lo a kdesi cosi, ale u Army série se jasně ukázalo, že je to tak trochu nepraktická věc vzhledem k její ne vždy spolehlivě fungujícím scénářům ( včetně pozdějších verzí) a to potvrzuju jako člověk, který dodnes má CWA na hdd a dodnes ho hraje. Jedna věc je totiž si vychutnávat spolehlivě celou hru a druhá problémovost podělávání mechanismů, která ti misi a tvůj "bezukládací" postup může zhatit, protože aby měl člověk jistý strach ne z nepřítele, ale z toho, zda se mu vůbec mise ukončí jak má, to už nění zážitek, ale frustrace. Zkrátka to nepovažuju za tak nosný prvek série a budování nějaké atmosféry, jak to prezentoval kolega Psychotic. Naopak tomu fandím jako praktická pomůcka pro zálohu, nic víc. A jestliže má člověk chuť využívat několikanásobné ukládání, je to čistě na něm, hlavní je, že ta možnost tam je a jeho využítí je na hráči + samozřejmě v závisloti na té obtížnosti. Rozhodně to není žádná kakastrofa pro sérii.
  • Když budete hodně pozorní, tak mezi tím milionem bugů možná najdete i hru
  • ja si takhle koupil betu carrier commanda. Pul roku hraci hlasili bugy na biforum, upozornovali a prichazeli s novymi napady na vse mozne. A vysledek? CC vysel "stejne kvalitni" jako beta.
    • Arma (a flashpoint) vzdy vychazi jako beta ... tomu se rika tradice ;D. Tohle je alfa.
    • V tom je rozdil. V bete je mozny vychytat uz jenom bugy zpusobene spatnym nastavenim a nebo chybama ve skriptech. V Alfe se toho da udelat podstatne vic.
      Navic Armu dela jiny studio s jinyma lidma na jinem enginu. Ze jsou sdruzeni pod hlavickou Bohemia Interactive je nepodstatny.
      • Toto oznacovanie verzii BI dost posahala, resp. zmiatla tym ludi. Zhladiska beznej produkcie SW toto ma od Alfa verzie dost daleko. Ja by som osobne to co teraz ponukli hracom oznacil skor, ked uz, za rannu Betu ale aj na to je tam toho dost hotoveho. Este raz v Alfa verziach malo kedy byva hotove gui, funkcne vestky systemy jak herne tak enginove (pokial ta hra vylozene neni zalozena na sietovej hre tak tam nemusi byt sietovy kod, tak isto v alfe nemusi byt ani kompletny sound engine kedze teraz sa bezne licencuje popularny fmod, atd.). Skor to bude nejaky interny beta build, povedzme par mesiacov stara, otestovana beta verzia ktoru pustili medzi ludi na testovanie a kedze vedia aku maju reputaciu tak to pre istotu nazvali ako alfa verzia.
      • boze, to je zas vyhovorka hodna fanboya BI...vies ake studio robi ARMU? Ta ista sracka, co vydala Armu 2 a Armu hahaha..Vacsiu picovinu som este nepocul, ci beta ci alfa, je to len slovo...Rozdiel je v tom, ze beta ma vytvoreny uz cely obsah pre hru a sa dokoncuje...Alfa je neuplna hra...Ked nevies, nepis.
        • Pokud vim tak Arma3 delalo a dela Brnenske studio Altar a az po dokonceni Helicopter se pripojili i programatori v Mnisku pod Brdy.
  • Trojce už asi neodolám a koupím tu alphu no, skončil jsem u operace flashpoint resistanc ,obě army jsem nějak nestihl (málo času a hodně dobrých her :) ,tak jsem na to zvědavej ;)
    • Taky bych si to teď koupil, ale bohužel mam omezený finance, a už kupuju Hots a pak Dayz standalone, tohle si asi koupim někdy v srpnu né-li později. :)
      Zatim co jsem viděl tak to vypadá hodně dobře, jen mi přijde trošku divná animace toho naklánění v leže, snad to trošku doladějí.
      • 16cmfan
        Od 14. Marca budu pozvánky do Lite verzie, takže sa určite dočkáš :)
    • Supr doba. Hráči si kupují alpha verze a ještě jsou šťastní. *1* *1* *1*

      Dáváte vývojářům (zaměstnancům podniku, který chce dosáhnout zisku) bezúročnou nevratnou půjčku. *3*
      • Proti fanboyům nemám sebemenší šanci. *15*

        Ale ve hrách hodně škodíte. I díky vám vychází řada her nedodělaných a vývojáři a vydavatelé s běžnými hráči zametají, protože se vždycky najdou fanboyové, co zkousnou všechno. Kdyby hráči nekupovali kdejaký odpad a nespokojili se s nedodělanými produkty, možná by změnila řada vývojářských firem svůj přístup a začali by se chovat trochu přiměřeněji. Totéž platí o recenzentech - ti by měli být méně smířliví (ale v případě recenzentů je to jenom ideál, neboť kdyby byli tvrdší, nikdo z vývojářů a vydavatelů by se s nima nakonec nebavil).
        • Prosimte co ty tu machrujes jak nejaky diskuzni guru. To ze procitas jen ceske fora (tak mi to pripada, protoze vse obracis na cechy a pritom v nemecku, v anglii i v americe se resi uplne stejne veci a vsude se lidi hadaji a diskutuji ) je uz jen tvoje vec.
          Bugy ve hrach tu byly uz od dob C64 a budou stale a pokud nahlednes napriklad do Excaliburu tak zjistis ze hra stala okolo dvou tisic a platy byly uplne jinde. Z toho mi tedy vypliva to, ze kdyz je na Steamu nabidka pod litr zahru kterou si jakoby predobjednam a mam pristup do Alpha a Beta verze, tak je to pro me lakava nabidka abych se zas chvilku nemudil.
          • ucho
            jo, taky si myslim, ze je to super pristup, pokud je ta alfa verze v nejaky rozumny podobe, coz podle videi vypada, ze je... hrac tak ziska pristup do hry, kterou si muze osahat (obzvlaste u tohoto typu her je to neco, co se hodi) a ziska slusnou slevu. studio zase dostane penize, ktere mu uberou trochu stresu pri vyvoji... proste win win situace.
        • ucho
          vyjmenuj zde prosím tři hry, které sis koupil jako poslední a které jsi tedy podpořil jako kvalitní.
          • Skyrim, Battlefield 3 a Guild Wars 2 - ty jsem si koupil jako poslední a ani u jedné jsem nebyl spokojen. Podlehl jsem reklamě. Nejsou to vyloženě špatné hry, ale čekal jsem prostě víc. Holt reklama. Skyrim se dá aspoň hodně modifikovat, takže nakonec dopadá docela dobře.

            Úplně poslední jsem si koupil datadisk k jednomu MMO (nebudu jmenovat). Tam jsem peněz nelitoval. Byl jsem spokojen.

            Koupil jsem si řadu her a u řady her jsem byl velice spokojen a nelitoval peněz (Mount and Blade více dílů, několik titulů od Paradox Interactive, z českých kdysi Vietcong). Jen se mi jednoduše nelíbí ten trend - vydávají se hry příliš předčasně a hráči to přijímají až moc nekriticky.

            Nemám potřebu se tu obhajovat vůči primitivům, kteří ani neumí slušně vyjádřit svůj názor (nemyslím tebe). Bůh ví, s kým se tu vlastně vůbec snažím diskutovat. Své jsem řekl. Cokoli navíc je zbytečné a hraničí se spammingem.
        • Prosim te posli mi adresu na sebe aby som ti rozkopalhlavu o beton
          • Prosím redakci o ban tohoto uživatele. Jedna věc je vtipně někoho urazit, druhá věc je vyhrožovat. *7*
            • nic jiného si kokotci jak ty nezaslouží, v osobním kontaktu bys kouřil péra všem a jen tu děláš cool vola
        • Z.Z.: I kdyby, stejně mají pravdu *3*
        • Hah, to je skoro ultimátní trollargument. "Všichni jste fanbois a všechna vaše prohlášení jsou tedy neplatná".
          • Máš naprosto zjevný problém s pochopením textu. Nemám ti to za zlé - tento problém má většina české populace. *3*
        • Možná, kdyby si nebyl vylízanej jak miska pro psa, tak by to šlo.
          • Ano, na internetu je člověk velký diskutér plný silných slov. Ale nejsem zklamán tímto příspěvkem. O úrovni zdejších diskutérů nemám iluze. *15*

            Je to určitá forma masochismu, která mě nutí sem chodit a psát své zbytečné názory. *1*
            • jsi prostě pizda no
      • celoush
        Tohle je ještě v pohodě. Dneska cpou lidi vývojářům na Kickstarteru prachy za mnohem míň.
      • Na rozdíl od normální předobědnávky (které nesnáším) je tohle nejspíš levnější a ještě s přístupem do bety i alfy. To se mi vůbec nezdá jako špatný deal...
      • ale stoji to o polovinu mene, nez bude stat finalni hra, takze ...
        • Lol ... to ti tvrdej ted, mesic po vydani to bude za stejnou, nebo nizsi cenu, nehlede na to, ze bezne platej vyvojari testerum, platit za to, ze pro nekoho pracujes ... na to mi asi mozek nestaci.
      • A co je ti po tom co si delam ze svymi penezi.
        Jestli na to nemas za 25€ tak si pockej na plnou za 45€
        A di radsi vyhodit 100€ mesicne za cigara
        • V životě jsem nekouřil.

          Odmítám někomu cokoli platit za nehotovou věc kor po zkušenostech s Arma 2. *7*

          Možná kdyby hráči nebyli tak přihlouplí a smířliví, vycházely by lepší a dodělanější hry, než je zvykem. *3*
          • Si uvedom, ze plati jenom ti kdo chteji podporit vyvojare. Zajima me tenhle styl hry tak proc bych nedal tech par €. V zivote jsem vyhodil uz mraky penez za vecsi nesmysly.
            A jak tady bylo psano, tohle neni koridorovka na 20 hodin a pak smazat nebo suplik ale ma to megaeditor, velkou komunitu, podpora moderu ze strany vyvojaru => zabava na roky
            Tohle u me treba rozhoduje a protoze vim o cem je arma, volnost, velky mapy bez loadingu kdyz prejdu 500m a pod. tak dokazu odpustit i nejakou nedokonalost. Dokonale hry budou stejne az budou na to vykonne pocitace s jinou strukturou (treba neuronove) protoze treba AI, ktera ma pracovat sama je stejne zatim porad jenom posloupnost: kdyz ->tak udelej
            Nemylit si s nascriptovanou AI ala COD.
          • Toto jsou fakt uplne zbytecny kecy. Nikdo nikoho nenuti aby to kupoval. Pokud to ty povazujes za blbost tak ji jednoduse nekup. Nekdo jiny to naopak povazuje za vyhodne protoze mu to tak vychazi a ma to smysl. Nechapu proc se takovym snazis cpat svuj nazor.
            Jako promin pokud tech par korun povazujes za tak stezejni sumu ze mas potrebu ostatni pred jejich ztratou ochranit pak jsi na tom asi dost spatne. A nevadi ti ze vychazi tolik mnohem drahsich jednohubek? Myslis ze vysolit patnatset za perfektne odladenej koridor kery po dohrani naprosto ztraci smysl je uz v poradku?
            • I presto to ale vzdycky byla unikatni a skvela hra.
            • A proc sem cpes tvuj nazor ty? Kupovat si neco, od firmy ktera jeste nikdy v historii nevydala fungujici hru muze leda dment. Ani jedna z jejich her nesla po vydani hrat. Ano, +- to vzdycky spravili, jak se rika "do roka a do dne" - to je jim ke cti, najdou se i daleko horsi. To ale neznamena, ze si budu neco kupovat ... driv nez ten rok po vydani.
            • Vyjádření názor není "cpaní" názoru. Češi neumí diskutovat. Ta totalita je v nich zakořeněná či co. *7*

              Svůj názor jsem vyjádřil naprosto jasně. Nejde mi čistě o Armu. Jde mi o princip - viz mé příspěvky v tomto tématu. Prodeje alfa verzí mě jen donutila se k celému tématu vyjádřit takto, ačkoli mi samozřejmě nešlo pouze o Armu. Kdyby si četl i mé ostatní bohatě mínuskované příspěvky a pochopil je, že kritizuju celý herní průmysl a co více, já kritizuju především hráče a komunitu, která je příliš smířlivá a nechá si líbit skoro všechno. *3*
  • ARMA 3 bude pecka by som povedal *3*
  • koukal jsem na Movement Tutorial od Dslyecxi, ale porad netusim jak se v leze vyklonit popr. leh na zadech. Vi nekdo jak na to ?
    • Drz levy Ctrl + chuze dozadu/vpred
  • Bohemka nechává prezentaci Arma 3 na komunitních videích:
    http://www.youtube.com/watch?v=VPipIPiKbds
    No nevím, jestli dělají dobře. *1* *4*
    • Nikdy jste neměli sen,že plavete ve vzduchu :))?
    • To je naopak SUPR !!!
      Clovek se u toho dobre pobavi a vyvojare to nakopne k rychle oprave. V tom je prave kouzlo verejne alfy. Hrac nema zabrany a zkousi vsechno mozny pomuze i nahoda. Na rozdil od vyvojare ktereho by asi tezko napadlo zkouset neco podobnyho.
      Takovy videa by byly pro finalni verzi ostuda. Pro alfu je to prinos. *3*
      • Kdyby za to hráči neplatili, tak dobrá...
        • Ja ti fakt vubec nerozumim. Je tak tezke pochopit ze bez spoluucasti hracu na testovani neni mozne tuto tak rozsahlou hru vyladit? A ze kdyz je to testovani dobrovolne a hrac ktery se jej dobrovolne zucastni ma bonus v podobe nizsi ceny hry pak je to jednoznacne ve prospech obou stran ?
          Jak si to predstavujes Ty?
          Ze se tech par vyvojaru bude snazit tu hru ladit a vychytavat bez vnejsi podpory mesice a roky a oddalovat vydani az to studiou zkrachuje a hra nevyjde? To je dle tebe ten idealni stav? To prispeni k vyssi kvalite hry?
      • Akoze fandim im pri vyvoji, sam to testujem tak trochu, ale ver tomu ze bugov si uzijeme aj vo tzv. finalnej verii *3*
  • Borci, zkoušel to někdo pustit na WinXP? Psalo se, že Arma3 XP nepodporuje, ale na netu v požadavcích se přesto XP objevují...
    • Urcite nepojede, minimalne potrebujes DX10...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit